کد خبر: ۶۷۱۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۰

وعده پوتین به لوکاشنکو

پوتین در دیدار با لوکاشنکو در سوچی اعلام کرد: روسیه به همه توافقات خود با بلاروس متعهد است.
آفتاب‌‌نیوز :

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز در دیدار با الکساندر لوکاشنکو همتای بلاروسی خود در شهر سوچی اعلام کرد: می دانیم که چه اتفاقی در بلاروس افتاده است؛ همچنین از حوادث مرتبط با انتخابات در این کشور نیز آگاه هستیم.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه در این خصوص ادامه داد: ما طرفدار آن هستیم که مردم بلاروس خودشان و بدون هیچ دخالت و فشاری از سوی کشورهای خارجی و به صورت مسالمت آمیزی به گفتگو پرداخته و از عهده این شرایط دشوار برآیند.

وعده پوتین به لوکاشنکو

ولادیمیر پوتین در ادامه این رایزنی اضافه کرد: مسکو به تمامی توافقات خود با بلاروس متعهد می ماند. ما بلاروس را نزدیک‌ترین متحد خود می دانیم و لذا همه تعهداتمان در قبال این کشور را نیز به انجام خواهیم رساند. همکاری متقابل میان روسیه و بلاروس در حوزه دفاعی تداوم خواهد یافت. در جریان پیشنهاد شما مبنی بر آغاز فعالیت در خصوص قانون اساسی هستیم؛ این امر را منطقی، به موقع و معقول می دانیم.

رئیس جمهور بلاروس هم در دیدار با همتای روسیه ای خود گفت: تحولات اخیر نشان داد که باید بیشتر از قبل به برادرمان روسیه نزدیک شویم، از جمله در حوزه ی اقتصادی. روسیه و بلاروس باید ارتش های خود را آماده کنند تا در صورت لزوم با تهاجم خارجی به مقابله بپردازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
1
از آن نترس که های و هوی دارد
ار از بترس که سر به توی دارد
همه فکر می کنن آمریکا خیلی خطرناکه و باعث بحران های جهانی ولی دقیقا این روسیه ست که داره جهان رو بهم میریزه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین