کد خبر: ۶۷۰۰۲۵
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

روز پرنوسان برای بورس

شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات امروز روندی صعودی داشت و به یک میلیون و ۶۶۹ واحد رسید، در ساعات میانی و پایانی کمی روندی نزولی به خود گرفت و در نهایت در رقم یک میلیون و ۶۴۷ واحد ایستاد.
آفتاب‌‌نیوز :

معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۵۸۴۷ واحد رشد، رقم یک میلیون و ۶۴۷ واحد را ثبت کرد. این درحالی است که شاخص کل با معیار هم وزن با ۳۴۷۲ واحد کاهش به رقم ۴۴۱ هزار و ۷۹۰ واحد رسید. معامله گران یک میلیون معامله به ارزش ۱۱۵ هزار و ۹۴۱ میلیارد ریال انجام دادند.

ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه گذاری تامین اجتماعی و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

روز پرنوسان برای بورس

شاخص کل فرابورس نیز با ۴۸ واحد رشد، به رقم ۱۷ هزار و ۳۳۹ واحد رسید. معامله گران این بازار ۵۶۸ هزار معامله انجام دادند که ۵۵ هزار و ۳۵۶میلیارد ریال ارزش داشت. سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریا ساسول، فولاد هرمزگان جنوب و میدیرت انرژی امید تابان هور نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بانک دی و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین