کد خبر: ۶۷۴۲۰۰
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
رئیس پلیس فتا گیلان:

پزشک جوان قربانی اینستاگرام شد

رئیس پلیس فتا گیلان از دستگیری عامل ایجاد تهدید و مزاحمت در شبکه اجتماعی‌ اینستاگرام برای دکتر جوان خبر داد.
پزشک جوان قربانی اینستاگرام شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ ایرج پورمستمند در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت پزشکی جوان مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام و ارسال مطالب تهدیدآمیز برای وی، موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

این انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا با توجه به حساسیت موضوع با اقدامات فنی و تخصصی، متهم ۲۷ ساله این پرونده را در شهر فومن شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از دستگیری با توجه به ادله و مستندات پرونده لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی خود اقرار کرد. در بررسی‌ها و تحقیقات به‌ عمل ‌آمده مشخص شد متهم صرفا به دلیل خصومت شخصی با شاکی دست به چنین کاری زده که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی ضمن هشدار به افرادی که اقدام به ایجاد مزاحمت و تهدید شهروندان در فضای مجازی می‌کنند، گفت: پلیس فتا برابر قانون جرائم رایانه‌ای با خاطیان برخورد جدی می‌کند.

رئیس پلیس فتا استان گیلان تصریح کرد: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین