کد خبر: ۶۷۴۰۱۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

تزریق واکسن آنفلوانزا به جانبازان بالای ۵۰ درصد توسط اورژانس تهران

رییس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: طرح تزریق واکسن آنفلوانزا به جانبازان ۵۰ درصد به بالا توسط تکنسین‌های این مرکز در حال انجام است.
تزریق واکسن آنفلوانزا به جانبازان بالای ۵۰ درصد توسط اورژانس تهران
آفتاب‌‌نیوز :

پیمان صابریان روز جعمه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:‌ تکنسین های اورژانس تهران از روز چهارشنبه هفته گذشته با حضور در منازل و آسایشگاه های محل استقرار جانبازان به آنان واکسن آنفلوانزا تزریق می کنند.

وی افزود: این طرح با همکاری بنیاد شهید و جانبازان در حال انجام است و قرار است به تمامی جانبازان ۵۰ درصد به بالا توسط تکنسین های اورژانس این واکسن تزریق شود.

رییس اورژانس تهران ادامه داد: در شهرستان های استان تهران نیز قرار شد تکنسین همان شهرستان نسبت به تزریق این واکسن اقدام کنند.

به گفته وی، این طرح برای حفظ سلامت جانبازان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس در برابر بیماری کوئید ۱۹ در حال انجام است و این طرح همه جانبازان ۵۰ درصد به بالا را شامل می شود.

رییس اورژانس تهران یادآور شد: این طرح فعلا در این مرحله مشمول جانبازان ۵۰ درصد به بالا است و مراحل دیگر این طرح نیز با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۴۶۱ هزار و ۴۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۶ هزار و ۳۸۰ نفر رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین