کد خبر: ۶۷۵۹۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
مجموع جان باختگان کرونا در ایران به ۲۹ هزار و ۳۴۹ نفر رسید

آمار کرونا در ایران، ۲۳ مهر ۹۹/ شناسایی۴۸۳۰ ابتلا و ۲۷۹ فوتی جدید/ ثبت یک رکورد جدید

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۷۹ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۹ هزار و ۳۴۹نفر رسید و ۳۰ استان همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا هستند.
آمار کرونا در ایران، ۲۳ مهر ۹۹/ شناسایی۴۸۳۰ ابتلا و ۲۷۹ فوتی جدید/ ثبت یک رکورد جدید
آفتاب‌‌نیوز :

سیما سادات لاری روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۳ مهر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، چهار هزار و ۸۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۲۳۷ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۱۳ هزار و ۲۱۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۴۱۴ هزار و ۸۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۶۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۳۹۸ هزار و ۷۲۳آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

ممنوعیت سفر به ۵ شهر در آخر هفته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: همان طور که بارها اعلام شده، افزایش تردد و سفر در جاده های کشور رابطه مستقیم و معناداری با میزان ابتلا به کرونا دارد بنابراین با توجه به تعطیلات پیش رو و در این شرایط حساس با پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موافقت و ابلاغ رئیس جمهوری، ممنوعیت سفر از مبدا و به مقصد شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد و ارومیه از ساعت ۲۴ امروز اعمال می شود و تا ظهر شنبه ادامه دارد.

وی افزود: این ممنوعیت شامل سفرهای درون شهری نیست و فقط مربوط به سفرهای بین شهری است و ممکن است در آینده با توجه به شرایط اپیدمی کرونا در استانها و شهرهای دیگر نیز اعمال شود.

لاری گفت: از همه مردم می خواهیم در این شرایط حساس از هر گونه سفر در تعطیلات پیش رو خودداری کنند و با پرهیز از رفتارهای اجتماعی که به شیوع کرونا دامن می زند کمک کنند تا هر زودتر شاهد توقف روند شیوع گسترده کرونا در کشور باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
5
واقعا تنها چیزی که می‌توان گفت اینست که چه بلایی سرمون اوردین
دانشجوی تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
5
ما رکورد زدیم ...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
3
چقدر گفتیم عزاداریا باید ممنوع بشع نه تبلیغ!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین