کد خبر: ۶۷۳۹۶۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
کار ترامپ در این دوره از انتخابات دشوارتر از سال ۲۰۱۶ میلادی است

چرا پیشتازی "بایدن" از ترامپ، متفاوت از وضعیت "کلینتون" در انتخابات قبلی است؟

نتایج نظرسنجی‌ها در مناطق حساس برای رای الکترال نشان از پیشتازی بایدن دارند. نتیجه نظرسنجی "ای بی سی" نشان می‌دهد که بایدن با ۵۲ درصد به ۴۴ درصد ترامپ را در میشیگان پشت سر گذاشته و این نسبت برای او در ویسکانسین ۵۴ درصد به ۴۴ درصد بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- نتیجه نظرسنجی مشترک "واشنگتن پست" و شبکه خبری "ای بی سی" بایدن را با ۵۴ درصد نسبت به ترامپ با ۴۴ درصد در میان رای‌دهندگان پیشتاز نشان می‌دهد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ شبکه خبری "سی ان ان" در گزارشی درباره بخت بیشتر بایدن برای برد در انتخابات در مقایسه با کلینتون در انتخابات چهار سال پیش می‌نویسد: کار ترامپ در این دوره از انتخابات دشوارتر از سال ۲۰۱۶ میلادی است. در آن سال رقابت میان او و هیلاری کلینتون نزدیک‌تر بود. برای مثال، در نظرسنجی مشترک "ای بی سی" و "واشنگتن پست" در آن سال پیش از برگزاری نخستین مناظره انتخاباتی کلینتون تنها با دو امتیاز جلوتر از ترامپ بود. این در حالی است که اکنون بایدن با ۷ تا ۸ امتیاز در نظرسنجی‌ها در سطح ملی جلوتر از ترامپ است. این در حالی است که کلینتون در آن زمان تنها با نزدیک به ۲ امتیاز در سطح ملی جلوتر از ترامپ بود. اکنون بایدن وضعیتی به مراتب بهتر از کلینتون در رقابت انتخاباتی دارد.

چرا پیشتازی بایدن متفاوت از وضعیت هیلاری کلینتون در انتخابات قبلی است؟

نتایج نظرسنجی‌ها در مناطق حساس برای رای الکترال نشان از پیشتازی بایدن دارند. نتیجه نظرسنجی "ای بی سی" نشان می‌دهد که بایدن با ۵۲ درصد به ۴۴ درصد ترامپ را در میشیگان پشت سر گذاشته و این نسبت برای او در ویسکانسین ۵۴ درصد به ۴۴ درصد بوده است.

از نظر میانگین نظرسنجی بایدن ۶ امتیاز در هر دو ایالت از ترامپ جلوتر است. این در حالی است که کلینتون در هر دو ایالت در سال ۲۰۱۶ میلادی شکست خورده بود.

نظرسنجی مشترک "یوگاو" و "سی بی اس" نشان می‌دهد که ترامپ با ۴۷ درصد جلوتر از بایدن با ۴۶ درصد و در کارولینای جنوبی بایدن با ۴۸ درصد جلوتر از ترامپ با ۴۶ درصد است موضوعی که نشان می‌دهد وضعیت دموکرات‌ها در ایالت‌های مذکور بهبود یافته چرا که کلینتون در سال ۲۰۱۶ با اختلاف ۵ و ۴ امتیازی در آن ایالت‌ها شکست خورده بود.

در تمام نظرسنجی‌های ملی میزان حمایت از کلینتون بیش از ۴۰ درصد نبود و میانگین حمایت از ترامپ ۴۳ درصد بود در حالی که اکنون میزان حمایت از بایدن بیش از ۵۰ درصد است.

در انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی افراد تصمیم نگرفته برای راهی‌دهی و رای‌دهندگان به نامزد حزب سوم نقش مهمی در شکست کلینتون داشتند.

بیش از ۲۰ درصد از رای‌دهندگان تصمیم نگرفته بودند و یا قصد رای‌دهی به نامزد جریان سوم را داشتند اکنون این میزان، یعنی افراد بلاتکلیف و افرادی که قصد رای دهی به نامزد حزب سوم را دارند به ۱۰ درصد کاهش یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
1
10
تا سیاست خارجی ما بر اساس منافع ملی و ایران نشه هیچ فرقی بین افراد نیست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
13
مشکل ما آمریکا نیست مشکل ما انحصار اقتصادی در دست نهادها به اسم خصوصی سازی است و زدن چوب حراج به اموال عمومی به اسم خصوصی سازی است تمام فرصت های اقتصادی از مردم گرفته شده و مردم خلع ید شده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
9
5
بایدن با قدرت رییس جمهور خواهد شد ترامپ دومین رییس جمهور یک دوره امریکا پس از کارتر خاین است
جانباز پشیمان
|
Sweden
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
1
8
صد میلیون تومان بده آش، به همین خیال باش!
ناشناس
|
Canada
|
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
4
1
علاوه بر مطالب فوق یک مطلب دیگر که شانس بایدن را زیادتر می کند اینکه در دوره قبل مردم امریکا شناخت زیادی از ترامپ نداشتند در حالیکه کلینتون را بهتر می شناختند ولی اکنون بعد از 4 سال عملکرد منفی ترامپ را دیده اند و اکنون با شناخت بهتری به رقیب او رای می دهند.
اولیائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
2
4
پاسخ بایدن به ادامه تحریم , مثبت است .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین