کد خبر: ۶۷۴۰۸۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳

هراس و آشوب در کاخ سفید/فشار شدید بر ترامپ برای ظاهر شدن در انظار عمومی

یک رسانه آمریکایی گزارش داده بعد از مثبت شدن نتیجه آزمایش ابتلای «دونالد ترامپ» به بیماری «کووید-۱۹» کاخ سفید در هراس فرو رفته است.
هراس و آشوب در کاخ سفید/فشار شدید بر ترامپ برای ظاهر شدن در انظار عمومی
آفتاب‌‌نیوز :

شبکه خبری ان‌بی‌سی با گزارش این خبر افزود شماری از نزدیکان دونالد ترامپ او را برای حاضر شدن در ملأ عام با هدف آرام کردن بازارها و جو کشور ولو از طریق انتشار یک ویدئو تحت فشار قرار داده‌اند.

یک مقام نزدیک به ترامپ به این رسانه گفت: «اینکه ۲۴ ساعت آینده چطور مدیریت می‌شود اهمیت حیاتی دارد.»

یک منبع مطلع درباره جو کاخ سفید گفت: «همه از بابت سلامت خودشان در هراس هستند. بسیاری از مقام‌های کاخ سفید با هوپ‌هیکس و رئیس‌جمهور ارتباط داشته‌اند.»

در بال غربی کاخ سفید نگرانی‌هایی درباره صحت آزمایش‌های سریعی که از نزدیکان ترامپ گرفته شده وجود دارد.

یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که علائم خفیف ابتلا به کرونا در «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که همانند سرماخوردگی است، در وی پدیدار شده است.

سناتور «لیندسی گراهام» عضو جمهوریخواه سنای آمریکا نیز گفت که صبح امروز گفتگوی تلفنی با دونالد ترامپ داشته و حال او پس از ابتلا به ویروس کرونا خوب و خوشبینانه بوده است.

از سوی دیگر، خبرها حاکی از آن است که تست کرونای «بارون ترامپ» فرزند دونالد ترامپ و ملانیا و همچنین «ایوانکا ترامپ» دختر رئیس جمهور و «جرد کوشنر» همسر وی و دستیار ارشد دونالد ترامپ نیز منفی اعلام شده است.

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز روز جمعه خبر داد که وی نیز تست ابتلا به کرونا داده و منتظر مشخص شدن نتیجه آن است.

رئیس جمهور آمریکا صبح روز جمعه (به وقت تهران) از مثبت شدن آزمایش کرونای خود و همسرش خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین