کد خبر: ۶۷۵۱۲۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
مدیرکل بنیاد مسکن قزوین خبر داد:

تایید صلاحیت ۳۴۳ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در قزوین/ یک هزار و ۴۵۵ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین از تایید نهایی ۳۴۳ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این استان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۶۴ متقاضی سهم اولیه خود را هر یک به میزان ۴۰۰ میلیون ریال واریز کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

اصغر گونجی با اعلام این خبر گفت: ماهیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن از سوی دولت برای اقشار کم درآمد و دهک‌های میانی به خصوص از سه تا ۶ بوده که عملیات اجرایی آن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی و کارگزار این پروژه واگذار شده است.

وی با اشاره به ۲۴ شهر زیر ۱۰۰ هزار جمعیت استان قزوین، تاکید کرد: در گام نخست، اجرای این طرح در هفت شهر آبیک، بویین زهرا، بیدستان، اقبالیه، اسفرورین، تاکستان و محمودآباد نمونه انجام می‌شود.

تایید صلاحیت ۳۴۳ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در قزوین/ یک هزار و ۴۵۵ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تصریح کرد: برای انجام این طرح، اداره کل راه و شهرسازی استان اراضی مورد نیاز به میزان ۴۰ هزار متر مربع با کاربری مسکونی و تفکیک شده را در اختیار این نهاد قرار داده و بناهای احداثی براساس نقشه‌های تهیه شده در طبقات ۲ تا پنج طبقه و با تامین پارکینگ و انباری مورد احداث قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، پیمانکاران اجرایی در طرح اقدام ملی مسکن از طریق مجریان ذیصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان استان انتخاب خواهند شد.

گونجی با بیان اینکه تنها در ۲ ساعت یک هزار و ۴۵۵ متقاضی در سامانه این طرح ثبت نام کردند، افزود: با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، رایزنی‌های لازم در خصوص ثبت نام‌های جدید با مرکز آغاز شده و در صورت تایید، ثبت نام از متقاضیان جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

وی یادآور شد: آورده متقاضیان تایید صلاحیت شده و همچنین تسهیلات بانکی در نظر گرفته برای اجرای این طرح براساس پیشرفت فیزیکی به پروژه‌ها تزریق می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اضافه کرد: با توجه به اراضی واگذار شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان جهت احداث این طرح، عملیات ساخت ۶۹۴ واحد در هفت شهر استان از هفته آینده آغاز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین