کد خبر: ۶۷۳۹۶۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲

شب تلخ کاوه/ شاهکار انصاری‌فرد/ پیروزی آث میلان

«کریم انصاری‌فرد» با گل حساس و تماشایی خود موجبات برتری آ.اک آتن برابر وولفسبورگ آلمان را فراهم کرد تا نماینده یونان به مرحله گروهی لیگ اروپا برسد.
آفتاب‌‌نیوز :

پنجشنبه شب از مرحله پلی‌آف لیگ اروپا، آ.اک آتن از یونان در ورزشگاه «اسپیروس لوئیس» میزبان تیم مطرح وولفسبورگ آلمان بود و با کسب برتری ارزشمند دو بر یک، جواز حضور در مرحله گروهی این رویداد را کسب کرد.

«کریم انصاری‌فرد» که در ابتدای فصل جاری به آ.اک آتن پیوسته است در این دیدار نیمکت‌نشین بود و در دقیقه ۸۷ به میدان آمد. همین زمان کوتاه نیز برای هنرنمایی مهاجم ایرانی کافی بود.

شب تلخ کاوه/ شاهکار انصاری‌فرد/ پیروزی آث میلان ایتالیا

در این دیدار ابتدا وولفسبورگ با گل «آدمیر مهمدی» در دقیقه ۴۵ از میزبان پیش افتاد، اما در دقیقه ۶۴ «اندره سیموس» گل تساوی را به‌ثمر رساند.

در دقیقه ۹۴ و در یک ضد حمله، توپ به انصاری‌فرد رسید و این مهاجم با حرکتی انفرادی و ضربه‌ای زیبا دروازه وولفسبورگ را گشود تا تیمش به یک پیروزی بزرگ و رویایی دست یابد.

همچنین شارلروا بلژیک در دیداری که «کاوه رضایی» و «علی قلی‌زاده» را در ترکیب اصلی داشت در خانه خود از لخ‌پوزنان لهستان پذیرایی کرد و در نهایت با قبول شکست دو بر یک از رسیدن به مرحله گروهی بازماند.

در این دیدار، رضایی یک ضربه پنالتی را در دقیقه ۵۱ از دست داد تا تیمش حذف شود.

در دیگر دیدار مهم، آث میلان ایتالیا به میهمانی ریوآوه پرتغال رفت و در این دیدار که با تساوی دو بر دو همراه شد در ماراتن پنالتی‌ها به پیروزی رسید تا راهی مرحله گروهی شود.

در پایان این دیدار، ۲۴ پنالتی از سوی تیم‌ها برای تعیین تیم برنده زده شد تا رکورد جالبی خلق شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین