کد خبر: ۶۷۴۲۷۰
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶

دیدار پرسپولیس و النصر به وقت اضافه کشید

بعد از تساوی دو تیم فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان در پایان ۹۰ دقیقه، بازی دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به وقت‌های اضافه کشید.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم های فوتلال پرسپولیس ایران و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت.

حمدالله عبدالرزاق (۳۶ - پنالتی) برای النصر و مهدی عبدی (۴۲) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

دیدار پرسپولیس و النصر به وقت اضافه کشید

پرسپولیس در این مسابقه باوجود محرومیت یکباره عیسی آل کثیر و شوک به سرخپوشان، بازی برابری را با نماینده عربستان انجام داد و حتی در زمان هایی از مسابقه می توانست از حریفش پیش بیافتد.

پرسپولیس در نیمه نخست روی خطای بشار رسن به تیم النصر یک ضربه پنالتی داد و حمدالله این پنالتی را به گل تبدیل کرد. سه دقیقه پیش از پایان نیمه نخست، مهدی عبدی جانشین آل کثیر توانست گل تساوی را به ثمر برساند تا خیال پرسپولیس تا اندازه زیادی راحت شود.

در نیمه دوم هم النصر و هم پرسپولیس صاحب موقعیت های خوبی برای گلزنی شدند اما تلاش آنها برای به ثمر رساندن گل دوم ثمری نداشت.

به این ترتیب بازی به وقت های اضافه کشید و در صورت تساوی در دو زمان ۱۵ دقیقه، ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برنده خواهد بود.

محمد تقی الجعفری داور سنگاپوری در این مسابقه به شجاع خلیل زاده، احسان پهلوان و وحید امیری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین