کد خبر: ۶۷۳۱۱۴
تعداد نظرات: ۲۶۸ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲
عباس عبدی در یادداشتی با هدف گشودن راهی برای حل مشکلات و نه اعتراض‌تاکید کرد

پیشنهاد کناره‌گیری روحانی

این استعفا‌ها اعتراضی نیست، بلکه راهگشا است. هر کدام از حالات سه‌گانه‌ای که در انتخابات امریکا رخ دهد، نیازمند مدیریتی سیاسی در ایران است که برای آن برنامه داشته باشد. بدون شک و تردید این مدیریت به روحانی و تیم او سپرده نخواهد شد و با حضور آنان نیز چنین مدیریتی را دیگران نیز نمی‌توانند عهده‌دار شوند. بهتر است که مدنی رفتار شود و برای ۱۰ ماه باقی‌مانده شخص دیگری عهده‌دار حل این مشکل شود. حداقل به خاطر مردم و کشور کاری باید کرد. اگر برای حل مشکلات و گرانی آدرس کاخ سفید داده می‌شود، در این صورت کسی که قادر به گفتگو با آن نیست باید کنار برود و راه را باز کند تا دیگران اقدام کنند. حداقل به خاطر کشور و مردم چنین کنید.
آفتاب‌‌نیوز :

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی نوشت: ده ماه پیش پیشنهاد انتخابات زودرس ریاست‌جمهوری را دادم، اصولگرایان که در خلوت خود از این ایده قند در دل‌شان آب می‌شد، به علت تناقضات فکری و تحلیلی، در خلوت با آن مخالفت کردند و حتی مخالفت شدیدی کردند!

و این از عجایب سیاست در ایران است که جناح غالب سیاست در آن نیز به علل روشنی که ناشی از تناقضات فکری و رفتاری آن‌ها است، دوگانه برخورد می‌کند. دوگانگی برخورد برخی منتقدان تا حدی قابل فهم است، چون باید ملاحظه خیلی از خطرات را بنمایند، ولی دوگانگی شدید جناح صاحب قدرت را فقط باید در ایران دید. بگذریم.

پیشنهاد کناره‌گیری روحانی

با آغاز به کار مجلس جدید، وضعیت روحانی برای آنان مثل استخوانی شده که در گلو گیر کرده، نه می‌توانند آن را قورت دهند و اگر قورت هم دهند نمی‌توانند هضم کنند و نه می‌توانند آن را بالا بیاورند. به همین دلیل مدعی شدند که او را تحمل می‌کنند، ولی این تحمل از روی ناچاری است و نه اختیار. به همین علت در تیر ماه یادداشتی نوشتم که «تحمل لازم نیست استیضاحش کنید»، ولی اجازه این کار را نیز ندارند یا توانش را ندارند. تا اینجا و آنچه که به دعوای جناح حاکم و دولت برمی‌گردد، برای مردم اهمیتی ندارد، ولی مشکل اینجاست که دود این وضعیت به چشم مردم می‌رود. نیازی به توضیح جزییات این ادعا و وضعیت نیست. طی ده ماه گذشته هیچ مشکلی حل نشده که بر مشکلات اضافه هم شده است. در این ده ماه کدام چشم‌اندازی تیره بود که تیره‌تر نشده است. بنابراین عاقلانه نیست که این وضع ادامه یابد. از سوی دیگر این روز‌ها اخبار جسته و گریخته‌ای از گفتگو‌های رسمی یا غیررسمی میان نمایندگان ایران و کاخ سفید مطرح می‌شود. اگرچه براساس شواهد و تحلیل شخصی خودم به این اخبار اطمینانی ندارم ولی در هر صورت این مسیری است که دیر یا زود باید برگزید و مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بر آن موثر باشد، انتخابات امریکا و ویژگی صاحبان قدرت در ایران است. برای انتخابات امریکا سه حالت متصور است؛ اول اینکه بدون دردسر و با قاطعیت ترامپ رای بیاورد. دوم اینکه بایدن رای بیاورد و ترامپ نیز به راحتی تمکین کند. سوم اینکه بایدن رای بیاورد و ترامپ تمکین نکند و امریکا وارد چالش جدی سیاسی شود. به نظر می‌رسد که هیچ‌کدام از این سه حالت در صورتی که تغییری در ایران رخ ندهد، نفعی برای ما ندارند. حتی بهترین حالت از سه حالت فوق که به نظر می‌رسد، آمدن بی‌سر و صدای بایدن است، اگر در ایران تغییری رخ ندهد، به سود ایران نیست و چه بسا از دو حالت دیگر نیز بدتر باشد. به جز ادامه وضع موجود تغییری که در ایران می‌تواند رخ دهد، دو حرکت متفاوت است؛ اول به سوی یک‌دست شدن بیشتر و دوم افزایش حضور و مشارکت سیاسی واقعی و نه صوری مردم است.

منظور از افزایش مشارکت واقعی، به رسمیت شناختن همه نیرو‌های سیاسی و اجتماعی و احترام گذاشتن به آنان و حق حضورشان در عرصه سیاست است. از میان این دو حالت، به ظاهر اراده‌ای برای تحقق حالت دوم وجود ندارد یا حداقل اینکه بنده نمی‌بینم. البته این بهترین راه است، ولی اگر امیدی به تحقق این راه نیست، تداوم وضعیت و شکاف موجود جز تضعیف بیشتر و از دست دادن فرصت‌های سیاسی برای کاهش مشکلات نتیجه دیگری نخواهد داشت. از این رو حالا که اصولگرایان غالب، قدرت و اراده استیضاح را ندارند، پیشنهاد می‌کنم که روحانی شخصا دست به کار شود. کنار رفتن نه به معنای اعتراض، بلکه به معنای گشودن راه برای حل ماجرا. متاسفانه در ایران استعفا هم به سرنوشت طلاق دچار شده است. هر زوجی که طلاق می‌گیرند، حتما باید با دشمنی و نفرت و کینه‌ورزی و بدگویی حتی زد و خورد و دعوا همراه باشد، در حالی که می‌توان دوستانه هم طلاق گرفت، اگر دو نفر متوجه شدند که به هر علتی نمی‌توانند با یکدیگر زندگی کنند می‌توانند دوستانه و مدنی از یکدیگر جدا شوند. استعفای دیوید کامرون نخست‌وزیر بریتانیا را به یاد بیاوریم؛ هنگامی که رفراندوم برگزیت رای آورد، خیلی راحت و مدنی استعفا داد و خانم ترزا می‌جانشین او شد. این استعفا‌ها اعتراضی نیست، بلکه راهگشا است. هر کدام از حالات سه‌گانه‌ای که در انتخابات امریکا رخ دهد، نیازمند مدیریتی سیاسی در ایران است که برای آن برنامه داشته باشد. بدون شک و تردید این مدیریت به روحانی و تیم او سپرده نخواهد شد و با حضور آنان نیز چنین مدیریتی را دیگران نیز نمی‌توانند عهده‌دار شوند. بهتر است که مدنی رفتار شود و برای ۱۰ ماه باقی‌مانده شخص دیگری عهده‌دار حل این مشکل شود. حداقل به خاطر مردم و کشور کاری باید کرد. اگر برای حل مشکلات و گرانی آدرس کاخ سفید داده می‌شود، در این صورت کسی که قادر به گفتگو با آن نیست باید کنار برود و راه را باز کند تا دیگران اقدام کنند. حداقل به خاطر کشور و مردم چنین کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲۶۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
26
168
من به عنوان رای دهنده به ایشان موافقم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
منم به عنوان کسی که بهش رای نداده مخالفم. تو این ۹ ماه باقی مونده چه فایده داره استعفا غیر به هرج و مرج کشیدن کشور .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
من هم به عنوان رای دهنده به ایشان کاملا مخالفم. از کجا معلوم بعدی بدتر نباشه و کشور رو رسما به جنگ و خاک و خون نکشونه؟!
کیخا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
کناره گیری یعنی ظلم مضاعف به یک ملت ستمدیده اگر وجدان داشته باشید پولهای خارج از کشور را به. ایران برگردانید وراه صدق راشروع کنید کارها درست می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
این بنده خدا اقای عبدی فراموش کرده که همه بدبختیهای ما زمانی شروع که که اقایان از دیوار سفارت بالا رفتن و اقای روحانی چوب انها را میخورد ثانیا دور دوم ریاست جمهوری در ایران همیشه همینجوری بوده در این دوره ریاست جمهور باید تخریب شود چون ممکن اون ۲۴۰۰۰۰۰۰رای ممکنه ب ای برخی که ۲۴۰۰رای هم ندارند دردسر ساز شود بنابرین باید اون رای رییس جمهور باید بی اثر شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
روحانی باید بماند وجواب کارهای اشتباهش رابدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
کاملا موافقم آقای روحانی استفا بده کشور در وضعیت خوبی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
من به ایشون رای دادم و تا آخر هم به رای خودم افتخار میکنم و هرگز پشیمون نیستم چون بین آدمهای حالا، بهترین و توانمندترین است.
انسانها هر چقدر هم بزرگ و توانا باشند،! درخت هر چقدر ریشه دار و اصیل باشد،! وقتی ناکسان، موریانه ها، بدخواهان، حسودان، بددلان، خیانتکاران و ... تیشه بردارند و ... (بقیه هم چشم بر هم گذارند و میدان را خالی کنند) دیگر نمیتوان انتظاری داشت ... مگر اینکه منتظر ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) باشیم ان شاءالله
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
9
184
به خاطر مردم کنار برود .کدام مردم برادر عزیز. در کشوری که عمده مسئولان دنبال پست،مقام ،اختلاس، قدرت و پول هستندحل مشکلات مردم مفهومی ندارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
پس حالا که آدرس کاخ سفید درسته
چشم امید مردم هم به انتخابات اوناست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
باش تا دولتت بدمد
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
20
238
در ایران استعفا غیر ممکن است و استعفای یک مسئول عالیرتبه که ملبس به لباس روحانیت(آخوندی) غیر ممکن تر است!!!!!!!!...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
امیدوارم این غیرممکن حالا دیگر ممکن شود.
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
کاملا با نظر شما موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
درود برشما کاملا درسته
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
69
76
سلام نظر خوبی ولی به هیچ وجه اگر قدرت دست اوصولگراها بیوفتت مطمعنا وضع از اینهم بتر و به سمت جنگ خواهد رفت هرچند امریکا جنگ نمیخواهد و تلاش برای ماندن ایران تو همین شرایت هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
مطمئن باش از این بدتر نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
برو نوشتن یاد بگیر بعد بیا نظر چهارتا بیسواد مثل تو به آدما پر و بال دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
زمان جنگ وضع ما بهتر بود شما متوجه نیستید چون سنتون قد نمیده من هر دوزمان رو درک کردم
ابوجهل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
افرین فرزندم القا کنید مردم به این وضع راضیند.وایران جنگ طلب است وهیروشیما وجنگ نفت و...کار ایران است.
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
دوستان اشتباه نکنید به دلیل تند گرایی اصول گرا ها اگر اصول گراهای رویکرد بیایند کشور که الان درگیر یک انزوای سیاسی متوسط است به منزوی ترین در دنیا بدل خواهدشد.
گشت ارشاد دوباره به کار گرفته می‌شود و همین آزادی کوچکی هم که مانده به کل ازبین می‌رود...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
24
117
هر جناحی که سر کار باشد قادر به حل ریشه ای مشکل نیست.به طور خلاصه بخش قدرتمندی ازحاکمیت نیاز دارد که این مشکل باشد چون موجودیت خود را در وجود مشکلی به نام آمریکا می بیند . آنها فقط به تناوب سعی می کنند میزان مشکل را کم یا زیاد کنند اما اراده جدی برای حل اساسی مشکل ندارند .
ملت ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
17
157
حسن کلید ساز برو کلید نجاتت رو بساز از وقتی رئیس جمهور شدی ملت ایران رو بدبخت کردی قشر فقیر که هیچ ما ها که سرمایه ای داشتیم پولی داشتیم همه به باد فنا رفت به قشر متوسط تبدیل شدیم واقعا خود خودت رو معاف کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
ایول داداش حرفت طلاست ماک کاسه گدایی گرفتیم بدبخت شم ب فنارفتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
19
72
اصولگرایان موافق یرکناری روحانی هستند
پاسخ ها
ساناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
عباس عبدی از کی اصولگرا شده که ما نمی دونستیم؟!!
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
11
62
اولا که جناب عبدی ، رئیس خودتان ( اصلاح طلبان ) در انتخابات با نامه به جناب دکتر عارف موجبات انتخاب روحانی را فراهم نمود و پس از انتخاب ایشان ولوله و شادی در جناح اصلاح طلبان موج می زد.
ثانیا حالا پس از 7 سال به عدم کارایی ایشان پی بردید و پیشنهاد استعفا یا کناره گیری مطرح می کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
7
86
دوسال پیش بایداستعفامیدادکسی که نتونست ونمی تونه هیچ کاری انجام بده خودش بایدکناربکشه البته ازقدیم گفتن جلوی ضررروهروقت بگیری منفعته
پاسخ ها
واکف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
چرا نمی تونه پس کی بیاد خبرای خوشحال کننده بده و دلار و بالا ببره
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
103
50
روحانی برآمده از24 میلیون رای ایرانی است ایشان یک بار دیگر به شعارها و وعده های خود نگاه کند و پای آن شعارها بایستد اگر کسی لازم است استعفا دهد آن شخص روحانی نیست بلکه کس یا کسانی هستند که اجازه اجرایی شدن شعارها و برنامه های روحانی را نمی دهند
در انگلیس وقتی مردم به جدایی انگلیس از اروپا رای دادند آنکه استعفا داد مخالف رای مردم بود که با این طریق زمینه را برای اعمال رای مردم فراهم کرد
ایران اگر کسی باید استعفا دهد آن کس یا کسانی هستند که مخالف روحانی و رای مردم هستند . مردم الان هم دنبال اجرایی شدن شعارهای روحانی اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
به شدت موافقم. استعفا فقط اسباب جنگ علیه ایران خواهد بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
خوابی !!!!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
اينكه روحاني برآمده ازراي مردم است صحيح است و من كه به شدت دردوره جواني با روحاني و تفكراتش مخالف بودم به ايشان به جهت انتخاب بين بد و بدترها راي دادم. ولي واقعيت اين است كه روحاني با آرمان هاي ما حرف زد و راي آورد ولي با عقايدش عمل كرد. د.
حافظ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
بنده با نظر شما کاملا موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
اتفاقا کسی که نمیخاد به شعارها عمل کنه خود شخص رییس جمهوره نه کسی دیگه. کسی هم جلوی این آقا رو نگرفته و دلیل ما هم برای موندن ایشون اینه که تا روز آخر باید بمونه و جوابگو باشه، همین...
در ضمن؛ اجرایی شدن شعارها باید با توان داخل باشد نه نگاه به بیرون و وقتی آقای رییس جمهور فقط به برقراری ارتباط با شش کشور اروپایی و امریکا نگاه کنه یعنی شعارهاش کشک بوده.
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
کجایی عزیز دل برادر
اونایی که به این مکار رای دادن
۹۰ درصدشون متوجه شدن که صبح انتخابات
کله پزی سر کوچشون بهشون داده
شما هنوز نفهمیدی؟
درعجب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
در عجبم عده ای با این فشار اقتصادی باز روحانی رو عامل بدبختی مردم نمیدونن.!!!
ramin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
4
34
اینکارآب درهاون کوبیدن است
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
49
103
انچه که در ایران وجود دارد عدم استقلال رییس جمهور میباشد .مشکل جای دیگری هست که میدانیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
اتفاقا رییس جمهور استقلال دارد ولی به گونه ای جلوه می دهد که اینطور نیست!! شما به کارهای رییس جمهور و اطرافیانش توجه کنید بعد صحبت کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
آفرین کاملا درست است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
حقیقت همینه ولاغیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
موافقم
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
اگه روحانی همنظر شما بود پس نباید رئیس جمهور میشد که با استدلال غلط شما نیتونست کاری بکنه.وحضورش تو ریاست جمهوری جای سوال داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
18
20
نیازی نیست نمایندگان ترامپ تایید کرده‌اند که وی در انتخابات ریاست جمهوری که قرار است سوم نوامبر برگزار شود، ترامپ برای بار دوم پیروز خواهد شد و آنها نمی‌خواهند با دولت روحانی پشت میز مذاکره بنشینند. زیرا این دولت توانایی اجرای تعهدات خود را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: طرف آمریکایی به اصولگرایان اطلاع داده است که تمام برآوردهای اطلاعاتی این کشور موید این است که جریان آنها دولت بعدی ایران را کنترل خواهد کرد و این جریان توانایی کنترل همه نیروهای تأثیرگذار در داخل کشور را دارد و برای این کار آنها ترجیح می‌دهند با او تفاهم کنند و در نهایت اختلافات بین تهران و واشنگتن را خاتمه دهند.

نمایندگان ترامپ به جناح اصولگرا پیشنهاد دادند كه بدون هیچ گونه هیاهوی رسانه‌ای، در پشت صحنه با همدیگر ارتباط برقرار كنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
یعنی این موضوع رو نمایندگان ترامپ خودشون به شخص شما گفتن؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
12
32
چرا حالا
هر کی بیاید همینه که هست.
باید تا انتخابات آمریکا (نه ایران) منتظرماند. امیدواریم بدتر ازاین نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
بدبخت بیچاره فلک زده! انتخابات امریکا؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
6
41
ای بابا حیف میشه دیگه سخنران نداریم.
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
6
24
قربون دهنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
30
46
با رفتن روحانی هم چیزی درست نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
12
61
من هم موافقم آقای روحانی کلید قفل هارو گم کرده
پاسخ ها
.
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
اون کلیدی که به مردم نشون داد کلید چی بود
ساناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
فکر کنم کلید آرایشگاهی بود که میره ریش هاش رو براش رنگ نقره ای میزارن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
6
73
به نظر من تو این سالها ثابت شده که کشور ما اگر اصلا مسئول نداشته باشه .وضع همه جوره بهتر میشه .
پاسخ ها
بیکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
ای بابا چرااستعفارو اینقدربزرگ میدونید مگر نخست وزیرپرتلاش ژاپن نبود با بخاطره مریضی ساده ازمردم عذرخواهی کرد استعفا داد هیچ مشکلی برای کشورش پیش نیامد
ساناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
همین رو کم داشتیم که کشور خودمون رو با ژاپن مقایسه کنی!!!
با موزانبیک یا افغانستانی جایی مقایسه کن که جور در بیاد.
علی گودرزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
5
28
اخه مگه اینهمه جنگ ودعواهای سیاسی کس ازدولتمردان یک ریال ضرر کرده همه اش ازجیب مردم بدبخت بوده چرا استیضاح کنند این که دیگه همه باهاش رفیق وصمیمین وهرکاری رو بخان ازجیب مبارک مردم شریف برایشان مهیا میکند مگه مرض دارن چیزی بگن کی روجاش بزارن اخه همه از این بدترن اگه شعور باشه ماکه همه چیمون چینیه
ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
13
36
متاسفانه در ایران عقل حاکم نیست زمانی که دستمان تا حدودی پر بود مقامات عزیز باید مذاکره میکردند نه الان که چیزی ندارند و از روی استیصال مجبورند دیر یا زود مذاکره کنند هرچند باز هم دیر نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
وقتی عقل نیست که شما نظر میدی.
مثال بارز مذاکره شده برجام! گلابیش کجاست آقای مثلا با عقل!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
28
62
با استعفای ایشان چه مشکلی حل میگردد؟ ایا رییس جمهور بعد این قدرت را دارد که با امریکا مستقیما وارد مذاکره شود . ایا قدرت دارد که در سیاست داخلی و خارجی کشور تجدید نظر اساسی کند؟ قطعا جواب منفی است پس فرقی بین احمدی نزاد . خاتمی . روحانی . هاشمی وجود ندارد و بیخود مردم را احمق فرض نکنید. قطعا کشوری که در حالت نه جنگ و نه صلح است هیچکس حاضر به سرمایه گذاری نیست و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت اقتصادی بی معنی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
چرا با امریکا مذاکره مستقیم بشه؟ مگه همین برجام نتیجه مذاکرات مستقیم و قدم زدن وزرا نبود؟ چه شد نتیجه اش؟!!!!
مشکلات کشور قطعا در داخل باید حل بشه نه نگاه به بیرون. مثال اون هم نیروهای مسلح
موج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
4
45
استعفا مسئولین در ایران یک رویاست .حال بجای استعفا طلبکار ملت نباشند باید خدارو شکر کرد.در هیچیک از لایه های حکومت کسی وجود ندارد که کشور را ملک تلک خود نداند ..ببینید به اصطلاح نمایندگان مردم در مجلس بر سر گرفتن خودرو چه کارها که نمی کنند ..اینان عقده های دوران زندگی خودرا اینگونه میگشایند تا ملت فقیر تر شوند ..شعور سیاسی اگر بود شاید میشد به استعفا خوشبینانه نگاه کرد ..کاش بجای استعفا هاراکیری میکردند تا برای همیشه وجودشان از کره زمین پاک میشد..
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
14
41
بهترین راه استیضاح
پاسخ ها
ناسناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
احسنت باید استیضاح شود و با آمریکا موافقت کنیم بخدا اگه شعار مرگ ندهند هیچ کشوری با ایران دشمن نمیشود دولت فقط به داد مردم برسین روحانی رو برکنار کنید
زانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
42
الان که به انتخابات چیزی نمونده این اومده پیشنهاد کناره گیری روحانیو داده مردم خودشون میدونن باید چکار کنن دیگه آگاه شدن
پاسخ ها
عصبانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
اره اره آگاه شده اصولگرا های دلواپس مردم بیان ببینیم چه کار میکنند این گوی و این میدان ولی جان هرکی دوست دارید جمله معروف که دولت قبلی کار را خراب کرد را نگویید لطفا برای هر کاری که برای مردم میکنید در تلویزیون و جلوی مردم جوابگو باشید پیشاپیش به شما اصولگرایان همیشه دلواپس تبریک میگویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
عزیزم ماکلا دلواپس!!! ولی تورو به جون عزیزت، دلواپسی مون حق بود یا داری گلابی میخوری؟!!!
گفتم خداوکیلی بگووووو
م.خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
4
28
هیچ رئیس جمهوری قبل به اتمام رسیدن دوره ۴ ساله خودش استعفا نداده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
12
خداروشکر
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
13
22
جلوی ضرر را از هر جا بگیری منفعته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
17
33
مملکت را باید دست ادم کاردان داد وگرنه روحانی هم که بره اصولگرایان چه گلی میخوان سر این کشور بزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
حداقل یه اصولگرا بیاد بعد بگو عزیزم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
34
21
مملکت را باید دست ادم کاردان داد وگرنه روحانی هم که بره اصولگرایان چه گلی میخوان سر این کشور بزنند احمدی نژاد اشغال را یدتون رفته
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
7
55
مدیران وحاکمانی که ۴۰ سال است وعده های واحی میدهند وتمام هزنیه ها مردم روی دوش کشیدند فقط فقط به غارت می اندیشند
فریاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
7
56
سلام برهمه الان که مملکت رونابودکرده استعفا بده بذاریددوره ریاست جمهوریش تمام بشه بعداخودش وکابینه اش رودسته جمعی تیرباران کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
فکر نمیکنم تا اون زمان ما زنده بمونیم
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
9
22
اقای شما فکر می کنید حسن روحانی برود کنار ادم سالمی هست که بیاید که سفادت اتش نزند ماشین ۴۰۰ ملیونی نگیرد واکسن انفلوز را را نگیرد امتیازات دیگر را نگیرد‌دست تو جبب ملت نکند سراغ داری گر مست گیرنند......
کسمزان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
19
مگه تعغییررئیس جمهور تاثیری دارد دراین اوضاع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
21
مملکت ازدست رفت مشکل جای دیگست مشکل آمریکا نیست اینو همه میدونن ولی میترسن که بگن هروقت مردم نه گفتن رویا دبگیرن مشکل گرانی وتورم حل میشه
F
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
10
30
این که دوشاخه کنیم ایران را اصولگرا و اصلاحی فقط بازی سیاسی برای سرگرمی مردم هست تا اجازه مذاکره نداریم چه فرقی میکند از هر طیفی باشد همین آش و کاسه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
خب مذاکره کردیم و برجامو گرفتیم. چی شدحالا؟
فقط توان داخلی
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
54
آخ که ما مردم ایران از حرف مفت و مسخره خسته نمیشیم . تمام این تحلیل ها و حرفها و .....در تمام این سالها واسه سرگرمی ما مردم بوده عزیزان . چرا نمیخواید باور کنید یک عده مزدور انگلیس و اجنبی و جیره خوار .دارن مملکت رو اداره میکنند و ماموریتشون نابودی ایرانه و خیلی هم عالی دارن کارشون رو انجام میدن . تا خود مردم نخوان اوضاع بدتر و بدتر میشه . اون بالا نه کسی استعفا میده نه کسی از اوضاع ناراحته . نشستن و دارن حالشونو میکنند و به مردم بدبخت ایران میخندن . هر کدومشون که میاد راس اداره یا قدرتی تا میتونه میچاپه بعدشم میره پیش توله هاش در اروپا . وای به حال ما مردم ایران .
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
واقعا گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
حرف حساب همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
واقعا حرف حساب بود زدی توخال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
افرین به تو باهوش....؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
3
15
فقط حواستون باشه برای نفر بعدی پول و خانه لوکس و خودرو فراتر باشه تا مانند نمایندگان دعوا پیش نیاد بین خودتون حلش کنید که رسانه ای نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
آخه عزیزم تو هر دوره مجلس ماشین و واکسن بوده. میتونین برین یه گشتی بزنین و همه اسنادش موجوده.
مثلا تو عصر ارتباطات هستین! بخدا باید از عقل استفاده کنیم وگرنه خداآکبندشو قبول نمیکنه عزیزان
شما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
6
17
روزای تو شاد بودی کسی دارد می آید که با طوفانهای سهمگین تحریم مقابله میکند وبا ساختن کشتی رابطه و مذاکره با آمریکا دیگر روابطتان با فراسوی مرزها آزاد میشود با جناب اوباما ترامپ خانه یکی میشوید یادتان هست یادتان هست که می گفتی پیش به سوی آزادی به سوی رفاه وارزانی زنده باد روحانی گفتنت گوش خودت رو هم کر کرده بود پس الان لال بمان و تحمل کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
13
20
آقای عبدی فقط دنبال کامل کردن پازل فتنه گری خود همسو با غرب نابود شده هستیدید. شمارا چه به حل مشکل مردم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
11
15
منهم موافقم بایددولتی رو کاربیاد که قدرت مذاکره باآمریکارو داشته باشه چون کدخدا امریکاست دلار۳۰هزارتومان تو رو خدابسه دیگه خسته شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
فکر میکنی با امریکا مذاکره کنن اونا میان بهمون رحم میکنن زکی خیال باطل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
21
31
روحانی کاره ای نیست و رئیس جمهور فقط عروسک خیمه شب بازی هست
خانه از پایبست ویران است
پشت دریاها شهریست قایقی باید ساخت چشم ها را باید شست دل رو به دریا باید زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
چرا روحانی کاره ای نیست؟ واقعا باید قبول کنیم که کاره ای نیستیم ولی سرکار باشیم؟!!!!!
جل الخالق از این هوش سرشار شما!!!!
شما به اقدامات رییس جمهور توجه کن بعد بگو کاره ای نیست!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
پس اگه کاره ای نیست چرا رئیس جمهور شده
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
20
22
متاسفانه با رفتن روحانی هیچ مشکلی حل نمیشود، رئیس جمهور در ایران اختیارات لازم راندارد، مردم دیگر دارند از فقر نابود میشوند، مسولین هم ادامه قدرتشان در فقر مردم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
اتفاقا اختیار لازم رو داره. شما به اقدامات رییس جمهور دقت کن عزیز باهوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
آقای باسواد اتفاقا همه ی اختیارات دست رییس جمهوره
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
8
27
دراین مملکت مشکل شخص رییس جمهور ووزیر ووکیل نیست .نظام ما فاسد وناکارامد بوده وهست وبدتر هم میشود .اقایان اگر بفکر کشور وملت هستند بدون هیچ ادعایی برن کنار وبزارن کسانی که میتونند بیان کار کنند.اما انحصار ومافیایی که بوجود اوردن نمیتوانند دست بکشنند
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
13
داستانی بود 3نفر دوست که هرکدام هنری داشتند رفتن از خزانه دولت دزدی کنن شاه آنشب بالباس مبدل بیرون آمد وقتی 3نفر اورادیدند جریان را هم به اوگفتند شاه پرسید هنرستان چیست یکی گفت من بو میکشم آن یک گفت چشای من در تاریکی هم می‌بیند سومی گفت حفاری میکنم نوبت به شاه رسید گفت هنر من در ریشم است انراتکان دهم همه چیز حل مشو رفتند دزدی کردند واموال رد جایی مخف نمودند تا بوقتش تقسیم کنند وزیر شاه فردا اطلاع می‌دهد خزانه را دزدان بردند شاه گفت اموال فلان جاه و دزدان 3کسند آنها را بیاورید دزدان را آوردند وقتی قاضی دزدان را محاکمه می‌کرد شاه هم وارد شد آن دزدی که خوب میدید شاه را شناخت وبه قاضی گفت ما وقت دزدی 4 نفر بودیم جهارمی هنری دارد وگفت ماهرسه کار خود را کرده ایم ای بزرگوار تو هم ریشی بجنبان حکایت کشور ما هم همینست نه استعفای آقای روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
10
اگه اینطوریه هرکسی کارروخراب کنه بره
پس کی درست کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
3
23
فقط روحانی بره گمشه خسته شدیم ازش این چ زندگی بدبختمون کرد مستاجری کارگری بی چارگی بهش بگین برو گمشو
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
16
7
سلام.توافق نزدیک است.به زودی همه شوکه خواهیدشد
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
عزیز هیچ توافقی هیچ وقت صورت نمیگیره . چرا که با توافق نون خیلی ها آجر میشه . سود این اجنبی ها و مزدورهایی که مملکت دستشونه و همچنین همون آمریکا و ....در اینه که دعوا راه بندازن و از این دعوا استفاده کنن . این حرفها هم فقط واسه سرگرم کردن بنده و شماست . چهل سال تجربه کردیم نمیدونم چرا ما مردم حافظه خوبی نداریم .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
روحانی وامصالهم مترسک هستن شما اگه یک نگاه به گذشته بندازی متوجه میشی که هررئیس جمهوری که اومده یه جور گند زده وتحویل بعدی داده کار از ریشه مشکل داره حالا این نه یکی دیگه چه فرقی داره وقتی فقط به فکر پرکردن جیب خودشون هستن....
یک عصبانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
6
6
تا حالا به گفته خودشون اصولگرا کاری نکردند حالا گروه به قول خودشون دلواپسان مردم به دست بگیرند ببینیم چی میشه آقای روحانی لطفا زودتر استعفا دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
13
اینامه دروغ وتهمت زدید که رئیس جمهور شود حالا استعفاخداحافظ تمام؟ این نهایت پیشنهادتان بود؟ جواب دلار3به28(تاحالالبته) راکی بدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
17
باز چه بازی جدید و نقشه ای برای ما مردم رعیت دارید ارباب عبدی
ناشناس
|
Korea (Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
14
بر کذاب لعنت
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
4
5
چه فرقی میکنه چه استعفا چه استیضاح بشه فرقی نمی کند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
4
2
چه فرقی میکنه چه اسعفادچه استیضاح بشه فرقی نمی کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
10
نقشه ای شوم در سر می‌پرورانند که در این شش ماه باقی مانده از دوره بی اثر در مورد استعفا و کناره گیری صحبت می کنند!
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
26
مملکت رو به گند کشیده مردمو به خاک سیا نشونده، اونوقت کدوم بدبختی می خواد بیاد مملکتو به حالت قبل برگردونه، مطمعنا بعدی بد تر از این میشه
پاسخ ها
نوكر ايرونيا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
خداوندا به ريس جمهور بعدي چنان تواني بده تا بتواند ايران را به جايگاه واقعي خود برساند.وياريش كن تاپس رفت اين سالها را جبران كند.ومرا ياري كن كه او را بشناسم و بعدها از انتخابم پشيمان نگردم.زنده باد ايران و ايراني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
15
چند روز پیش تبلیغات روحانی برای ریاست جمهوری گذشته رو نگاه میکردم خندم گرفت حرفاش همه برعکس شده خوب دقت کنین همشون همینطوری هستن میگید نه انتخابات سال آینده ببینید چه گلی به سر مردم میزنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
5
16
ریشه اصلی باید خشکانده شود
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
6
23
مشکل ما با شخص عوض کردن حل نمیشه.خانه از پای بست ویران است باید نگاه و دیدگاه تغییر کند بقول سهراب سپهری چشمها رو باید شصت جور دیگر باید دید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
4
6
خب وقتی کاری از دستش بر نمیاد برای این ملت فلک زده و کشور ...بکنه خیلی عالیه که یه آدم ....بره کنار من بودم درنگ نمیکردم.
خوانساری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
4
4
...همان ... است چه فایده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
5
8
یه دونه ...دیگه میاد
رعنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
11
13
هیچ فرق نمیکنه. ما همواره بین بد و بدتر انتخاب کرده ایم. ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
رئیسی به اون خوبی
کجا بدو بدتر؟
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
17
12
اخه مگه دست روحانی که صحبت کنه چرا کورکورانه حرف میزنی یکی دیگه باید تصمیم بگیره که اینکار را بکنی یانه اینو هرکی بگوید انگار دراین مملکت زندگی نمیکنه؟ یکی دیگه تصمیم میگیره تقصیر را میاندازند گردن رئیس جمهور ماشااله همین الان رئیس جمهور بگه تماس بگیریم مساله را حل کنیم هزار نفر از اصول گرایان سرو صدا میکنند با آمریکا ولی اگه خودشون باشند هزارو یک دلیل میآورند که این کار باید انجام بشه هرچند آنها هم اختیارشان دست خودشون نیست پس شعار بیخود ندهید حالا همه چی تقصیر رئیس جمهور شد نه بابا رئیس جمهور منتخب مردمه پس حق چنین کاری را نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
اگه مسئله با مذاکره حل میشد، برجامتون موفق بود!
واقعا روتون میشه ...میبافین؟ چطور تو برجام هر کاری خواستین کردین و به حرف هیچکس گوش ندادین و رقص و پایکوبی هم کردین، حالا هیچی دست رییس جمهور نیست؟!!!!
از کجا اومدی شما که مردم رو ...فرض کردی؟ خودتی عزیزم
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
14
عزیزانی که نظر میدهند کار از ریشه خراب ما در مملکتی زندگی میکنیم که از لحاظ نعمت های الهی فراوانی زیاد است ولی به دلیل یک موشت نادان مردم در تنگنا هستند اگر مادر مملکت درست از حکمی که خدا در مورد مفسدان وفاسدان اجرا میشود کسی جرات نداشت
آذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
5
14
خشت اول گر نهد معمار کج ، تا ثریا میرود دیوار کج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
12
خدا بخیر کنه عاقبت مردمو از این دولت بی تدبیر چیزی تو هشت سال در نیومد غیر از بدبختی و گرانی برای عامه مردم و ثروت های افسانه ای برای مرفهین به قول خودشون بی درد و مثلا آقازاده ........
علیرضا نیکرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
4
6
آقای عباس عبدی که در دهه ی شصت انقلابی بودی الان شدی اصلاح طلب
امید
|
Iraq
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
9
حسن کلیدسازکلیدبهتربساز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
8
10
اگرروحانی هم استعفا دهدبعدی هم بیادبایدمنتظرجنگ وخونریزی باشیم چیزی درست نمیشودونخواهدشدکسی که مملکت خودرانمیتواندکنترل کندچه ربطی به آمریکا وترامپ دارد چیزی که صادرنشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
15
حالاهم دست کم ازجنگ نیست بازم درحال جنگیم داریم گرسنگی،بدبختی میگشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
16
14
به نظر من مشکل روحانی و اختیاراتش نیست مشکل ماهایی هستیم که تا ترامپ یک سخنرانی میکنه به سرو صورت خود می‌زنند که جنگ شد.
خب بشه مگه ما چلاقیم مرگ بهتر از این زندگی با ذلت است اگه اصلاح طلبیم یا اصولگرا باید پای نظام و مسولین بمانیم اگر هم نه..... حرفم خطاب به خودم بود
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
خب،اگرحرفت باخودت بود.دیگه چرانوشتیش.هرلحظه باخودت تکرارکن.بریم:سه دو یک......
انقلابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
گل گفتی بزن قدش
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
4
موضوع چپ و راست نیست
بدنه اجرایی مشکل داره فرقی نمی کنی مدیرش کی باشه
ما از نظر ریشه ای مشکلات حل نشده زیادی داریم که حل شدنش یک شبه نمیشه و یکی از نیازهاش اصلاح قانون از مجلسه
اصلا اینکه فکر کنیم یک رییس جمهور یا دولت جدید میتونه مشکلات اقتصادی را کاملا حل کنه این خودش یه مشکل بزرگتره
خواهشا کمی جدی به موضوع توجه کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
4
همه چیز صدبرابر شد
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
2
موافقم، من با این سخنانم هیچ اعتراضی ندارم
دولت روحانی هیچی کاری برای مردم نکردند و بدتر از همه سخت کردن زندگی برای مردم است بود واینکه سوالی مطرح است آیا دولت بعد هم چنین راهی را درپیش میگیرند و سختی زندگی را بابت تحریم های خارجی خواهند دانست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
1
همین اقایان ودارودسته شون وقتی روحانی بخواهد کاری کند الم شنگه راه می اندازند همون اقایی که بلد هست چراالان همکاری نمیکنه اگرواقعا کسی میتونه راه کار بده اگرنه پس .....میخورند که مردم به این روزانداختند وهنوزدست بردارنیستند
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
3
7
اگه یادتون باشه آخرای خاتمی و احمدی نژاد هم همین بود.واقعا پست ریاست جمهوری بدرد این مملکت نمیخوره .یک پست تشریفاتی بیش نیست.
k
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
8
3
واقعا هنوز کسی هست که فکر کنه مشکل از روحانی یا هر رییس جمهور دیگری ست ؟ موضوع این بود که نمیخواستن پیشرفت ایران به نام روحانی اتفاق بیفته . بنظرم باید استعفا بده بصورت اعتراضی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
8
کلید مشکلات ما نه تو دست توست نه تو دست آمریکا بلکه تو دست این همه نخبه است که خونه نشین کردید
تحقیر کردید عزت نفس و اعتماد به نفس از جوانان ما گرفتید هیچ زمانی به این اندازه تحقیر نشدیم مگر عمر به باد رفته ی من دیگه بر می گرده اومدید ابادش کنید نابود و ویرانش کردید از آمریکا بدترید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
بمیرم الهی ، دستتو می‌بوسم دست همه جوونای معصوم و با استعداد و می‌بوسم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
2
منتظر دلار ۵۰۰۰۰تومنی باشید خخخخخ
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
8
نظر خیلی ها این بود که رئیس جمهور کاره ای نیست و قدرت دست کسی دیگه است ولی هیچکس نگفت دست کیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
تموم این حرفا بهانست...بیچاره کلیدو گم کرده
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
سیاست ما از بنیاد خرابه .... ت
تا وقتی مردم ایران در اولویت نباشن همینه عزیزم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
6
7
تا وقتی مرگ بر آمریکا بگیم وضع به همین منوال خواهد ماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
ایرانی خودتو دست کم نگیر
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
3
7
این عنوان اصلاح طلب و اصول گرا را حذف کنید با این کار نه شما متوجه عیب و ایراد خودتون می‌شید نه وضع این مملکت بهتر میشه فقط ضربه نهایی به این مملکت وارد میشه
کوک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
5
8
عمرا اگه روحانی برکنارشد....به فرض مثال برکنار شد ، بازم یه آدم دیگه مثل این می اد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
7
4
سلام استفا ویک شخص توانا سرپرست تا انتخابات بشود
وحتما باید مذاکره شود تا اوضاع سروسامان بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
شما فعلا برو گلابی برجامو که از مذاکره قبلی بدست اومده رو بخور تا بعدیش بیاد!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
14
6
چرا همه را به گردن این بیچاره میندازید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
سلام خسته نباشید
اقای محترم به پدره خودت چی میگی ..میگوی بیچاره پدرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
10
13
یک کلام ختم کلام چه با روحانی چه بی روحانی چه با اصول گرا چه بی اصول گرا،هیچ کدوم چاره راه نیست
اصل کاری که همه فرمایشات رو از پشت پستو میده بعدم میگه کی بود کی بور من نبورم
براش بهتره که خودش این یک جنتلمن بیاد از مردم معذرت خواهی کنه و بعدم یک رفراندم و تعین حکومت جدید تنها راه که تمام مشکلات ملت ولیران حل میشه همینه وسلام
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
امر دیگه ای باشه؟
مسرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
12
10
مملكتى كهدوتا دولت داره مثل درست كردن غذائى است كه دوتا اشپز داشتع باشه اى بابأ تمام بدبختى از جای دیگه است روحانى بيچارههيچكارست خانه از پاى بست ويران است
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
9
حالا تو این مملکت نظر کی مهمه که من نظر بدم بهتره ساکت باشیم راحت تریم
بیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
9
9
آقا به جای فرار کردن یک فکری چاره ای یک. باج به آمریکا بده نجات بده ما رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
4
5
این بی تدبیری از آنجا شروع شد که یه بابایی را از یه شهر آورنده رئیس فلان جا کردند بعدش یه گروهی را آوردند به جای مراقبت از مرزها انداختنشون گلوی اقتصاد را گرفتند حالا هم که کارد به استخوان مردم رسیده یه گوشت قربانی لازمه خوب دولت وزیران اصلا در ایران ما فقط با استعفای هرکسی که تا حالا کاری برای مملکت نکرده باید شروع بشه مرد باشند واستعفا بدهند
ناشناس
|
France
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
9
10
بهترنیست نظرمردم روبرای مذاکره باامریکابپرسند
چرافکرمیکنیم رابطه با امریکاوبقیه کشورها زیربار زور رفتنه
کسی که قیمت تخم مرغو نتونسته بعدچهل سال مدیریت کنه چیجوری میتونه بدون رابطه بادیگرکشورها ،یه کشور جنگ زده روسرپا نگه داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
شما نمیخاستی قیمتها کنترل بشه وگرنه به ایشون رای نمیدادی! چون ایشون توی تبلیغات انتخاباتیشون از کنسرت و دیوار کشیده نشدن پیاده روها صحبت کرده نه چیز دیگه!
همون یه مذاکره برجام بسه که شما هم رقصشو کردی دیگه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
3
4
سلام میگوند ۱۲ تا شهرداری اتیش زدی
..
|
United States of America
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
5
1
سلام شما چطور انقلابی هستی
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
2
تو این مملکت تا میای یه کار سیاسی بکنی نمی شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
2
چه جالبه این تندرو مخالفین خودش رو متهم به رفتار دوگانه می کند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
0
اگراستعفاه‌بدهد‌وضع‌بدتر‌میشود‌
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
2
اگراستعفاه‌بدهد‌وضع‌بدتر‌میشود‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
5
اگر به فکر مردم بیچاره ایران هستید پولهای خارج از کشور وارد کنید.تا دگرگون بشه.مردم از این گرانی و بیچارگی و فساد رهای یابند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
0
به درویشی قناعت کن که سلطانی خطر دارد
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
3
پس استعفای روحانی یا ماندنش یا هر رییس جمهور دیگری فرقی به حال مردم ندارد.
مریم غ بازنشست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
4
آقای روحانی شما که 7سال ماندی که چه ربطی نداره میخوای مدت کمی مانده بری....لااقل بمان نتیجه را باهم ببینیم.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
5
کلیدی که روحانی به مردم ورسانه نشان دادبسیار قدیمی شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
3
2
بر فرض ایشون استفا داد.خب جایگزین ایشون چه کسی است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
4
11
به عقیده من ما مردم. انسانهای با شرفی هستیم قبل از شمارش ارا و گوسفندانی هستیم بعد از شمارش آرا .ایا تا کنون یه نظر سنجی یا یه رفراندوم که بتونه نظر اکثریت مردم رو با اگاهی کامل بدست بیاره داشتیم.مسله اینکه ما باید اختلافات چهل ساله خودمونو با امریکا حل کنیم .این در قانون اساسی هست که آگه دولتی توانایی تصمیم گیری نداره میتونه در یه مورد حیاتی رفراندوم بزاره .خب متاسفانه ارا شمارش شده و ما ملت کماکان گوسفندان قدیمیم . کمی صبر کنید تا سال اینده اون موقع میشد انسانهای شریف و مومن و صبور.این چرخ گردون در حال تکراره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
البته اگه از تمام امکانات مملکت استفاده بشه و جواب نده.
ما که از تمام امکانات داخلی استفاده نکردیم مثل نیروهای مسلح که پیشرفتشون کاملا مشخه، مثل انرژی هسته ای که کاملا نگاهمون داخلی بوده، مثل نانو تکنولوژی، مثل خیلی موارد دیگه
پس مشکل از اینه که ما دوس داریم باج بدیم وگرنه توانمون خیلی بالاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
نگو ملت!
بگو دولت روحانی وطرفدارای خوش بصیرتش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
چیزی که خودت لایقشی به همه تعمیم نده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
9
9
مشکل ایران ریس جمهور نیست مشکل ایران اینه که ریس جمهور اختیار هیچ کاری نداره در واقع دموکراسی تو ایران بی معنی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
چطور برای مذاکره برای برجام و ... اختیار داره و شما میری می رقصی ولی حالا که فهمیدین مذاکره با امریکا واقعا نتیجه معکوس داره، رییس جمهور کاره ای نیست و اختیاری نداره؟!
برو عزیزم فعلا گلابی برجامتو نوش جان کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
بزرگوار،این حرفو دهن ما انداختن که متوجه گند کاریشون نشیم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
4
اتفاقا باید تا لحظه آخر وایسته و بعد هم باید جواب پس بده بابت عدم مدیریت صحیح اش. الان اون آقا از خداشه کنار بره. بهش میگن چرا مشکلات کشور رو درست نکردی؟ میگه تو اون نه ماه میخواستم درست کنم که نبودم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
3
شاید کلید را از روحانی بعضی ها گرفتند ثانیا باور کنیداگه خون مثل سیل روان بشه هیچیک از مسولان از پایین گرفته تابالاترین مقام هیچ یک‌استفا نمی دهند خیالتون راحت باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
10
8
والا به لا اگر همه چیز دست رئیس جمهور روحانی بود الان ایرانیان برای رفت و آمد به امریکا ویزا هم نمیخاستنند روحانی خیلی خیلی باظریف تلاش کرداند باامریکا مذاکره کنند رئیس جمهور ایران اصلا اختیارات خارجی ندارد فقط وفقط اقتصاد ناچیز داخلی دست رئیس جمهور ایران هستد
Mmm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
2
ن برادرا این مشکل با هیچ چیز حل نمیشه جز جز جلوگیری از رانت و اختلاص و احتکار و حقوقای نجومی ووو
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
1
اون کلیدی بود که ثروت مندان را ثروت،مند تر فقیر را فقر تر کرد آدما اگر خدا شناس یا خداترس باشند کلید بهشت جهنم رو خودشون انتخاب میکنند


،
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
5
اگر میشد نمایندگان مجلس از بین ده هزار نفر نخبه دانشمند انتخواب می شدن ماها هم می گفتیم هرچه مجلس بگوید همان باید اجرا بشه چون ۳۰۰ نفر دانشمندند نماینده ما هستند از ما بیشتر می فهمند ولی وقتی که نماینده دکمه یقش بسته باشه کافیه صلاحیتش تایید میشه دست چپ راستش را نمی شناسد ولی ماشین شاسی بلند می خواهد این افراد باید تشخیص بدهند روحانی باشد خوب است یا برداشته شود خوب است عاجزند ولی اون مجلسی که من می گویم از ۳۰۰ نفر ۲۷۰ نفر رای شان یکی است مثل ژاپن دگیر ما کم سوادها به خودمان اجازه نمی دهیم حرف بزنیم خیلی وقت است ایران دوست دارد با آمریکا کنار بیاید و از برجام بهتر هم نخواهد توفق کرد ولی ....
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
بعضی از نماینده ها که نخبه هستن مشکل کساییند که تو وزارت خونه هستند زبان دنیا هم بلدند انگلیسی هم حرف می‌زنند ولی از محتوای برجام خبر ندارند بدبختی اونجاست که امضاش هم کردند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
3
به نطر من در مجلس رو گل بگیرن ، پول دنا پلاسها رو بدن کمبته امداد ، رییس جمهورم دست وزراشو بگیره بره ، درست میشه خودش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
آخ خ خ خ .....، جانا سخن از زبان ما میگویی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
2
انتخابات ریاست جمهوری زودتر برگذار بشه، بهتر است. انشاالله همه چیز درست بشود،
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
7
برای کوری چشم عربستان مذاکره باآمریکا تنها راه نجاته رفاقت بین ایران وآمریکا یعنی زندگی آسوده
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
1
تاج زاده و رمضان زاده و.. چیزی از سیاست ورزی صحیح نمی دانند و باعث سقوط اصلاحات می شوند.
آنها را به بازخوانی تجارب آیت الله هاشمی رفسنجانی و علی لاریجانی و حزب اعتدال و توسعه فرا می خوانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
حسن، این کار خطر دارد...
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
3
2
عباس عبدی و تاج زاده و رمضان زاده تندرو هستند
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
3
عباس عبدی و تاج زاده و رمضان زاده تندرو هستند
پریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
4
دیگه چیزی نمونده تا انتخابات فکر تون درگیر این مسایل حاشیه ای میکنند تا اشتباهات این دولت دیده نشه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
2
اونهایی که سیاستگذار کلان هستند کناره بگیرند و مثل برجام در گوشه ای آرام گیرند سکوت کنند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
شرایط وخیم اقتصادی یک دوم خرداد اقتصادی می طلبد یعنی یک شور اصلاح اقتصادی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
1
باید باید باید مردم ایران تصمیم کشورشان را بگیرند تا ممکت گلستان شود
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
لابد تاحالا خارجیا تعیین کردند خدا شفابده همه مریضهارو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
موافقم.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
1
دکتر روحانی بزرگوار با استعفای دکتر جهانگیری موافقت کنند تا فردی موافق سیاست گذاری کلان مانند سعید جلیلی تا روزهای پایانی دولت سکان معاون اولی و برخی اختیارات را به دست بگیرد.

به معاون اول جدید برخی اختیارات رییس جمهور را موقتی واگذارید
حسن ۳کلید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
3
دوستان.نظر ماها بدرد نمیخوره چون اصلا کسی نیست که بشنوه حرف دل مارو ...پس خودتون رو خسته نکنید.همه می دونیم که بعد از انقلاب هرچی گرون شده دیگه سرجاش برنگشته یا حتی ثبات قیمتی هم نداشته.پس مشخصه مشکل چیه و کجاست
فقط به امید روزی که این کشور از دست نا اهلش دربیاد تا شاید مردم نفسی بکشن.ولا غیر......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
3
0
چرا اینقدر به انتخابات آمریکا امیدوارید.
در صورتی که کلید حل مشکلات در داخل. کشور است.
حس روحانی. و همراهانش در حق اداره امور کشور. کوتاهی کردند. ...
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
7
1
فقط یک دولت انقلابی می تواند ایران را نجات دهد.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
3
عباس عبدی و تاج زاده و رمضان زاده رومانتیک و فضایی تحلیل سیاسی میکنند. تندرو هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
1
به نظر من حالا که ما ملت همیشه قربانی بودیم فرقی نمیکنه هر کس دیگه هم که بیاد اوضاع بهتر ازاین نمیشه دلار پایین نمیاد تخم مرع ارزون نمیشه حقوق ما مستمری بگیران زیاد نمیشه همسان سازی نمیشه اونی که بد بخت همیشه بدبخت می مان حالا با روحانی یا بدون روحانی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
اگر مشکلات مردم حل بشه همه چیز درست میشه درد ما فقر و نداریه همین الان در شهر کوچک ما ادمی هست که قبلا خان بوده و حدود ۱۰ هکتارزمین مسکونی وسط شهر داره یا املاکی چند صد هکتاری زمین کشاورزی داره اما من ۴۰ ساله متاهل مستاجرم و یکمتر زمین هم ندارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
3
1
باید کنار بکشه اخه چیزی دگه نمونده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
3
گرسنه ام گرسنه. امیدوارم خیلی زود بچشه
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
0
به نطر من باید دولت ومجلس یک جا عوض بشن چون هر دونهاد فقط بفکر خودشون وجیبشون میدن
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
5
امیدوارم همه اونهایی که به روحانی رأی دادن و هنوز دل امیدی به اون دارن از خواب غفلت بیدار شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
3
3
علت تحریم ایران بخاطر کارهاییست که در اختیار رییس جمهورهای حداقل چند دوره قبل نبوده و نیست ولی به نظرم استعفای رییس جمهور بهترین گزینه است
نورمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
5
در ظاهر آمریکا را عامل بدبختی میدانند ولی در باطن به وجود چنین دشمنی نیاز مبرم دارند تا ناکارآمدی خود را توجیه کنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
اون کسی که میخواد ریس بشه همکاری کنه بجای دزدی
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
2
3
آن زمانی که برای یک شب آزادی در خیابان کف و سوت و جیغ میزدند و به یه نفری رای دادن که اصلا الفبای سیاست هم بلد نبود
الان ما باید تاوان این کار بدهیم.بهتره که استعفا بده
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
2
به نظرمن الان نوشدارو بعدمرگ سهرابه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
1
1
کنار برود ؟ گفتگو بکند ؟ یعنی هر خری تو امریکا ریس جمهور بشه ایران باید بره باهاش مذاکره کنه ؟ با همین منطقه که الان وضعمون اینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
اینم می گذره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
2
4
باید رفراندم صلح با آمریکا برگزار شود تا مشخص شود چه میزان از مردم باصلح راضی هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
نمیدونم چرا همش فکر میکنیم ما داریم با امریکا دشمنی میکنیم
با یک نگاا به تاریخ این مملکت مشخص میشه که امریکا دشمن ماست و تا مارو نابود نکنه دست بردار نیست تنها راه حل قوی شدنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
1
2
گفتند اگر روحانی بره بعدش کاسه کوزها را سر چه کسی بشکنسم.
ناشناس
|
Germany
|
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
1
2
عباس عبدی عروسک سایتهای تسنیم و فارس و.. است

نباید خبرش را تیتر میزدید
ناشناس
|
Germany
|
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
3
دکتر جهانگیری استعفا دهند
ناشناس
|
Germany
|
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
1
1
1400 مهم است
ناشناس
|
France
|
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
2
مجلس 42 درصدی استعفا دهد اقای عبدی!
ناشناس
|
France
|
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
1
1
تعجب میکنم ظریفی که به اون شجاعت و استقلال با جان کری پیاده روی میکرد و گپ میزد چرا با پمپئو اینقدر سرد برخورد میکند؟

نگاه نکن ظریفه شیش کشور رو حریفه!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
1
0
به نظر من اول دولت مقصر هست بعد ملت که اعتماد خودشونو به خاطر دروغهای دولت از دست دادن اگر دولت و ملت به پول ملی احترام بزارن مثل ترکیه تحریم هیچ اثری نخواهد داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
4
فکر میکنین کنار گیری کنین .مردم میان پای صندوق رای از این خبرا نیست
سوختیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
1
والابه خداهرچه قدرکارمیکنیم فقط میتونیم شکممون راسیرکنیم
ناشناس
|
France
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
2
واقعا خلایق هر چه لایق
اریو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
3
چقدر این اتفافات سال اخر دولت روحانی شبیه اتفاقات سال اخر احمدی نژاده.یعنی به خودتون زحمت نمیدید یه سناریوی جدید بنویسید عین ماشین سازی تونه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
1
مشکل مملکت ما دروغ گفتنه ، بی احترامی به بزرگان مونه ، بی ادبی وبی احترامی به منتخب مملکته ، کنار گود ننشستن لنگش کنه، خوش استقبال وبد بدرقه کردنه ، اسب وولکردن دنبال نعل اسب دویدنه ، تا قیمامت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
2
معلومہ کلید بدبختی بوددیگہ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
5
0
آقای عبدی چه کاره هستند نخود کدام آش هستند برای مردم تصمیم می گیرند،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
5
تو این کشور کسی استعفا نمیده حتی اگع مملکت با خاک یکسان بشه اون کره جنوبیه که ی کشتی با ۱۵۰دانش اموز غرق میشه و نخست وزیر استعفا میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
4
آکرا درس مشکل ماکاخ سفید پس ریس جمهور و رهبر چکاربودن حالا که اینطور پس اختیار کامل بدهند به ترامپ من سرطانی تو خونه افتادم دولت پول یه سوزن به من نمیده بخدا اگر من تو کشور کمونیسم بودم حالا مداوا شده بودم
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
1
ای داد بیداد‌ اقای عبدی برو یک مشت اب بزن صورتت از خواب بلندشی بالا رفتن از دیوار سفارت رو که از واشنگتن فرماندهی میکردند بقیه اش رو برو از اقای موسوی خوینیها بپرس
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
2
6
بی خودی خودمون رو گول نزنیم ریس جمهور تو ایران هیچ کاری ازش بر نمیاد فرقی نداره آقای روحانی یا کسی دیگه
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
4
همه بلاهاتودوره این بسرمون اومد
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
1
1
خدایی روحانی استعفا بدهد همه چی خوب میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
1
1
خیانت‌های دولت روحانی برهرانسان عاقلی واضح وروشن است وخیانتهای ایشان درآینده بیشترآشکارمی شودهرکس به این انقلاب ومردم خیانت کند رسوا می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
6
بنظرم طرح صلح با جهان به رفراندوم گذاشته بشه، بابا تا کی با همه دشمنی. بسه دیگه ما نمیخواهیم
ابلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
1
1
مشکل ما اتفاقا آدم‌های امثال عبدی هستند که به عنوان روشنفکر نسخه می پیچند جواب نداد میگن دارو را عوض کنیم در حالیکه تشخیص درستی از وقایع ندارند امثال ایشان باید برن دنبال کار خودشون البته اگر کاری بلد هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
2
1
اقای عبدی اصلاح طلب، شمابودید که تمام قد با ان پدر معنوی پشت اقای روحانی بودید، چه شده است بجای مسئولیت پذیری از عملکرد دولت محبوب و منتخبتان، میخواهید از خود سلب مسئولیت کنید. چند ماه مانده به پایان دولتتان، این ادعاها برای مردم و نظام در این زمان کرونایی، فقط هزینه بر است اقای سیاستمدار. شماها اول انقلاب تا توانستید تندروی کردید و بعد چهره عوض کردید و اصلاح طلب شدید. نمونه ای دیگر در موقع انتخابات اقای خاتمی، تا توانستید اقای هاشمی رفسنجانی را کوبیدید با القابی چون عالیجناب ... ولی در زمانی دیگر طرفدارش شدید. اظهارات شما شبیه آفتاب پرست است.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
4
کاش شما مردم یکم فکر میکردین گه جناح وجناح بازیه مسئولا هیچ نفعی برا شما نداره تو رو خدا ملی جامعه رو اداره کنن آخه تا کی چپ وراست و مردم قربانی مثه یه پدر ومادر که همش دعوا دارن بچه ها این وسط بدبخت میشن ولااااااااااااااااااااااااا یکم به خودتون بیاین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
اگه یکی مثل اقای احمدی نژاد بیاد کشور گلستان میشود......
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
3
0
به نظرم مثل تغییر سر مربی تیم فوتبال میماند اگر سرمربی تغییر کند به تیم شوک حاصل میشود وقوی تر میشود همه ما داخل یک کشتی هستیم باید باهم کار کنیم نه علیه هم من اصول گرام شما اصلاح طلب بابد زیر فرامین رهبری معظم به نجات کشور بکوشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
3
وقتی بله قربان گو نباشی نه میذارن کار کنی نه اجازه میدن استعفا بدی. باید مثل محمود از لپ لپ خودشون دراومده باشی تا آزادی عمل داشته باشی
علیرضا نیکرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
3
حسن روحانی اگه استعفا بده مقداری از حیثیت و اعتبار خود را باز خواهد یافت
ماریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
3
جناب شیخ اگر باهوش و زیرک و سیاس باشند استعفا میدن در غیر اینصورت .... منطقیست استعفا براش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
1
درطی این هشت سال خوب برای خود جمع کرده که الان می خواهد برود کنار، شما چقدر ساده هستید که به این حرفها گوش می کنید
سید محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
1
1
به قول آقای شمخانی اگر مسیولین تکراری از منصب‌های خود پایین بیایند و بگذارند آدم تازه نفس در همه مجموعه ها بیایند شاید تغییر جزیی را شاهد باشیم . مردم خسته شدند از دیدن آدمهای تکراری و حرفهای تکراری .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
1
3
حسن بره حسین بیاد حسین بره علی بیاد هیچ چیز درست نمیشه تا با امریکا سازش نکنیم همینه چرا دارین خودتونو کول میزنید اصلا سازش با اامریکارو بزارید همه پرسی دیگه اقتصاد ما از چین یا اروپا قویتر نیست اینهمه امریکا به چین گیر میده ولی رابطه اعتمادشو چین با امریکا حفظ کرده و میکنه
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
1
0
سلام. آقای نویسنده هدفش از نوشتن این مطلب و مطالب، ایجاد پل و التماس برای تایید صلاحیت اشخاص سوخته نظام جهت انتخابات ریاست جمهوری و تایید آنها توسط شورای نگهبان است. دیگه چرا صحبت از بایدن، ترامپ، روحانی، مجلس و... میکنی.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
1
تو رو خدا برو
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
2
0
به گفته سعدی شیرازی از اهن بد شمشیر خوب ساخته نمیشود وبه گفته حضرت علی هر کس قبل از اصلاح خود به فکر اصلاح جامعه باشد مایه فساد و تباهی میگردد
اقایونه اصلاح طلب خودتون رو اول اصلاح کنید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
2
اگر رضای خدا هدف باشد ، هر تغییری لازم باشد انجام میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
0
عباس عبدی کیه!؟ که پیشنهاد استعفا بده .
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
2
تازه کشورمونو کرده بهتر از آلمان اونوقت میگی استعفا بده!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
همه ما می دونیم که شرایط فعلی کشور تقصیر آقای روحانی نیست .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین