کد خبر: ۶۷۶۱۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹

از سرگیری پروازهای "هما " به دو مقصد در آلمان

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" پروازهای خود به مقاصد کلن و فرانکفورت را از سر می‌گیرد.
از سرگیری پروازهای
آفتاب‌‌نیوز :

پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به فرودگاه هامبورگ مجدداً آغاز شد.

این مسیر پروازی در روز دوشنبه ۲۸ مهر‌ماه سال جاری (۱۹ اکتبر) با شماره پرواز ۷۲۳ در ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) پرواز و در ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه به وقت محلی در فرودگاه هامبورگ به زمین می‌نشیند.

پرواز بازگشت به شماره پرواز ۷۲۲ در همان روز در ساعت ۱۳ و ۲۵ به وقت محلی از فرودگاه هامبورگ به مقصد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره)انجام و در ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه در این فرودگاه به زمین می‌نشیند.

پرواز تهران به هامبورگ از روز ۶ آبان ماه(۲۷ اکتبر) در روزهای سه‌شنبه هر هفته در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) پرواز و در ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه به وقت محلی وارد فروگاه هامبورگ خواهد شد.

برگشت این پرواز در همان روز در ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه به وقت محلی از هامبورگ پرواز و در ساعت ۲۰ در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین خواهد نشست.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" همچنین از روز ۹ آبان‌ماه (۳۰ اکتبر) به فرودگاه کلن آلمان پرواز می‌کند.

این پرواز در روزهای جمعه هر هفته با پرواز شماره ۷۲۹ در ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه فرودگاه امام خمینی(ره) را ترک و در ساعت ۲۱ به وقت محلی وارد فرودگاه کلن می‌شود.

بازگشت این پرواز در همان روز با پرواز شماره ۷۲۸ در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه کلن پرواز و در ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه بامداد روز شنبه در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره)به زمین می‌نشیند.

گفتنی است هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به صورت هفتگی به ۳ فرودگاه فرانکفورت، کلن و هامبورگ پرواز می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین