کد خبر: ۶۷۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۴

نگرانی فراکسیون اقلیت از مهندسی حذف اصلاح‌طلبان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - نورالدین پیرمؤذن مخبر فراکسیون اقلیت مجلس می‌گوید این فراکسیون نسبت به مهندسی حذف و تضعیف اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس هشتم نگران بوده و هشدار داده‌اند. 

به گزارش خبرنگار پارلمانی ما نماینده اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز فراکسیون اقلیت، نمایندگان ضمن تشریح وضعیت موجود در استان‌ها، نسبت به اخبار خوب و بد انتخاباتی اظهارنظر کردند. 

پیرموذن تصریح کرد: خبر خوب این بود که اقبال عمومی فزاینده به جریان اصلاح‌طلبی در حال شکل‌گیری است، به ویژه اینکه عملکرد ناموفق جریان یکدست حاکم بر مجلس و دولت و مقایسه آن با گذشته نزدیک، اصلاح‌طلبان را برای حضور در انتخابات دلگرم کرده است. 

وی افزود: اما خبر بد این بود که جریان اصولگرایی بار دیگر با استفاده از شیوه‌های مختلف رسانه‌ای سعی در تفرقه‌افکنی حذف و تضعیف اصلاح‌طلبان دارند. به گفته نماینده اردبیل «جابجایی مدیران اجرایی در استان‌ها سرعت گرفته است که این خود دلیلی بر نگرانی فراکسیون اقلیت است.» 

مخبر فراکسیون اقلیت گفت: فراکسیون اقلیت همچنین نسبت به دخالت ناظرین شورای نگهبان در انتخابات نگران است چرا که به معنی رعایت نکردن چارچوب داوری سالم خواهد بود. 

پیرمؤذن گفت: فراکسیون اقلیت به عنوان یکی از اعضاء ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در حال جمع‌آوری و معرفی گزینه‌های خود در سراسر کشور برای انتخابات مجلس هشتم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین