کد خبر: ۶۷۶۰۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۲
تازه‌ترین واکنش اصولگرایان به انتخابات آمریکا

حسین شریعتمداری: شاید ترامپ قبل از انتخابات به جهنم برود

مدیرمسئول کیهان در سرمقاله روز گذشته خود در این روزنامه، به سخنان روز جمعه رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و آنها را زشت و رکیک خواند.
حسین شریعتمداری: شاید ترامپ قبل از انتخابات به جهنم برود
آفتاب‌‌نیوز :

 حسین شریعتمداری همچنین از دونالد ترامپ خواست از سرنوشت تزار روسیه درس عبرت بگیرد و گفت خدا را چه دیدید این احتمال وجود دارد ترامپ پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به جهنم برود.

ترامپ در حالی خود را برای انتخابات ماه آینده آمریکا آماده می‌کند که چندی پیش به کرونا دچار شد و چند روزی نیز در بیمارستان بستری بود.

احتمال مرگ ترامپ براثر کرونا درحالی از سوی شریعتمداری گفته شده که می‌توان آن را جزء اولین واکنش اصولگریان به انتخابات آمریکا و امیدواری آنها به پیروزی رقیب او، یعنی جو بایدن دموکرات دانست.

مدیرمسئول کیهان در ابتدای این یادداشت تهدیدات ترامپ علیه ایران را نشانه وحشت از تهدید ایران دانسته و گفته از قاتلان شهید سلیمانی و ابو‌مهدی انتقام سختی خواهد گرفت و ترامپ می‌داند که تهدید ایران به انتقام برخلاف تهدیدهای آمریکا توخالی نیست.

شریعتمداری در پایان یادداشت خود به نمونه‌ای از صد‌و‌چند سال قبل اشاره کرده و نوشته است: «در فروردین ماه سال ۱۲۸۷ هجری شمسی، ارتش روسیه تزاری به مشهد مقدس حمله‌ور شده و بارگاه امام رضا علیه‌السلام را به توپ بستند و نزدیک به یکصد نفر از زائران حضرتش را به شهادت رسانده و شمار فراوانی را مجروح کردند». مدیرمسئول کیهان شعری از سیداشرف‌الدین حسینی (مدیر نشریه نسیم شمال) که در همان روزها خطاب به نیکلای، تزار روسیه سروده است، آورده که بیت آخر آن چنین است: «آخر به درک رفت و به روحش شرر افتاد/ با آل علی هرکه درافتاد، ورافتاد». شریعتمداری در پایان یاددشت خود نوشته است: «در فاصله کوتاهی پس از آن جنایت هولناک، نیکلای، تزار روسیه و ۷۰۰ نظامی روس که در گلوله‌باران حرم رضوی‌(ع) شرکت داشتند، به ‌طرز فجیعی به قتل رسیدند که ماجرای درس‌آموز و عبرت‌انگیزی دارد و البته بیرون از محدوده این وجیزه است که شاید در فرصتی دیگر و به مناسبتی دیگر به آن بپردازیم. بالاخره چه می‌دانیم شاید ترامپ، قاتل سرداران شهیدمان حاج قاسم سلیمانی و ابو‌مهدی‌ المهندس قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌روی آمریکا به جهنم برود. خدا را چه دیده‌اید؟».

ترامپ از اردیبهشت دو سال پیش از برجام خارج شد و تا امروز تحریم‌های فراوانی را علیه ایران اعمال کرده است.

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
چيه افتاب؟
از شريعتمداري ميترسي نظرات رو چاپ نميكني؟؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
با این شعارهای بی پایه و اساس شما وضعیتمون شده این! بس کنید دیگه.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین