کد خبر: ۶۷۱۰۵۱
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹

رسانه های غربی به دنبال ایجاد نگرانی دربین والدین هستند

مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: رسانه های غربی همزمان با بازگشایی مدارس با پخش اخباری به دنبال ایجاد تشویش و نگرانی دربین والدین هستند تا دانش آموزان درسال تحصیلی جدید که از نیمه شهریورماه آغازشده به مدرسه نروند.
رسانه های غربی به دنبال ایجاد نگرانی دربین والدین هستند
آفتاب‌‌نیوز :

سالار قاسمی روز یکشنبه درجلسه کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش البرزاظهارداشت: با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا، مدارس با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دایرشده است و روزانه هرکلاس درس با یک سوم ظرفیت دانش آموزی تشکیل می شود.

وی با اشاره به اینکه مدارس با حداقل جمعیت دانش آموزی بازاست و هرروز به صورت سرزده از مدارس بازدید می شود، خاطرنشان کرد: ما به دنبال اتصال بین آموزش حضوری و غیرحضوری از طریق شبکه دانش آموزی شاد هستیم زیرا معتقدیم که دانش آموزان درمدرسه مسائل تربیتی را یاد می گیرند.

وی بیان داشت: موضوع همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش یک برنامه ملی است که برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برش استانی آن درالبرز زده می شود.

وی تصریح کرد: دراین همکاری بسترتوانمندسازی برای نیروی انسانی ، اولیای دانش آموزان درکنارآموزش های تربیتی برای دانش آموزان درمدارس بوجود می آید.

قاسمی یادآورشد: یکی از برنامه های مهم امسال البرز دربخش توسعه مدارس صدارا است به گونه ای که آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ یک مدرسه و ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس راه اندازی ۲ مدرسه را دربرنامه اجرایی خود قرارداده اند.

وی با بیان اینکه استان البرز با کمبود فضای آموزشی مواجه است، اضافه کرد: اما به دلیل اهمیت مدارس صدرا ، دایرکردن این مدرسه درآموزش و پرورش مورد توجه قرارگرفته است.

وی ادامه داد: شبکه شاد امن ترین شبکه آموزشی درفضای مجازی است که انتظارداریم اعضای کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش درتولید محتوای تربیتی و فرهنگی به کمک حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرزبیایند تا کانالی به این نام دراین شبکه فعال شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزافزود: همانگونه که رهبرمعظم انقلاب بیان فرمودند، مدرسه کانون و محل تربیت است لذا برای تحقق اهداف تربیتی درمدارس ازهیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

قاسمی تاکید: استان البرز ۸۰۰ هیئت دانش آموزی دارد که درایام محرم برنامه های بسیارخوبی را برای ترویج فرهنگ عاشورایی همراه با برگزاری یادمان شهدا در ۹۱ مدرسه البرز اجرا کردند.

استان البرز۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین