کد خبر: ۶۷۰۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
تماس تلفنی سه‌جانبه آل خلیفه، ترامپ و نتانیاهو

جزئیات توافق اسرائیل و بحرین

خبرگزاری رسمی بحرین از برقراری تماس سه‌جانبه میان پادشاه این کشور و رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری رسمی بحرین (بنا) گزارش داد که حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین تماس تلفنی را از جانب دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با مشارکت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دریافت کرد.

کوشنر: توافق اسرائیل و بحرین شامل افتتاح سفارت می‌شود

داماد و مشاور رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد، توافق دولت اسرائیل و بحرین بر سر عادی‌سازی روابط، شامل افتتاح سفارت نیز خواهد شد.

واکنش ها به توافق اسرائیل و بحرین

به گزارش خبرگزاری «معا» فلسطین، جارد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد، مذاکراتی با کشورهای مختلف منطقه برای نزدیک کردن ملت‌ها به یکدیگر برقرار است.

کوشنر همچنین تصریح کرد، توافق دولت اسرائیل و بحرین بر سر عادی‌سازی روابط شامل افتتاح سفارتخانه نیز می‌شود.

نتانیاهو: توافق بحرین برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل، دوره‌ جدیدی برای صلح است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که توافق برای عادی‌سازی روابط میان اسرائیل و بحرین، "دوره‌ جدیدی برای صلح" به حساب می‌آید.

به گزارش روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: طی سال‌های مدیدی، ما برای صلح سرمایه گذاری می‌کردیم. در حال حاضر، صلح در حال به ثمرنشستن میان ما است. این صلح سرمایه گذاری‌های گسترده‌ای را به اقتصاد اسرائیل خواهد آورد. این امر بسیار مهم است.

واکنش فتح و حماس به عادی‌سازی روابط اسرائیل و بحرین

جنبش‌های فتح و حماس به عادی سازی روابط اسرائیل و بحرین واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، جنبش حماس امروز جمعه اعلام کرد، توافق برای عادی‌سازی روابط اسرائیل و بحرین، اصراری برای اجرای بندهای معامله قرن است که مساله فلسطین را از بین می‌برد.

در همین حال،‌ سازمان آزادی‌بخش فلسطین اعلام کرد که عادی‌سازی روابط با اسرائیل را ضربه‌ای خیانت‌کارانه دیگری به مساله فلسطین می‌داند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
نوبت بعدی احتمالا سودان یا عربستان است!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین