کد خبر: ۶۷۴۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

باید مشخص شود مافیای ارز کیست؟

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به جولان قیمت‌ها در بازار گفت: باید مشخص شود مافیای ارز کیست؟.
آفتاب‌‌نیوز :

حسین خسروی اسفزار صبح امروز در جمع فرماندهان نیروی انتظامی خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: اخلاص در عرصه اطلاع رسانی به مردم امری بسیار مهم است چرا که اگر خدمات زیادی هم انجام دهیم اما در اطلاع رسانی کوتاهی کردیم به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

وی گفت: باید نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف که مسئولیت دارند به مردم تا جایی که می‌توانند اطلاع رسانی کنند.

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم امروز شاهدند که خدمات نیروی انتظامی گسترده است و در شادی و غم در بازار و در همه جا باید حضور داشته باشند افزود: فضای مجازی را نگاه کنید با کمال تاسف با سوء مدیریت که در کشور شد چه جولانی دارد اما پلیس فتا خوشبختانه فضا را رصد می‌کند و خدمات گسترده نیروی انتظامی جزو وظایف شما است که مردم هم می‌بینند.

خسروی بیان کرد: با وجود اینکه نیروی انتظامی همواره در کنار مردم حضور دارد و تلاش‌های گسترده‌ای دارد اما باید این اقدامات به مردم اطلاع‌رسانی شود تا قدردان باشند.

وی با بیان اینکه از خدا می‌خواهیم مرگ ما را شهادت در راه خدمت قرار دهد افزود: شما در جایگاه نیروی انتظامی با وجود عرصه‌های مختلف خدمت رسانی باید آمادگی برای پذیرش نقد هم داشته باشید و بدانید مردم از شما چه می‌خواهند؟ بررسی کیند آیا رضایت مردم را کسب کرده‌اید؟

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس افزود: امنیت گواراترین نعمت است و وظیفه نیروی انتظامی محافظت از مرز گرفته تا بازار ارز است و این مرزها شامل مرز زمینی و مرز اخلاقی است.

وی عنوان کرد: جولان قیمت‌ها در بازار نشان می‌دهد که باید بازار را کنترل و گزارشات را به وزارت کشور ارسال کرد.

خسروی تصریح کرد: باید مشخص شود مافیای ارز کیست؟ این یک ماموریت برای شماست و تجزیه و تحلیل آن دیگر ماموریت شماست.

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس اظهار داشت: در یک مقطع زمانی بسیار حساس هستیم و کمتر از یک ماه دیگر تا اتنخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی است اما آمریکایی‌ها وضعیت نا بسامانی دارند.

وی گفت: آمریکایی‌ها حاضرند همه را غرق کنند تا خود را نجات دهند آنها بعید نیست از این وضعیت نابسامانی کشور استفاده کنندو همه مردم ما باید حواسمان جمع باشد.

خسروی بیان کرد: قرار بود ملاقات سران سه قوه صورت گیرد اما به خاطر حضور رئیس مجلس در بیمارستان و بخش‌های کرونایی این جلسه شکل نگرفت و سخنگوی دولت اعلام کرد تعطیلی جلسه توصیه ستاد کرونا بوده است.

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس اظهار داشت: درست است باید برای سلامتی خود تلاش کرد اما اگر از مکتب حاج قاسم دم می‌زنیم باید مدیریت‌هایمان هم به همان سبک باشد.

وی ادامه داد: خدا حاج قاسم را معرفی کرد و او نه تنها در جمهوری اسلامی بلکه در سراسر دنیا پرچمش بلند است و برای مراسم تشییع از چند کشور حضور یافتند. پیام او مدیریت میدانی است.

خسروی تصریح کرد: باید هم پروتکل‌ها را رعایت کنیم و هم وسط میدان باشیم مگر می‌شود فرمانده جنگ اقتصادی وسط میدان نباشد؟ برای همه خطر وجود دارد مگر شهدا خطر نداشتند اما رفتند. نمی‌شود در میدان نبود و مدیریت کرد.

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: در حفظ سرمایه‌ها باید کوشا باشیم حاج قاسم وقتی در سوریه بود همه گفتند جلوتر نروید اما پاسخ داد نمی‌توانم پشت میز بشینم و از دور مدیریت کنم. مگر می‌شود خط مقدم جبهه جنگ را از صدکیلو آن طرف‌تر مدیریت کرد؟

خسروی عنوان کرد: یادگاران هشت سال دفاع مقدس و شهید باکری‌ها اگر زنده‌اند هنر مدیریت در میدان داشتند آنها به سربازان خود دستور نمی‌دادند و خود در عقب بودند بلکه خود جلوتر از همه بودند و اگر بخواهیم در جنگ اقتصادی مشکلات حل شود مدیریت میدانی ضروری است.

وی تأکید کرد: در این مدت باقیمانده تا ریاست جمهوری آمریکا مراقبت‌های اطلاعاتی امنیتی را داشته باشید اگر آمریکا بتواند از نابسامانی بازار خودرو و ارز استفاده می‌کند و برای اینکه برگیرنده انتخابات داشته باشد دست به ابتکار می‌زند مگر اینکه ما برنامه درستی داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین