کد خبر: ۶۷۴۱۶۰
تعداد نظرات: ۴۹ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
با ماسک زدن از نیروهای درمانی تشکر کنیم.

روحانی: شرایط اقتصاد ما بهتر از آلمان است!/ مقررات کرونایی شدیدتر اجرا می‌شود/مرز ایران و عراق بسته است

رئیس‌جمهور با بیان اینکه حرکت به سمت مرزها برای راهپیمایی اربعین غیر قانونی است، گفت: هیچ رفت و آمدی برای راهپیمایی در عراق وجود ندارد و مرزهای کشور به طور کامل بسته است.
آفتاب‌‌نیوز :

رییس جمهوری گفت: همه کادر درمان در سراسر کشور فداکاری می‌کنند و از مردم می‌خواهم در عمل از کادر درمان تشکر کنیم که راه آن ماسک زدن است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح شنبه در نشست ستاد ملی کرونا، از زحمات کادر درمان و برخی از دستگاه‌ها تشکر کرد و گفت: در طول هفت ماه و چند هفته‌ای که کادر درمان با این بیماری روبه‌رو هستند، زحمات زیادی کشیده‌اند که از این افراد باید قدردانی کرد. البته برخی از قسمت‌ها تلاش و مراقبت بیشتری کرده‌اند که قرار است وزارت بهداشت آنها را تشویق کند.

روحانی: شرایط اقتصاد ما بهتر از آلمان است!/ مقررات کرونایی شدیدتر اجرا می‌شود/مرز ایران و عراق بسته است

رییس جمهوری با بیان اینکه از مردم ایران می‌خواهم از کادر درمان در عمل تشکر کنند، اظهار داشت: تشکر ما حداقل استفاده از ماسک است. اگر از ماسک استفاده، فاصله اجتماعی را رعایت و پروتکل‌ها را مراعات کنند، این تشکر عملی است. همه می‌دانند چه بار سختی بر دوش کادر درمان است.

روحانی با اشاره به افتتاح‌های پنج‌شنبه هفته گذشته که عمدتا در زمینه تولید واکسن و مواد اولیه دارو بود، تصریح کرد: واکسنی را ۳۰ سال دنبال آن بودیم، در سه سال اخیر با روش جدید و تکیه بر دانشمندان خود به آن دست یافته‌ایم. از همه شرکت‌های دانش‌بنیان و کسانی که برای ساخت تجهیزات درمانی و واکسن تلاش می‌کنند، تشکر ویژه می‌کنم که در بسیاری از موارد ما را بی‌نیاز از واردات کرده‌اند.

روحانی با تشکر از بخش اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: صبح امروز گفته شد، وضعیت اقتصادی آلمان منفی ۵.۲ است که اقتصادشان کوچک شده و رشد اقتصادی‌شان منفی است. آلمان یک کشور پیشرفته است که تحریم نیست. حتما اقتصاد ما وضعیت بهتری از این رقم داشته و رشد ما مثبت شده یا اگر منفی شد، وضعیت ما بهتر از وضعیت آلمان باشد.

وی با اشاره به بخش اقتصاد دیجیتال ابراز داشت: در مدت ۶ ماه امسال، نسبت به سال‌های قبل اقدامات ما چند برابر شده است. مهم است در زمینه اقتصاد الکترونیک و دیجیتال قدم‌هایی برداشته شده است. در شرایط کنونی حضورها را باید کمتر کنیم که راهش اقتصاد الکترونیک و دیجیتالی است.

رییس جمهوری با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند به طور مداوم مردم و جامعه را ترسانده و در جامعه بی‌اعتمادی ایجاد کنند، ‌گفت: این افراد می‌خواهند بگویند آمار، ‌ روش درمان، دستورالعمل‌ها دقیق نیست تا مردم هم نگران و هم هراسناک و بی‌اعتماد شوند. ولی در مقابل ما باید در کشور ایجاد همدلی، هماهنگی و هم افزایی کنیم.

روحانی دست به دست یکدیگر دادن در این شرایط خاص را با توجه تحریم‌ها و کمبودها مهم دانست و گفت: به امید خدا این سبب شود تا هم سلامت و هم معیشت مردم تامین شود و این هدف اصلی دولت در کنار سایر اهداف مانند آموزش، فرهنگ و سایر مسائل است که ما آنها را دنبال می‌کنیم.

رییس دولت تدبیر و امید تنها راه جلوگیری از ابتلا به کرونا را پیشگیری دانست و تصریح کرد: حدود ۷ ماه در کشور ما و ۹ ماه در سایر کشورهای جهان از شیوع این بیماری گذشته است، ‌ همه به این نتیجه رسیدند که تنها راه جلوگیری از ابتلا پیشگیری و این راه توسط همه افراد جامعه امکانپذیر است.

کرونا فقیر و غنی نمی‌شناسد

روحانی با بیان اینکه واکسن این بیماری فعلا وجود ندارد، اظهار داشت: پیشگیری یعنی اینکه باید مردم از خودشان برابر این بیماری مراقبت و محافظت کنند زیرا یک دارو و درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد. پس راه درمان این است که با پیشگیری زنجیره انتقال را قطع کنیم و تا زمانی که این زنجیره باقی است، سبب ابتلا مردم و جامعه و بروز مشکلات می‌شود.

رییس جمهوری ایجاد یک درک مشترک از یک خطر مشترک در جامعه را در مقابل کرونا ضروری و مهم دانست و یادآور شد: همه مردم باید بدانند که این بیماری چقدر خطرناک است و در مقابلش باید چه کاری انجام دهیم و با دستان خود از خودمان مراقبت کرده و مسائل بهداشتی را رعایت کنیم.

روحانی افزایش تعداد مبتلایان را دلیلی بر عدم رعایت مسائل بهداشتی دانست و تصریح کرد: در نمودارهایی که امروز و در روزهای و هفته‌های گذشته درباره این بیماری ترسیم شده، می‌بینیم هروقت از رعایت مسائل بهداشتی کاسته شده است، ‌ به مدت دو تا سه هفته بعد شاهد افزایش رشد بیماری و مرگ و میر هستیم. البته در سایر کشورها و اروپا نیز پیک‌های جدید بیماری را می‌بینید که وقت آزادی عمل بیشتر می‌شود به همان اندازه مشکلات در روزها و هفته های بعد افزایش می‌یابد.

رییس جمهوری با بیان اینکه به دلیل طولانی شدن بیماری، ناخواسته مراعات آن هم سخت‌تر شده است، گفت: وقتی طول مدت بیماری مثلا یک ماه است راحت‌تر می‌توان با آن مقابله کرد. از طرفی آینده خیلی روشنی هم از بیماری وجود ندارد و طبیعی است که با گذشت زمان مردم خسته می‌شوند در حالی که نباید مردم احساس خستگی کنند.

روحانی با بیان اینکه این یک بیماری عادی نیست و فقیر و غنی یا سلطان و گدا نمی‌شناسد، عنوان کرد: این بیماری سبب ابتلا مسوولان، بالاترین مقام کشور و دانشمند می‌شود و حتی اگر یک ذره مراقبت‌های کادر درمان هم کاهش پیدا کند، سبب ابتلا آنها هم خواهد شد. بنابراین ما برای مقابله با کرونا به یک عزم ملی با احساس مسوولیت اجتماعی و اخلاقی نیاز داریم.

وی گفت: اگر فردی می‌گوید که من خودم می‌خواهم مریض شوم. ولی بحث این است که فرد بیمار می‌تواند این بیماری را به دیگران منتقل کند و مشکل ما اینجاست بنابر این نمی‌تواند این حرف را بزند و ما باید مراقبت‌ها را بالا ببریم، نظارت‌ها را بیشتر کنیم و یا حتی جریمه‌های جدید برای بخشی از تخلفات وضع کنیم و چاره‌ای جز این نداریم. ما راهی جز تغییر سبک زندگی نداریم و باید سبک زندگی را برای مدت مدیدی تغییر بدهیم و بدانیم که اگر انضباط اجتماعی ما کاهش پیدا کند ما با مشکلات بزرگتری مواجه می‌شویم.

روحانی عنوان کرد: در هر کشوری که انضباط اجتماعی قویتر است، آنها موفق‌تر بوده‌اند. آنها از مردم کشور خواسته‌اند و مردم هم با انضباط اجتماعی گوش کردند هر کجا مردم مراعات نکرده‌اند، مشکلات بیشتر شده است.

وی بیان کرد: ما این بحث را قبلا هم گفته‌ایم و تکرار کرده‌ایم، اولین بحث این است که فردی که احساس می‌کند بیمار شده یا برایش روشن می‌شود که بیمار شده، اولاً باید بیماری را مخفی نکند. هر کسی می‌تواند بیماری شخصی خودش را مخفی ‌کند ولی این بیماری به‌دلیل اینکه اپیدمیک است اگر کسی آن را مخفی کرد تخلف کرده است و فرد بیمار باید بیماری خود را خانواده، دوستان نزدیک و محل کارش اطلاع دهد.

رییس جمهوری یادآور شد: وزارت کشور و کمیته امنیتی- اجتماعی برای جلوگیری از تخلفات برای هفته آینده مقررات بیاورد، این بالاترین تخلف است. یک وقتی کسی در خیابان ماسک نزده و سالم است ولی تخلف کرده باید با وی هم برخورد شود. اما ممکن است کسی بیمار است و می‌داند مبتلا شده این شخص باید حداقل ۱۴ روز به قرنطینه برود.

روحانی تصریح کرد: اگر این شخص بیرون آمد یا به اداره رفت، مخصوصاً اگر صاحب مغازه و یا خدمت بود و به مغازه، تاکسی یا اتوبوس خود آمد، دیگران را مبتلا خواهد کرد و ما نباید از این بگذریم و اینجا باید جریمه شدید برای کسی مقرر کنیم که فهمیده که مبتلا به بیماری است و دستوری که به وی برای ۱۴ روز داده شده را مراعات نکرده است، قرنطینه را کنار گذاشته و حتی اعلام نکرده و با همان وضعیت به اداره یا محل کار خود آمده، بنابراین این مورد، بسیار مهم است که ما باید با افرادی که اینچنین رفتار می‌کنند برخورد کنیم.

رییس جمهوری عنوان کرد: از طرفی اگر کسی مبتلا به بیماری شده باید افرادی که با او تماس نزدیک داشته‌اند هم وظیفه خاصی را احساس کنند. ممکن است این شخص بگوید من الان بیمار نیستم ولی می‌داند نزدیک کسی نشسته و نیم‌ساعت صحبت کرده، و ماسک هم نداشته‌اند و امروز تست این شخص مثبت شده و بیمار است این شخص هم باید احساس مسئولیت کند، خودش را قرنطینه کند و یا آزمایش دهد.

روحانی افزود: این هم جزو مواردی است که با فرد عادی فرق می‌کند و ما باید با شدت‌عمل، نسبت به این مورد برخورد کنیم. کسی که مراعات نمی‌کند ممکن است به هر طریقی با جریمه هم مواجه شود. بنابر این کسی که به وی اعلام می‌شود که این بیماری را دارد و تست شما مثبت است باید احساس وظیفه شدیدی نسبت به خود، و خانواده، محل کسب و کار کند و اگر نکرد ما باید با وی برخورد کنیم چرا که این مورد، مورد مهمی است که ما باید در این زمینه اقدام کنیم.

وی درباره اقدامات درباره شهر تهران صورت گیرد، اظهار داشت: آنچه در جلسه امروز، درباره اقداماتی که قرار بود نسبت به تهران بزرگ انجام دهیم، تصویب کردیم، این است که همه کادر اداری در کشور و چه دولتی و چه آنهایی که خدمات عمومی غیر دولتی ارائه می‌دهند، تمام آنهایی که کسب و کار در اختیار دارند، خودشان اگر مراعات نکنند، باید با شدت با آنها برخورد کرد.

روحانی ادامه داد: قبلا مشخص شده با یک فرد اداری چگونه برخورد کنیم. از تذکر گرفته تا انفصال از خدمت که تا یک سال از خدمت هم است. اصناف نیز باید خودشان رعایت کنند اما در این بخش هم از دادن تذکر تا پلمب به مدت یک روز تا یک ماه در نظر گرفته شده است و در تهران مجازات‌ها شدیدتر است.

رییس دولت تدبیر و امید با اشاره به در نظر گرفتن مجازات برای افرادی که اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند اما به آنها خدمت ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: خدمت دادن به کسانی که اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کند دارای مجازات است. کسی که خدمات می‌خواهد باید اصول بهداشتی را رعایت کرده و اگر فردی رعایت نکرده باشد، خدمات‌دهنده را مجازات خواهیم کرد چراکه طرف مقابلش اصول بهداشتی را رعایت نکرده است.

به افرادی که ماسک نزنند اخطار داده می‌شود/ میزان جریمه هفته آینده مشخص می‌شود

روحانی به مصوبه دیگر ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: مورد دیگر که قرار شد وزارت کشور و وزارت بهداشت کمیته‌های امنیت اجتماعی و بهداشتی ستاد باهم نهایی کنند این است که نسبت به فردی که از خانه خارج می‌شود ممکن است کارمند اداری هم نباشد و یا صاحب کسب و کار هم نباشد باید مراعات کند و اگر مراعات نکرد و ماسک نزد تاکید داریم که باید جریمه شود.

رییس جمهوری درباره نحوه جریمه کردن افرادی که در سطح جامعه ماسک نمی‌زنند گفت: اولا با خود فرد نباید برخورد شود، ممکن است در شناسایی از او سوالاتی پرسیده شود، فقط باید مشخص شود که او کیست که این تخلف را انجام داده و به وی اخطار داده و اعلام شود.

روحانی با بیان اینکه میزان جریمه افرادی که در جامعه ماسک نمی زنند در جلسه بعدی ستاد مشخص و نهایی می‌شود، گفت: زمانی که در «تهران بزرگ» همه این مراحل را نهایی کرده و اجرا و عملیاتی کنیم، این رویه برای موارد دیگری که مد نظر است، الگو و نمونه می‌شود.

نمودار کرونا درهمه کشور یکپارچه نیست

رییس دولت دوازدهم در ادامه به گزارش وضعیت کرونا در سایر استان‌ها اشاره کرد و گفت: شرایط کرونا در کل کشور را نمی‌توانیم یکپارچه در نظر بگیریم، استان‌هایی وجود دارد که فقط یک نقطه اوج داشتند که در یک مقطع شکل گرفته است و پس از ان کاهش یافته و کم کم نمودار آن خطی شده و در شرایط معمولی قرار گرفته است. اما برخی از شهرها دو نقطه اوج کرونا داشته‌اند. البته ممکن است فاصله میان این دو نقطه مانند یکدیگر است در برخی از استان‌ها این فاصله قابل توجه است، اما در برخی جاهای دیگر بسیار کم است و نقطه اوج دوم، بلافاصله شروع شده است.

وی اظهار داشت: در برخی از استان‌های دیگر نقطه اوج دوم از نقطه اول بلندتر و شدیدتر بوده است، اما در برخی جاها مشابه و یا مقداری پایین‌تر بوده است، و وضعیت همه استان‌ها مانند یکدیگر نیستند.

برخی استان‌ها وارد نقطه سوم اوج کرونا شده‌اند

روحانی گفت: برخی استان‌های کشور وارد نقطه اوج سوم کرونا شده اند، نقطه اول را گذرانده‌اند، بعد نقطه دوم ایجاد شده است و آن را نیز گذرانده اند، اکنون وارد سومین نقطه اوج بیماری شده‌اند که نشان می‌دهد که شرایط استان‌ها مانند یکدیگر نیست که دلایل آن روشن است

رییس جمهوری افزود: استان‌هایی که در عزاداری خوب مراعات کردند و در تابستان مبدا و مقصد نهایی سفرها نبوده‌اند، همچنین استان‌هایی که آیین‌ها و مراسم قبیله‌ای و طایفه‌ای و سنتی اجتماعات نداشتند و پروتکل‌های بهداشتی و انضباط اجتماعی را به خوبی رعایت کرده‌اند شرایط بهتری داشته‌اند، البته در برخی استان‌ها هم که علاوه بر همه این مسائل، کادر درمانی تلاش مضاعف انجام داده‌اند وضعیت نسبی استان‌ها را مشخص می‌کنند که کدام بهتر متوسط و کدام شرایط بدتری دارند.

روحانی رعایت اصول بهداشتی را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: اگر می‌خواهیم از این بیماری خطرناک فاصله بگیریم و بتوانیم در کنار این بیماری زیست عادی و زندگی معمولی و فعالیت اقتصادی انجام دهیم، باید اصول بهداشتی را دقیقا مراعات کنیم و همه در این زمینه دست به دست بدهیم.

رییس دولت تدبیر و امید بیان کرد: در مبارزه با کرونا هیچ کس و هیچ دستگاهی نمی‌تواند به تنهایی گلیم خود را از آب بیرون بکشد بنابراین همه باید در کنار هم باشیم. بخش اقتصادی، درمانی و انتظامی و اقتصاد دیجیتال و تبلیغات همه باید در کنار هم باشیم تا از بیماری عبور کنیم.

حرکت به سمت مرزعراق غیرقانونی است/ مرزها بسته است

روحانی با اشاره به مصوبات قبلی ستاد درباره مراسم اربعین تاکید کرد: هیچ رفت‌وآمدی برای راه پیمایی درعراق وجود ندارد، مرزهای کشور با عراق به طور کامل بسته است.

رییس جمهوری به گزارش فرمانده نیروی انتظامی در جلسه ستاد مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: متاسفانه تعدادی توسط یکسری افراد اغفال شده‌اند که البته به «بلدچی» تعبیر می‌کنند که ما به آن «قاچاقچی» می‌گوییم؛ این قاچاقچیان پولی از افراد می‌گیرند و آنها را به ان طرف مرز می‌برند که پس از ان وسط راه رها کردند و مشکلات و خطرات جانی برای بعضی از آنها ایجاد کرده‌اند.

روحانی تاکید کرد: هیچ‌کس به سمت مرزهای (غربی) کشور حرکت نکند، این کار قانونی نیست، نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و نیروهای مرزدار، استانداران و وزارت کشور همه در این زمینه احساس مسوولیت کنند و از جان مردم حفاظت کنند.

امسال راهپیمایی اربعین در ایران نداریم

رییس جمهوری باتاکید بر این که امسال راهپیمایی نمادین اربعین در داخل کشور نداریم، تصریح کرد: در برخی سال‌ها این راهپیمایی در کشور برگزار می شد اما امسال در ایران راهپیمایی در روز اربعین نداریم، و عزاداری‌های امام حسین(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴۹
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
2
79
وای خدا بازم شنبه شد.
نمی خوای بری سویس یه کم اسکی کنی عید برگردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
بابا هنوز یک روز نیست ترامپ کرونا گرفته رئیس جمهور با مرکل کورس گذاشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
آقای رییس جمهور معلوم بازار آنقدر گران است که مردم قدرت خرید ندارند ولی شما از بعد وفور کالاها و اجناس نگاه می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
به این میگن : هر چی بزرگتر، باورش راحت تر
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
1
83
باز توهم زدی رفیق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
افتاب
چند بار اين نكته را متذكر شدم ولي بي تفاوت گذشتي و منتشر نكردي.
باز هم مغلطه بازي با ضمائر
بله اين كلمه ما در اين جمله معني خود مسؤولين را ميدهد نه عامه مردم و كشور ايران
معني ما شايد اينجا خود روحاني و دار ودسته اش ميباشد.
مثل هدر رفتن ٤٠درصد مواد غذائي سر سفره(ما) نه عامه مردم ايران.
و بر عكس
امروز روز تاب اوري مضاعف مردم ايران است
ملت ما ايستاده است
ملت شهيد پرور
دقت كنيد در امثال اين جملات از كلمه ما استفاده نميشود چون انها تافته جدا بافته هستند و در اين گرفتاري ها شريك و همراه مردم نيستند.
ازرپاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
1
67
توهم !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
1
83
شرایط اقتصاد ما بهتر از آلمان است!
حال شما خوبه ؟
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
احتمالا منظورش درآمد حاصل از تخم مرغ هست
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
خوب معلوم شدچرا اقتصادما نابودشده ؟ !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
37
خداییش بگو ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
كاش دولت المان واكنشي نشان دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
من رو اسکول کردی
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
1
65
آقای روحانی لازم نیست کانالهای ضد انقلاب مردم را بترساند،مردم وقتی می بینند هرروز قیمت ها سرسام آور افزایش می یابند مردم از آینده پیش رو می ترسند.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
فکر کنم قیمت پراید 145 میلیون و تخم مرغ 1500 تومان کار شخص ترامپ هست پس آقای روحانی شما چکاره اید
ارومیه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
39
چرا به انها مشاوره میدهید ,
خودتان عمل نمی کند .
به انها گفتید وارد باتلاق مدیترانه نشوید ,
چهل سال گرفتاریم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
56
از وضعیت گرانی، خط فقر و تغذیه مردم معلوم است که ما از آلمان بهتریم!
ناشناس
|
Spain
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
58
خوب باز به آلمان رضایت دادی و نگفتی اقتصاد ما از کل اقتصاد دنیا بهتر است باز جای شکرش باقی است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
1
43
جناب روحانی آدرس کاخ سفید را که می دهی لااقل این حرفها را نزن ما کجا آلمان کجا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
44
احتمالا رییس جمهور در کشف معانی شرایط، آلمان، بهتر، مشکل دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
56
همه رو مسخره کرده
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
36
من که گفتم بله،،،،،،، شماها هم بگوید بله،
دادا پاشو یه سر با لباس مبدل بیا کف شهر ببین چطور گرانی کمر مردم را خورد کرده، حالا این وسط چیکار به آلمان دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
4
31
کاش این فکرها را موقع ایام محرم می کردید تا مردم اینجوری گرفتار نشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
فكر؟؟ فكر چيه ...
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
26
جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل شده ( در این شرایط کاملا بحرانی ) که بگن " شرایط اقتصاد ایران بهتر از آلمان است! "
مردم رو یهو ... دیگه ، چرا زجر کش می کنید ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
1
17
رئیس جمهور مطلوب آفتاب و دوستانه دیگه چه میشه کرد. ماله بکشید چرا معطلید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
20
یک دقیقه سکوت برای اینهمه ...
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
10
نتیجه تدبیر و امید :
همه کادر اداری در کشور چه دولتی، خدماتی و عمومی غیردولتی و تمام آنهایی که کسب و کار دارند و خدمات می دهند اگر پروتکل‌ها را مراعات نکردند باید با شدت با آنها برخورد شود. ما نوع برخورد را هم مشخص کردیم یعنی از تذکر داریم تا انفصال از یکسال خدمت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
4
23
صد رحمت به احمدی نژاد
صمصام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
30
بس کن...خدایا ما چه غلطی کرده ایم...؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
26
داره از رویاهاش صحبت مبکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
26
اصلا رئيس جمهور خودتی مرکل و ترامپ ادای رئیس جمهور رو در میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
21
ما شکممون گرسنه است روحیه خانواد هایمان نزول کرده شادابی فرزندانمان به خواب رفته مدارس و اموزشگاههایمان مدام پول می خواهند برای هیچ
پدرانمان سر افکنده خانواده هستند
واگه بخوام بگم چندین صفحه طومار میشود
فرض همه دنیا اقتصادشان از ما بدتر باشد برای ما نان واب نمیشود
ما از اینکه مردمان کشورهای دیگر هم فقیرند ناراحتیمان 2 چندان میشود و هیچ خوشحالی بابت اینکه دیگران را بدبخت ببینیم نداریم
کجایند مردان بی ادعا
یه سوخته وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
19
ای... امروز پراید 145 میلیون تومان شد بنز چنده امروز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
22
آلمان درقرنطینه برای سه ماه فقط تاکسیداران ۲۰ هزاریوروپول داده شما چکارکردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
21
خدایا من خواستی اینبار بدنیا بیاری افریقا بیار خسته ام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
بشدت با تو موافقم تو آفریقا باشی بهتر از اینجاست
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
13
شوخی فرمودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
33
طفلكي حالش اصلآ خوب نيست، نميفهمه چي داره ميگه ، خدا كند خارجي ها اين سخنراني ها را نشنوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
10
دیگه حالم از سخنرانیهات بهم میخوره،
اگر کادر درمان فداکاری میکنند چرا فوق العاده ویژه هاشون رو برقرار نمی کنید؟
از طرفی اگر اقتصاد ما از آلمان بهتره چرا مردم دارن از گرسنگی میمیرند؟
شما مطمئن هستین رئیس جمهور ایرانی؟ آخه انقدر....؟؟؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
11
بابا حالا یواشکی میگفتید الان از فردا کرور کرور آدم از آلمان و سایر نقاط اروپا راه میفتن بیان ایران پناهنده بشن !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
6
همه مست دیوانه شده اند خدایا فریادرسی بفرست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
5
آلمان کجاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
4
آقای روحانی به شکم گرسنه ما ریشخند نزن
خدایا۱۴۰۰ را زودتر برسان
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
5
دیگه دلم میخواد سرم را بزنم به دیوار. میشه سکوت کنید . رهنمود نخواستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
4
شرایط شما هم بهتر از مرکل
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
8
تورا بخدا زخم روی نمککککک مردم نپاشششش!!!!!!!!!
خلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
4
آ لما ن همان جای است بعد ا ز ریاست جمهوری می روند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
1
کمی ماده سرم را به دیوار بکوبم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین