کد خبر: ۶۷۱۰۵۹
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱

آینده شجاع و گل‌محمدی در پرسپولیس از زبان رغبتی

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تایید بند فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده، مدعی شد به زودی مذاکره نهایی برای ادامه همکاری با این بازیکن صورت خواهد گرفت.
آینده شجاع و گل‌محمدی در پرسپولیس از زبان رغبتی
آفتاب‌‌نیوز :

علی رغبتی عضو هیات مدیره پرسپولیس مذاکره با صادق محرمی و بازگشت این بازیکن به پرسپولیس را به طور کامل رد کرد و مدعی شد برخلاف اخبار شکل گرفته هیچ مذاکره‌ای با بازیکن سابق سرخ‌ها صورت نگرفته است، رغبتی گفت: او در لیگ کرواسی مشغول هستند و شرایط خوبی هم دنبال می‌کنند. تمایلی به بازگشت نداشتند و در رسانه ها این خبر شکل گرفته و با این حال محرمی با تیمش قرارداد دارد و هیچ درخواستی برای بازگشت صورت نگرفته است.

یحیی گل محمدی برای تقویت تیم خود لیست مدنظرش را به باشگاه ارائه داد که در نهایت با اعلام رغبتی، 7 بازیکن مدنظر او جذب شدند. عضو هیات مدیره پرسپولیس در این رابطه اعلام کرد: از لیست اولیه یحیی گل محمدی که شامل هفت بازیکن بود 5 بازیکن جذب شدند و دو بازیکن هم اعلام کردند نمی خواهند فوتبال خود را در ایران دنبال کنند و به همین منظور نتوانستیم. از لیست ابتدایی 5 بازیکن جذب شدند و از لیست 4 نفره بعدی او هم 2 بازیکن جذب شد.

رغبتی با اعلام اینکه سهمیه هفت بازیکن لیگ برتری این باشگاه تکمیل شده درباره ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: ما دیگر نمی توانیم بازیکن لیگ برتری جذب کنیم و بازیکن خارجی هم که ممنوع شده است. اگر کادرفنی صلاح بداند شاید تنها از دسته پایین تر بازیکنی جذب شود و همانطور که گفتم اگر کادرفنی و یحیی گل محمدی صلاح بدانند و اعلام کنند.

مهدی ترابی که یک فصل از قراردادش باقی مانده بود با توجه به بندی از قراردادی، آن را فسخ کرد و از این تیم جدا شد. در این رابطه رغبتی مدعی شد که اعضای هیات مدیره با توجه به حضور مدیرعامل در کارها دخالت زیادی نداشتند و به همین دلیل از این بند غافل مانده بودند. او در این باره گفت: مهدی ترابی خواهان جدایی از پرسپولیس بود و این تمایل در او با توجه به موفقیت دیگر بازیکنان در اروپا شکل گرفته بود. با این حال او اکنون در گفتگویی که با رسول پناه داشته اعلام کرده بخشی از قراردادش را به باشگاه خواهد پرداخت تا به این شکل پرسپولیسی بودنش را اثبات کند و دین خود را به این تیم ادا کند.

رغبتی با اشاره به اینکه 9 درصد از مبلغ فسخ قرارداد ترابی باقی مانده بود و همین عاملی برای جدایی وی شده بود، از اینکه نمی‌توانند با توجه به رشد ارز و تقاضای دیگر باشگاه‌های خارجی برای جذب ستاره‌های موفق پرسپولیس رقابت کنند خبر داد و این مساله را عاملی برای اهداف موفقیت و دستیابی به منابع مالی بازیکنان خبر داد.

رغبتی هم چنین درباره نارضایتی گل محمدی از مسئولان باشگاه و استعفای او بعد از لیگ قهرمانان گفت: او الان قطر هستند و یک ساعت هم تمرین را تعطیل نکردند و پست اینستاگرامی او را هم دیدید. ایشان سرمربی تیم هستند و فصل بعد هم با قدرت تیمی که دوست داشتند در دست دارند و با کمال افتخار در کنار او هستیم و حمایت خواهیم کرد. پست اینستاگرامی ایشان گویای همه چیز است.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین