کد خبر: ۶۷۲۰۱۰
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در برخی مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد.
وزش باد شدید در برخی مناطق کشور
آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت آینده در استان‌های اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت، اظهار کرد: فردا (۳۱ شهریور) بارش‌ها در غرب گیلان، شمال خراسان شمالی و شمال آذربایجان شرقی ادامه دارد. طی این روز نیز دریای خزر مواج خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی روز سه‌شنبه (۱ مهر) برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده دور از انتظار نیست، اظهار کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲ و ۳ مهر) برای ارتفاعات البرز مرکزی در استان مازندران ابرناکی و بارش پراکنده خواهیم داشت و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روزهای یکشنبه و چهارشنبه (۳۰ شهریور و ۲ مهر) در استان‌های ایلام و خوزستان و طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد همچنین امروز (۳۰ شهریور) شمال خلیج فارس و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۳۱ شهریور و ۱ مهر) دریای خزر مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۱ شهریور) صاف همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۱ مهر) نیز صاف همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین