کد خبر: ۶۷۰۱۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹

گل‌محمدی با ناراحتی باشگاه پرسپولیس را ترک کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از نشست با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه با ناراحتی از ساختمان باشگاه پرسپولیس خارج شد.
گل‌محمدی با ناراحتی باشگاه پرسپولیس را ترک کرد
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی که عصر امروز (دوشنبه) برای حضور در جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در محل این باشگاه حاضر شده بود، پس از پایان جلسه، بدون اینکه با خبرنگاران صحبت کند با ناراحتی باشگاه را ترک کرد و حتی پاسخگوی هواداران پرسپولیس هم نشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
1
4
آقای گل محمدی مربی کار بلد و حرفه ای نیست و لزومی ندارد پرسپولیس روی او سرمایه گذاری کند. قهرمانی این فصل هم بیشتر حاصل تواناییهای فنی خود تیم بود که از سال قبل به ارث برده بود نه اثر حضور آقای گل محمدی. توانایی ایشان در دربی حذفی معلوم شد که جه ارنج بدی را انجام داد و بازی برده را واگذار کرد. مطمئن باشید با حضور او در آسیا هیچی برای پرسپولیس بدست نمی آید چون ایشان مرد شرایط سخت و بازی های بزرگ نیست و از بینش فنی و حرفه ای بالا برخوردار نیست. حاشیه سازی ها و حرفهای مشکل زا در زمانهای حساس و بحرانی نشان از عدم صلاحیت فنی او میدهد . اگر ایشان تصمیم به استعفا دارد بهترین فرصت برای هیئت مدیره است که موافقت کند. حتی برای لیگ قهرمانان شخص دیگری را بیاورند به صلاح است. دنبال آوردن افرادی همچون مهدوی کیا یا هاشمیان باشند که مربی های باسواد و به روز و با شخصیت حرفه ای می باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
اصلا به درد نمیخوره. ۱۵ میلیارد تومن بیت المال هم که به فنا دادن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین