کد خبر: ۶۷۱۵۳۴
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
استان تهران در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد

موج سوم کرونا به تهران رسید/رکورد کرونا در پایتخت کشور

فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران از افزایش موارد بستری و سرپایی و مرگ و میر و وقوع موج سوم کرونا در پایتخت خبر داد و گفت: نیازمند حمایت‌‌ها و مداخلات جدی‌‌تر در سطح استان تهران هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر علیرضا زالی با بیان این‌‌که استان تهران در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بلاغ بر 720 بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌‌های تهران بستری شدند که 147 نفر از آن‌‌ها در بخش مراقبت‌‌های ویژه بستری شده‌‌اند.

وی افزود: 20.6 درصد از مجموع بیمارانی که به طور سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده‌‌اند نیاز به بستری داشته‌‌اند و به نظر می‌‌رسد حدود یک پنجم مراجعین سرپایی نیاز به بستری دارند.

موج سوم کرونا به تهران رسید/ پایتخت کشور رکورد زد

زالی ادامه داد: مجموعاً 420 بیمار در شبانه روز گذشته ترخیص شده‌‌اند و همچنان میزان بستری ما بالاتر از ترخیص‌‌شدگان است که نشان‌‌دهنده اقامت طولانی‌‌تر بیماران در بخش‌‌های بستری است.

فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران هشدار داد: با توجه به وضعیت آماری و بررسی‌‌های صورت گرفته توسط ما در استان تهران در روزهای اخیر، به نظر می‌‌رسد موج سوم کرونا در تهران شکل گرفته است و این امر، نیازمند حمایت‌‌ها و مداخلات جدی‌‌تر در سطح استان تهران است تا در هفته‌‌های آتی، با مشکلات کمتری در عرصه بهداشتی و درمانی روبه‌‌رو شویم.

وی خاطرنشان کرد: موارد بستری و سرپایی و مرگ و میر در تهران تقریباً با یک سیر صعودی رو به افزایش است و سهم قابل توجهی از بیماران بدحال کشور، به دلیل ماهیت ارجاعی بیمارستان‌‌های پایتخت، در تهران بستری هستند و تعداد بیماران بستری در بخش‌‌های مراقبت‌‌های ویژه تهران، قابل توجه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین