کد خبر: ۶۷۵۶۱۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

ایده سوپرمنی ترامپ دستمایه تمسخر شد

براساس گزارش نیویورک‌تایمز، رئیس جمهوری آمریکا قصد داشت هفته گذشته به هنگام خروج از بیمارستان «والتر رید» نقش «کلارک کنت» شخصیت تخیلی در فیلم‌های کمیک را که تبدیل به سوپرمن می‌شد تقلید کند و با باز کردن دکمه پیراهنش، تی‌شرت سوپرمنی را که زیر آن پوشیده بود، نشان دهد!
ایده سوپرمنی ترامپ دستمایه تمسخر شد
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه نیویورک‌تایمز شنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان چندین تماس تلفنی از داخل بیمارستان والتر رید این ایده را مطرح کرد که با حالتی ضعیف و بی‌رمق از بیمارستان خارج شود و سپس تی‌شرت سوپرمنی را که زیر پیراهنش پوشیده به نمایش بگذارد؛ اقدامی که به گفته وی سمبل قدرت است.

ظاهرا ترامپ در چندین تماس تلفنی درباره این ایده صحبت کرده بود اما در نهایت این کار انجام نشد.

این گزارش روزنامه‌نیویورک تایمز درست همان روزی منتشر شد که ترامپ برای نخستین بار از زمان بازگشتش از بیمارستان والتر رید به کاخ سفید پس از سه شب بستری شدن در این بیمارستان برای درمان بیماری کووید-۱۹، در ملاءعام حاضر شد.

روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داد: ترامپ که روز شنبه به مدت کمتر از ۲۰ دقیقه سخنرانی کرد، بانداژ هم بر روی دستش داشت که یادآور درمان‌ها و تزریق‌هایی بوده که او در روزهای اخیر دریافت کرده بود.

این ایده رئیس جمهوری آمریکا با تمسخر کاربران توییتر همراه شد. یکی از کاربران نوشت: «خب ببینید در آسمان پرنده هست، هواپیما هست، دونالد ترامپ هم هست؟» کاربر دیگری نوشت: «یادآوری می‌کنم که سوپرمن یک سگ هم داشت. در ضمن او یک مهاجر بود.» یک کاربر دیگر هم نوشت: واقعا سوپرمن؟! راحت باش!

پزشکان ترامپ گفته‌اند که به این رئیس جمهوری در طول درمانش داروی استروئید داده شده که یک داروی ضد ویروسی و یک روش درمانی با آنتی‌بادی است. ترامپ یک روز پیش از ترخیص از بیمارستان والتر رید به خاطر خروج کوتاه از این مرکز درمانی نظامی برای دست تکان دادن برای طرفدارانش مقابل آنجا به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

ترامپ دوشنبه گذشته نیز به محض بازگشت به کاخ سفید به خاطر ژست گرفتن در مقابل دوربین خبرنگاران آن هم بدون ماسک و سپس ورود به محل اقامتش باز هم بدون ماسک به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین