کد خبر: ۶۷۵۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

دستگیری قاتل دانشجوی دندانپزشکی

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قاتل متواری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان چرام خبر داد.
دستگیری قاتل دانشجوی دندانپزشکی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ ً سعید بالش زر ً در بیان جزئیات این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل در تیر ماه سال جاری در شهر یاسوج- خیابان تختی، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهارکرد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی و تعامل دستگاه مقتدر قضائی تعداد ۹ نفر از منازعین دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و دو قبضه سلاح ساچمه زنی از آنها کشف و ضبط شد.

بالش زر با اشاره به اینکه متهم به قتل از محل متواری شده بود، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و با تعامل پلیس آگاهی شهرستان چرام طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی استان بیان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به یک فقره قتل اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

گفتنی است که عصر روز شنبه ۱۴ تیرماه حدود ساعت ۱۸:۴۰ نزاع دسته جمعی طایفه ای بین دو گروه در یاسوج مرگ دانشجوی دندانپزشکی که برای دیدار با خانواده از روسیه به یاسوج آمده و در شرایط کرونایی منتظر بود تا با از سرگیری پروازها به روسیه برگردد، نزاع طایفه‌ای به زندگی اش خاتمه داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین