کد خبر: ۶۷۵۱۱۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
ملکی خبرداد:

ریزش ساختمان و گرفتار شدن احتمالی ۴ نفر در زیر آوار

سخنگوی سازمان آتش نشانی از ریزش ساختمان در مجاورت یک زمین گودبرداری و گرفتارشدن احتمالا ۴ نفر در زیر آوار در منطقه فلاح خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۷ امروز صبح حادثه احتمال ریزش یک ساختمان در خیابان ابوذر، خیابان فلاح در منطقه ۱۷ شهرداری تهران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به این محل اعزام شد، ادامه داد: در شب گذشته نیز همین مورد احتمال ریزش برای این ساختمان به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شده بود و آتش نشانان در این محل حاضر شده بودند. به دفعات اخطارهای لازم به اهالی این ساختمان داده شده بود.

ریزش ساختمان و گرفتار شدن احتمالی ۴ نفر در زیر آوار

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به گودبرداری عمیقی که در مجاورت این منزل انجام شده بود، خاطرنشان کرد: بخشی از ساختمان ضلع شرقی این محل گودبرداری شده تخریب شده و ساکنان منزل را تخلیه کرده بودند.

وی ادامه داد: حوالی ساعت ۹ صبح امروز نیمی از ساختمان دو طبقه قدیمی که در مجاورت این زمین گودبرداری شده بود تخریب می شود. علیرغم اینکه تاکید شده بود کسی نباید در داخل این ساختمان باشد اما ظاهرا دقایقی قبل از ریزش افرادی به داخل ساختمان رفته بودند. به گفته حاضران نگهبانان پروژه به داخل ساختمان رفته بودند.

جلالی ادامه داد: احتمالا ۴ نفر که به داخل رفته بودند در زیر آوار مدفون هستند. عوامل شهرداری و آتش نشانی در محل حادثه حضور دارند و اگر چه احتمال ریزش مابقی بخش های ساختمان نیز وجود دارد اما نیروهای عملیاتی با احتیاط کامل در حال انجام عملیات هستند تا بتوانند این افراد را از زیر آوار خارج کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین