کد خبر: ۶۷۵۰۴۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷

جزییات آتش‌سوزی در اردوگاه شهید باهنر

سخنگوی سازمان آتش نشانی توضیحاتی درباره جزییات آتش سوزی در اردوگاه شهید باهنر ارائه کرد.
جزییات آتش‌سوزی در اردوگاه شهید باهنر
آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران) درباره وقوع حریق در اردوگاه شهید باهنر گفت: در ساعت ١۴:۵٩ دقیقه روز جاری یک مورد آتش سوزی در خیابان باهنر خیابان فیضیه به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل اعزام شدند، ادامه داد: محل آتش سوزی یک مرکز پذیرایی و اقامتی بود که در بخشی از آن که ساختمان یک طبقه حدودا ۴٠٠ متری بود حریق رخ داده بود. این حریق در یکی از اتاق های این ساختمان که حالت خوابگاه داشت رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: به گفته شاهدان اولیه حدود ١۵ نفر در آن حضور داشتند که از افرادی بودند که بیمار بودند. تقریبا پیش از رسیدن آتش نشانان این افراد توسط افراد حاضر در محل خارج شدند. زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند یک مرد جوان حدودا ١٩ ساله که دچار سوختگی شده بود به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

جزییات آتش‌سوزی در اردوگاه شهید باهنر

ملکی اظهار کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل به داخل اتاق نفوذ کردند و متوجه شدند یک نفر در همان اتاق که دچار آتش سوزی شده حضور دارد. به سرعت این فرد را که مردی حدودا ٢۵ ساله بود خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند. علیرغم تلاش نیروهای اورژانس مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است. آتش خاموش شد و از گسترش بیشتر جلوگیری شد.

وی ادامه داد:، محل به مالکان، مسئولان و عوامل انتظامی تحویل داده شد. افرادی که پیش از رسیدن آتش نشانان خارج شده بودند وضعیت نسبتا خوبی داشتند. این عملیات در ساعت ١۶:١٠ دقیقه به پایان رسید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین