کد خبر: ۶۷۱۵۱۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱

انتقاد شدید مجری اصولگرا از رئیس صدا و سیما؛ وقیحانه از من شکایت کرده‌اند

وحید یامین پور در یک توییت با انتقاد شدید از صدا و سیما و اظهار نارضایتی از تعطیلی برنامه «ثریا» گفت: امثال من که باید در دفاع از نظام فریاد بزنم، با شکایت صداوسیما امروز باید به دادسرا بروم! پربیننده‌ترین برنامه سیاسی تلویزیون را تعطیل کردند و وقیحانه از من شکایت کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

وحید یامین پور در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «ماجراهای اخیر نشان داد نظام زبان حرف زدن ندارد. زبان نظام که صداوسیماست، لکنت دارد. جز چند گزارش خبری، هیچ برنامه تحلیلی جان‌داری وجود ندارد که بر تحلیل مردم کوچه و بازار و شبکه‌های اجتماعی تاثیر بگذارد.

وی در ادامه نوشت: علی‌ عسکری بی‌کفایت‌ترین رئیس تاریخ تلویزیون در حساسترین مقطع تاریخ کشور است. امثال من که باید در دفاع از نظام فریاد بزنم، با شکایت صداوسیما امروز باید به دادسرا بروم! پربیننده‌ترین برنامه سیاسی تلویزیون را تعطیل کردند و وقیحانه از من شکایت کرده‌اند. نهی از منکر ما را با شکایت خفه می‌کنند تا بی‌کفایتی‌شان افشا نشود.»

انتقاد شدید مجری اصولگرا از رئیس صدا و سیما؛ وقیحانه از من شکایت کرده‌اند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
3
هیچ یک از برنامه های صداوسیما نه تنها پربیننده ترین نیست.درحقیقت درحد کم بیننده ترین هم نیست.بنده تاکنون چه درزمینه اخبار ویا تحلیل مسایل روزازکسی نشنیده ام که استناد کند به صداوسیما. درضمن جهت یاداوری آقای یامین پور جمله ای ازپدر مرحومم بیان کنم .می فرمودند تنها چیزی که درصداوسیما راست ودروغ نیست.اعلام ساعت اخبار بود. چراکه ساعت کوک دار خود رابا آن تنظیم میکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
2
3
در میلی بودن صدا وسیما هیچ شکی نیست.امانه به خاطر اینکه از چون وحید یامین پور شکایت شده؛بلکه دقیقا به این خاطر که چنین اشخاص تو این رسانه پروبال پیدا کردند.....
اسماعیل برزگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
0
1
اقای یامین پور آمار پر بیننده رو از کجا آوردید؟برنامه شما نه تنها پر جان نبود.بلکه بسیار ضعیف و بی روح و مرده بود.و فقط بحث های نخ نما و بی مغز و کسل کننده داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
0
0
پربیننده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برنامه تو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انصافا حیا و خجالت هم خوب چیزیه. حتما بیننده های برنامه ات هم خودت و خونوادت بودین.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین