کد خبر: ۶۷۵۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

ایران ۲- ازبکستان یک / پیروزی شاگردان اسکوچیچ در اولین گام

شاگردان اسکوچیچ در این بازی موفق شدند با دو گل زوج خط حمله ازبکستان را شکست دهند.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی ایران در اولین بازی خود تحت هدایت دراگان اسکوچیچ موفق شد در یک بازی دوستانه ازبکستان را شکست دهد. اسکوچیچ در این بازی سعی کرد تا به بیشتر بازیکنان تیم ملی بازی برسد تا به نوعی با حضور در ترکیب تیم ملی روحیه آنها را برای ادامه حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی بالا ببرد. از نکات جالب توجه این بازی حضور شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس در بازی و البته کاپیتانی او بعد از خروج چند بازیکن تیم ملی بود.

شاگردان اسکوچیچ در این بازی موفق شدند با دو گل سردار آزمون و مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی ازبکستان را شکست دهند.

ایران ۲- ازبکستان یک / پیروزی شاگردان اسکوچیچ در اولین گام

شرح گل

ازبکستان صفر - ایران ۱ (دقیقه ۴۳: سردار آزمون): میلاد محمدی با حرکت از سمت چپ زمین توپ را در اختیار علی قلی‌زاده قرار داد که او هم با پاس در عرض سردار آزمون را در پشت محوطه جریمه صاحب فرصت کرد که شوت روی پای تماشایی او دور از دستان سویونوف تبدیل به گل شد.

ایران ۲ - ازبکستان ۰ (مهدی طارمی- دقیقه ۵۱): فرار مهدی طارمی و عبور او از دروازه بان ازبکستان با خطای سویونوف گلر ازبک ها روی طارمی همراه شد و داور پنالتی گرفت. در نهایت طارمی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را به وسط زد تا گل برای ایران به ثمر برسد.

ایران ۲ - ازبکستان ۱ (الدور شومورودوف- دقیقه ۵۲): یک پاس در پشت محوطه جریمه به شومورودوف رسید و او در حالی که پشت دروازه بود، به زیبایی چرخید و با شوتی تماشایی به گوشه دروازه، نخستین گل تیم ازبکستان را به ثمر رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین