کد خبر: ۶۷۲۹۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱

اظهارات همتی درخصوص بازار ارز

رییس کل بانک مرکزی گفت: عدم تعادلی که از ابتدای سال در بین عرضه و تقاضا به خاطر کرونا در بخش حواله تجاری ایجاد شد، به علت تعلل برخی صادرکنندگان برای عرضه ارز و تداوم روند تقاضا در ماه‌های گذشته به خصوص به خاطر توجیه قیمت برخی کالاهای وارداتی تشدید شد.
آفتاب‌‌نیوز :

رییس کل بانک مرکزی گفت: عدم تعادلی که از ابتدای سال در بین عرضه و تقاضا به خاطر کرونا در بخش حواله تجاری ایجاد شد، به علت تعلل برخی صادرکنندگان برای عرضه ارز و تداوم روند تقاضا در ماه‌های گذشته به خصوص به خاطر توجیه قیمت برخی کالا‌های وارداتی تشدید شد.

«عبدالناصر همتی» اظهار داشت: از سوی دیگر جو سیاسی - تبلیغاتی ناشی از اقدام آمریکا در اعلام عملیاتی شدن مکانیزم ماشه فضای لازم را برای جهش قیمت ارز در هفته‌های اخیر به‌وجود آورد.  همانطور که قبلا گفتم، بانک مرکزی تمام تلاش خود را برای ایجاد تعادل در بازار حواله تجاری و کنترل نرخ آن به کار خواهد بست.  بر پایه اقدامات انجام گرفته به‌ویژه درخصوص دسترسی به برخی از منابع ارزی مان در خارج از کشور، برنامه‌هایی برای بازار ثانویه داریم که به‌تدریج عملیاتی خواهیم کرد.

اظهارات همتی درخصوص بازار ارز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
1
4
از این همه دروغ خسته نشدید؟؟؟؟!!!!!! ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟
ایرانی
|
Netherlands
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
0
سلام آقای دکتر همتی ترخدا کاری بکنید بدبخت شدیم دیگر توان خرید نداریم انقدر پول ملی ارزش انقدر آمده پایین حتی ارزش پول کشورمان از امارات پول افغان و لیر ترکیه کم شده که باعث سرخوردگي هست مگه میشه انقدر دلار پرش داشته باشد کاری بکنید چون خیلی ناراحت کننده هست که یک دلار حدود 30 هزارتومان مگه ما حقوق و درآمد ما به دلار هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
نه همتی صد تای همتی این اقتصاد بهم ریخته که مسعولین بوجود آوردند درست نخواهد شد مگر اینکه با ابر قدرتها رابطه بر قرار بشه خودشان بهتر از همه میدانند ولی کاری از دستشان ساخته نیست چون تصمیم ها از جایی دیگر گرفته میشود و میگن باید همینطور باشد این حقیقت ما جرا وگرنه یک شبه اگه بخوان همه چیز درست میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
خواهشی که از شما داریم فقط سکوت کنید این که بلد هستید یا نه سکوت هم بلد نیستید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین