کد خبر: ۶۷۲۵۸۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

ترامپ: بایدن برای پوشاندن جراحی پلاستیک صورتش ماسک می‌زند!

رئیس‌جمهور آمریکا ضمن به سخره گرفتن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به خاطر استفاده از ماسک در بحبوحه پاندمی کرونا، مدعی شد که رقیب دموکراتش در حقییقت با ماسک زدن قصد دارد جراحی پلاستیکش را بپوشاند.
ترامپ: بایدن برای پوشاندن جراحی پلاستیک صورتش ماسک می‌زند!
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که در دوران پاندمی کرونا به ندرت ماسک به صورت زده است در جریان یک سخنرانی انتخاباتی در شهر پیتسبرگ واقع در ایالت پنسیلوانیا گفت: منظورم این است که اگر جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات نوامبر می‌خواست صورت خود را بپوشاند چرا آن همه پول خرج جراحی پلاستیک کرد؟

وی افزود: بایدن چه مردم دورش باشند چه ۱۰۰ یارد با نزدیک‌ترین آدم فاصله داشته باشد، دوست دارد ماسک بزند. من درباره نحوه حضور او در مناظرات کنجکاو هستم. در آنجا فقط من و بایدن خواهیم بود. آیا در آنجا نیز بایدن با ماسک وارد خواهد شد؟ سوال اینجاست که آیا بایدن در جریان مناظرات ماسک خود را کنار می‌گذارد یا خیر؟

ترامپ مدعی شد: من هر جا که ضروری بدانم ماسک می‌زنم اما بایدن ماسک می‌زند چرا که این کار به او احساس راحتی می‌دهد.

وی افزود: هر زمان که لازم باشد ماسک می‌زنم اما هنگامی که سخنرانی می‌کنید و نزدیک‌ترین فرد به شما خود شما هستید، دیگر چرا باید ماسک بزنید؟ بایدن عادت دارد هنگام سخنرانی ماسک خود را درآورد و آن را از یک گوشش آویزان کند. او این گونه احساس راحتی می‌کند. این کار به او احساس راحتی می‌دهد.

این نخستین بار نیست که ترامپ بایدن را به خاطر ماسک زدن در جریان پاندمی کرونا به سخره می‌گیرد. اوایل ماه جاری میلادی، ترامپ در جریان سخنرانی در جمع طرفدارانش در پنسیلوانیا با لحن تنسخرآمیزی تاکید کرد که بایدن بیش از هر کس دیگری دوست دارد که ماسک بزند.

وی گفت: تا به حال کسی را ندیده‌ام که تا این حد ماسک دوست داشته باشد.

ترامپ و بایدن قرار است طی هفته آینده در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سه نوامبر در نخستین مناظره از سه مناظره تلویزیونی شرکت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین