کد خبر: ۶۷۲۰۹۹
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸

ایستگاه‌های بازرسی برای جلوگیری از تردد احتمالی زائران اربعین برپا می‌شود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از برپایی ایستگاه‌های ایست و بازرسی موقت و تقویت ایستگاه‌های ثابت برای کنترل و جلوگیری از تردد احتمالی زائران اربعین به سمت مرزهای کرمانشاه و ایلام خبر داد.
ایستگاه‌های بازرسی برای جلوگیری از تردد احتمالی زائران اربعین برپا می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی اکبر جاویدان عصر یکشنبه در ستاد اربعین استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این ایستگاه های بازرسی در مناطقی مانند سه راهی نهاوند، بیستون، اسلام آبادغرب و بالاطاق برپا می شود.

وی ادامه داد: با توجه به ممنوعیت سفر زائران ایرانی به کربلا برای شرکت در مراسم اربعین امیدوارم عموم مردم فهمیم و عاشورایی کشورمان با درک ممنوعیت های اعمال شده از سوی دولت عراق اصراری برای سفر نداشته باشند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: البته در روزهای گذشته نیز گزارشی مبنی بر تجمع زائران برای عبور از مرزهای کرمانشاه و ایلام نداشتیم که امیدوارم با همکاری مردم این روند ادامه داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: نیروهای پلیس آماده هستند که از حرکت کاروانی به سمت مرز جلوگیری کند اما آنچه که مهم است همکاری خود مردم با نیروهای نظامی و انتظامی و پرهیز از حضور در مرزها برای سفر به عراق است.

وی در پایان گفت: بزرگان و پیرغلامان اباعبدالله الحسین (ع) نیز خوب است نسبت به توجیه عاشقان حضرت سیدالشهدا اقدام و از آنها بخواهند که اصراری برای حضور در مرزها نداشته باشند.

آمادگی مرزبانی برای جلوگیری از شکل گیری تجمعات در مرزها

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه نیز در این جلسه از آمادگی کامل نیروهای مرزبانی برای جلوگیری و ازدحام در مرزها خبر داد.

سردار یحیی الهی خاطرنشان کرد: در این راستا هماهنگی های لازم نیز با ارتش به عمل آمده که در صورت حضور زائران در نقاط صفر مرزی آنها را با حفظ احترام به شهر قصرشیرین هدایت کنیم.

وی یادآوری کرد: تاکنون موردی از تجمع زائران در مرز خسروی شاهد نبوده ایم و امیدوارم مردم فهیم کشور از حضور در پایانه های مرزی خودداری کنند.
دولت عراق نیز رسما اعلام کرده است که امسال از پذیرش زائر اربعین خودداری می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین