کد خبر: ۶۷۴۹۳۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

توقف عطش صعود قیمت ارز

توقف عطش صعود قیمت‌ها طی معاملات امروز (چهارشنبه) بازار ارز باعث شد تا بازار آزاد شاهد توقف رشد قیمت‌ها و شروع روند کاهشی باشد؛ در حال حاضر دلار در صرافی‌های بانکی به بهای ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش می‌رسد.
توقف عطش صعود قیمت ارز
آفتاب‌‌نیوز :

تحولات بازار ارز امروز (شانزدهم مهر) حاکی از شکسته شدن نمودار صعودی رشد قیمت‌ها بود. و قیمت دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار غیر رسمی، در همان محدوده روز گذشته باقی ماند.

بر این اساس، صرافی‌های بانکی در ابتدای روز قیمت فروش دلار را مشابه آخرین قیمت روز گذشته، قیمت‌گذاری کردند و پس از مدت‌ها در جریان معاملات روزانه، رقم ثبت شده بر روی تابلوها تغییر نکرد. بنابراین در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز دلار در این صرافی‌ها به بهای ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان برای فروش و به قیمت ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان برای خرید در حال معامله است.

اما تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو امروز را با افزایش ۳۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته آغاز کردند، هرچند قیمت یورو هم در جریان معاملات امروز تغییری نکرد. این صرافی‌ها اکنون هر یورو را به بهای ۳۴ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری و با قیمت ۳۴ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش می‌رسانند.

مشاهدات بازار غیررسمی ارز نیز حاکی از شکسته شدن میل افزایشی قیمت‌ها در دومین روز متوالی است. در معاملات عصر و شب گذشته این بازار، قیمت دلار روند کاهشی به خود گرفت و در آخرین ساعات روز قیمت آن به محدوده ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

امروز هم در شروع بازار هر چند دلالان سعی در افزایش قیمت داشتن و معاملات را در محدوده ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان آغاز کردند، اما با عدم استقبال بازار از افزایش قمیت، بهای دلار مجددا روندی کاهشی به خود گرفت و در این ساعات در محدوده ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان در حال خرید و فروش است.

علاوه بر این در سامانه سنا در روز کاری گذشته (پانزدهم مهر)، یورو به مبلغ میانگین ۳۳ هزار و ۵۱۴ تومان فروخته شد. حواله دلار نیز روز گذشته با میانگین قیمت ۲۸ هزار و ۹۴۱ تومان به فروش رسید.

همچنین در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی گذشته، قیمت فروش هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۸ هزار و ۵۹۵ تومان ثبت شد. حواله دلار هم با میانگین قیمت ۲۴ هزار و ۱۴۴ تومان به فروش رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین