کد خبر: ۶۷۴۲۷۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
تبلیغات

با لوازم آشپزخانه مدرن، آشپزخانه‌تان را متحول کنید

تقریبا نزدیک چند سالی است، که تغییر چشمگیری در طراحی و ساخت لوازم آشپزخانه به وجود آمده. اگر به مدل‌های مربوط به قبل از سال نود دقت کنیم، طراحی‌های شلوغ و غیر‌متعارف‌تری در آن‌ها می‌بینیم. اما با گذشت زمان و پیشرفت این صنعت، اکثر طراحی‌ها به سمت مدل‌های خلوت، و در عین حال زیباتر کشیده شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

امروزه لوازم تزئینی بسیار زیادی برای، تغییر چیدمان آشپزخانه وجود دارند. از نمونه های رنگی و پر زرق و برق گرفته تا مدل های فانتزی و جالب، همگی تاثیر بسزایی در دکوراسیون می گذارند و تم ها و طرح های جالبی را به وجود می آورند. اما مسئله‌ای که اهمیت زیادی دارد این است که چگونه می‌توان با استفاده از لوازم آشپزخانه فضایی کاملا جدید و خاص ایجاد کرد؟ به نظر شما چیدمان و رنگ های متفاوت این وسایل، تا چه حد در درست کردن این فضا موثرند؟ در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر انواع لوازم آشپزخانه مدرن و کاربردهای آن، به سبک های مختلف چیدمان این لوازم بپردازیم و از نمونه های آن نیز صحبت کنیم. پس با ما همره باشید.

اگر بخواهیم یک نگاه پایه‌ای به لوازم آشپزخانه بیندازیم، می‌توانیم آن را به چند دسته تقسیم کنیم. تقریبا نزدیک چند سالی است، که تغییر چشمگیری در طراحی و ساخت لوازم آشپزخانه به وجود آمده. اگر به مدل‌های مربوط به قبل از سال نود دقت کنیم، طراحی‌های شلوغ و غیر‌متعارف‌تری در آن‌ها می‌بینیم. اما با گذشت زمان و پیشرفت این صنعت، اکثر طراحی‌ها به سمت مدل‌های خلوت، و در عین حال زیباتر کشیده شده است.

با لوازم آشپزخانه مدرن، آشپزخانه تان را متحول کنید

انواع لوازم آشپزخانه مدرن

امروزه با پیشرفت بسیار زیادی که در این صنعت صورت گرفته، مدل های بسیار متنوعی تولید و به بازار عرضه شده اند. بعضی از این وسایل، جنبه استفاده روزانه دارند. به این معنا که کارهای ما را نسبت به قبل، بسیار آسان تر می کنند و زمان کمتری نیز از ما می گیرند. به عنوان مثال اگر تا مدتی پیش، قصد درست کردن یک سالاد را داشتیم، باید تمام مواد آن را به صورت دستی خرد می کردیم. این روش جدای از زمان زیادی که می گرفت، به مرور زمان به پوست دست نیز آسیب می زد و آن را تضعیف می کرد. اما امروزه خیلی راحت و با کمک یک سالاد ساز، می توانیم خیلی راحت و بدون نیاز به صرف زمان زیاد، سالاد خود را درست کنیم. این تکنولوژی فقط مخصوص به مواد خوراکی نیست و در خیلی از وسایل دیگر، قابل دیدن است.

دسته‌ی دیگری از این لوازم، استفاده تزئینی دارند. این وسایل همانطور که از نامشان پیداست، اکثرا برای جنبه های زیبایی استفاده می شوند و کارایی به غیر از این ندارند. لوازم تزیینی مدرن، به شما این امکان را می دهند تا با هزینه نسبتا پایینی، آشپزخانه خود را به یک مکان زیبا و دلنشین تبدیل کنید. لوازم تزئینی آشپزخانه، سبک ها و طرح های متفاوتی دارند که می توانید متناسب با سلیقه خود، از میان آن ها انتخاب کنید.

با لوازم آشپزخانه مدرن، آشپزخانه تان را متحول کنید

چرا باید از لوازم آشپزخانه مدرن استفاده کنیم؟

یکی از دلایلی که ما را به استفاده از لوازم آشپزخانه مدرن ترغیب می کند، صرفه جویی در زمان است. همانطور که در بالا نیز به آن پرداختیم، این وسایل زمان انجام کارها را بسیار کوتاه می کنند و به زحمت کمتری نیز احتیاج دارند. امروزه به دلیل گرفتاری ها و حجم بسیار زیاد کارها، فرصت خیلی زیادی برای انجام کارهای خانه نداریم. لوازم آشپزخانه مدرن، با کوتاه کردن پروسه کارها و سرعت بخشیدن به آن ها، به ما این امکان را می دهد، تا بیشترین کارها را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

دومین مزیتی که این وسایل در اختیار ما می گذارند، زیبایی است. آشپزخانه، از دسته مکان هایی است، که جنبه ظاهری آن بسیار مهم است و در طراحی کلی خانه، نقش چشمگیری ایفا می کند. لوازم آشپزخانه مدرن به شما این امکان را می دهند، تا بدون نیاز به ایجاد تغییرات اساسی در خانه، آن را به شیوه ای که دوست دارید بچینید. به عنوان مثال اگر کار کردن در فضا های خلوت را ترجیح می دهید، می توانید از انواع ساده این وسایل استفاده کنید؛ اما اگر فضاهای شلوغ و پویا را بیشتر ترجیح می دهید، می توانید از طرح های مختلف با رنگ های غیر همجنس استفاده کنید.

با لوازم آشپزخانه مدرن، آشپزخانه تان را متحول کنید

سومین یا شاید بتوان گفت بهترین امتیازی که این محصولات برای ما دارند، به روز بودن است. امروزه برای انجام دادن خیلی از کارها، به ابزار آن نیاز داریم و بدون آن، هر چقدر هم که زمان صرف کنیم موفق نمی شویم. شاید یکی از عمده ترین دلایل به وجود آمدن این وسایل، برطرف کردن همین نیاز ها بود. بنابراین برای اینکه بتوانیم نیازهای خود را برطرف کنیم و در انجام کار ها موفق باشیم نیاز داریم تا حداقل تعدادی از اصلی ترین نمونه های این وسایل را داشته باشیم.

قیمت لوازم آشپزخانه مدرن

اینکه بخواهیم برای این وسایل یک میانگین قیمت در نظر بگیریم، کاری بسیار سخت و تقریبا ناممکن است. این کار مانند آن است که بخواهیم یک میانگین قیمت برای محصولا خودرویی ارائه دهیم. متریال، برند، کیفیت و غیره از جمله مواردی هستند که تاثیر زیادی بر قیمت دارند و همین مسئله ممکن است، باعث ایجاد سردرگمی در انتخاب محصول شود.

با لوازم آشپزخانه مدرن، آشپزخانه تان را متحول کنید

جمع بندی

اگر می خواهید مجموعه ای کامل از این لوازم را ببینید و بدون هیچ سردرگمی، بهترین محصول را انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما، ویژن پلاست است. این شرکت با دارا بودن جدیدترین تکنولوژی های طراحی و تولید لوازم آشپزخانه مدرن، مجموعه کاملی از این وسایل را تولید کرده است. از انواع لوازم لوکس گرفته تا مدل های تزیینی و شیشه ای، همه را می توانید با مناسب ترین قیمت از ویژن پلاست تهیه کنید. به علاوه با استفاده از وبسایت این شرکت به نشانی visionplast.co می توانید سفارش خود را در هر جای ایران که هستید ثبت کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین