کد خبر: ۶۷۲۲۷۸
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵

۱۰۰ زندانی آزاد شدند

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: نیمه نخست امسال تعداد ۱۰۰ محکوم جرایم غیرعمد مالی با بدهی بیش از ۱۸۷ میلیارد ریال در این استان از زندان آزاد شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این میزان جرایم، ۹۶ میلیارد ریال گذشت شکات، سه میلیارد ریال آورده محکومان، ۵۱ میلیارد ریال قبولی اعسار و مابقی در قالب بیمه خودرو و موارد دیگر توسط ستاد دیه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در جشن گلریزان امسال ۲۶ میلیارد ریال کمک های نقدی توسط خیرین استان آن هم در شرایط کرونایی و عدم برگزاری جشن گلریزان جمع آوری شد، اظهار داشت: این کمک ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۳ درصد افزایش داشته است که جا دارد از کلیه افراد خیر و نوع دوست تشکر و قدردانی کنیم.

۱۰۰ زندانی آزاد شدند

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه مردم نوع دوست و خیر این استان در طی سال برای کمک به آزادی زندانیان مالی پیشقدم هستند، گفت: در همین راستا با کمک ۱۵۰ میلیون ریالی یک خیر در شهرستان سلطانیه، زمینه آزادی ۲محکوم جرایم غیرعمد مالی از زندان فراهم شد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی افزود: سال گذشته با تلاش‌های اعضای ستاد دیه استان تعداد ۱۷۹ نفر از محکومان جرایم غیرعمد مالی در این استان از زندان آزاد شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین