کد خبر: ۶۷۵۲۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳

بهرام قاسمی : تحریم 18 بانک ایرانی چیزی نیست جز اقدامی "جنایت کارانه" و "ضد بشری"

سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه تاکید کرد : تحریم جدید ۱۸ بانک ایرانی که عمدتاً برای خرید دارو و تجهیزات پزشکی با برخی شرکت‌های خارجی در عرصه جهان و با مجوز خزانه داری آمریکا داد و ستد داشته اند چیزی نیست جز اقدامی "جنایت کارانه" و "ضد بشری".
آفتاب‌‌نیوز :

 بهرام قاسمی سفیر کشورمان در پاریس در توییتی درباره اقدام خزانه داری آمریکا برای تحریم بانک های ایرانی نوشت:

«خزانه داری آمریکا با تشدید فشارهای حداکثری و علنی خود بخصوص با آغاز ریاست جمهوری آقای ترامپ و افزایش این سیاست های تحریمی از فردای خروج آمریکا از یک معاهده و تفاهم بین المللی، اقدامات جنون آمیز خود را علیه مردم ایران و با خیالی خام به صور گوناگون افزون ساخته است».

«تحریم جدید ۱۸ بانک ایرانی که عمدتاً برای خرید دارو و تجهیزات پزشکی با برخی شرکتهای خارجی در عرصه جهان و با مجوز خزانه داری آمریکا داد و ستد داشته اند چیزی نیست جز اقدامی "جنایت کارانه" و "ضد بشری" برای مخالفت با دریافت بخشی از دارو و تجهیزات بیمارستانی برای بیماران صعب العلاج و خاص» .

بهرام قاسمی : تحریم 18 بانک ایرانی چیزی نیست جز اقدامی

«جدا از بعد تبلیغاتی، این حرکت چیزی نیست جز نوعی «سادیسم» وگرنه خردمندان در عرصه جهانی می دانند که این جنایت علیه زنان و کودکان و مردم یک کشور کهن و بافرهنگ و استوار گرچه موجب آزار و زحمت ایرانیان است اما حیثیت و سیاست خارجی آمریکا در جهان را با یک رسوایی بیشتر مواجه خواهد ساخت» .

«سیاستمداران آمریکا باید بدانند جهان بزرگتر از آن است که آنان تصور می کنند و ایرانیان سرفراز علیرغم افزایش موانع برای درمان برخی از بیماری‌ها نهایتاً این "سادیسم" آمریکایی و این خودمحوری و خود بزرگ بینی را نیز با هنر و فرهنگ و صبوریِ برگرفته از داشته های تاریخی ایرانی خود، درمان خواهند نمود» .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
با شماها که کاری نمیکند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین