کد خبر: ۶۷۳۲۴۶
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲

تازه‌ترین نظرسنجی: ترامپ ۱۰ امتیاز از رقیب دمکرات عقب است

شبکه ای بی سی نیوز آمریکا روز یکشنبه اعلان کرد که در تازه ترین نظرسنجی انتخاباتی، جو بایدن نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ با دستکم ۱۰ امتیاز از دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی پیش افتاده است.
تازه‌ترین نظرسنجی: ترامپ ۱۰ امتیاز از رقیب دمکرات عقب است
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه ای بی سی نیوز و تارنمای هیل؛ نظرسنجی مشترک ای بی سی نیوز و روزنامه واشنگتن پست نشان می دهد: محبوبیت بایدن با ۵۴ درصد در این رقابت شانه به شانه از ترامپ با ۴۴ درصد، بالاتر است، اما هنگامی که نامزدهای مستقل و حزب سبز به این نظرسنجی افزوده شوند، نسبت محبوبیت این ۲ رقیب به ۴۹ درصد در برابر ۵۳ درصد کاهش می یابد.

بر اساس این نظرسنجی؛ میزان کلی محبوبیت ترامپ، حدود ۴۴ درصد است و بیشتر رای دهندگان (معادل ۵۲ درصد) همچنان از چگونگی اداره اقتصاد توسط دولت وی حمایت می کنند. اما تنها ۴۰ درصد نظرسنجی شوندگان واجد شرایط شرکت در رای گیری، چگونگی رویارویی ترامپ را با همه گیری ویروس کرونا را تائید و ۵۸ درصد روش وی را رد می کنند.

بیشتر رای دهندگان به روش بایدن برای اداره اقتصاد اعتماد دارند و خواستار معرفی نامزد عضویت در دیوان عالی به جانشینی روت بیدر گینزبرگ توسط برنده انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان) ماه هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین