کد خبر: ۶۶۹۹۹۲
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

هوا در کدام مناطق سرد می‌شود؟

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
هوا در کدام مناطق سرد می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

کبری رفیعی در خصوص وضعیت آب و هوایی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود و روزهای دوشنبه و سه شنبه در ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از استان اردبیل بارش پراکنده باران رخ می‌دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه علاوه بر این مناطق همین شرایط جوی را برای بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان‌های غربی و شرقی داریم، افزود: طی ۵ روز آینده برای مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و غبار پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در بخش‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، یزد، شمال اصفهان، جنوب تهران، قم و مرکزی وزش باد به نسبت شدید رخ می‌دهد که در مناطق مستعد احتمال خیزش گرد و غبار هم وجود دارد.
رفیعی با بیان اینکه از بعد از ظهر فردا تا پایان هفته دمای هوا در نوارشمالی کشوربین ۴ تا ۶ درجه کاهش پیدا می‌کند، اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری است و گاهی وزش باد در آن رخ می‌دهد؛ بیشینه دمای پایتخت امروز ۳۴ درجه است و حداقل دمای فردا صبح آن به ۲۳ درجه سانتی گراد می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین