کد خبر: ۶۷۶۶۳۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
تبلیغات

هتل‌های ساحلی قشم

قشم از مراکز مهم توریستی جنوب کشور، سالانه مقصد سفر بسیاری از ایرانیان است. در قشم اقامتگاه‌ها و هتل‌های قشم با توجه به بودجه هر خانواده امکانات و رفاه مناسبی را فراهم می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

بزرگ‌ترین جزیره ایران در خلیج‌فارس جزیره قشم است. این جزیره یکی از جزیره‌های استان هرمزگان به‌حساب می‌آید و در تنگه هرمز قرار دارد. جزیره قشم علاوه‌بر داشتن جاذبه‌های طبیعی، مراکز خرید معروفی نیز دارد و اکثر مسافران این جزیره یکی از مقاصدشان بازار‌ها و مراکز خرید آن است. جاذبه‌های طبیعی جزیره قشم، عمدتا خارج از شهر قرار گرفته و مسافران برای دیدن آن‌ها باید کمی وقت صرف کنند.

از جاذبه‌های طبیعی و زیبا قشم می‌توان به جنگل‌های حرا، غار‌های خربس، تنگه چاهکو، دره ستارگان، جزایر ناز و سیمین، دلفین‌های آبی خلیج‌فارس و غار نمکدان اشاره کرد. قشم با داشتن جاذبه‌های طبیعی بسیار در ژئوپارک یونسکو ثبت شده است و پتانسیل بسیار زیادی در جذب گردشگران خارجی دارد.

هتل‌های ساحلی قشم

قشم از مراکز مهم توریستی جنوب کشور، سالانه مقصد سفر بسیاری از ایرانیان است. در قشم اقامتگاه‌ها و هتل‌های قشم با توجه به بودجه هر خانواده امکانات و رفاه مناسبی را فراهم می‌کنند. رزرو هتل قشم با استفاده از سایت یا رزرو به‌صورت تلفنی انجام می‌شود؛ رزرو هتل قشم از طریق دفاتر هواپیمایی نیز امکان پذیر است. هتل‌های قشم با توجه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توجه مردم محلی اهل قشم، پیشرفت فراوانی در زمینه رفاه مراکز خود انجام داده‌اند. هتل‌های قشم با منظره آرام‌بخش دریای خلیج‌فارس روزانه پذیرای مهمان خود هستند.

هتل ساحل طلایی و فولتون

هتل ساحل طلایی واقع‌در ۱۵ کیلومتری مرکز قشم در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد و برای ارتقای سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ موردبازسازی قرار گرفت. این مجموعه در گذشته به ساحل سیمین یا پلاژ سیمین معروف بود. هتل ۵۸ باب سوئیت و اتاق با امکانات رفاهی مناسب دارد. این هتل نزدیکی ساحل واقع شده است و ساحل اختصاصی برای شنا و تفریحات آبی، قایق پدالی و تفریحی، جت اسکی، اسکی روی آب و اسکله تفریحی برای ماهیگیری دارد. هتل ساحل طلایی با برخورداری از پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی، گزینه‌ای مناسب برای اقامت به‌نظر می‌رسد. برای اقامت در این هتل، رزرو با حداقل دو شب امکان‌پذیر خواهد بود.

هتل فولتون در منطقه‌ای دنج و آرام نزدیکی ساحل دریا قرار گرفته است. مجتمع اقامتی گردشگری فولتون قشم با سرمایه‌گذاری شرکت فولتون یایز در سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسید. این مجتمع اقامتی شامل هتل، ویلا و واحد‌های آپارتمانی می‌شود. هتل سه ستاره فولتون ۱۶ اتاق دارد و ویلا و واحد‌های آپارتمانی نیز در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از هتل قرار گرفته‌اند.

ازجمله مهم‌ترین امکانات این مجتمع اقامتی گردشگری می‌توان به مواردی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس‌بهداشتی فرنگی (بعضی از واحد‌های اقامتی)، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، خانه‌داری، دوچرخه‌سواری، آلاچیق ساحلی، کافی‌شاپ، چای‌خانه سنتی، رستوران و پارکینگ اشاره‌کرد.

همچنین به‌دلیل نزدیک‌بودن مجموعه به ساحل، بعضی از بخش‌های آن چشم‌انداز آب‌های نیلگون خلیج‌فارس را دارد. لازم به‌ذکر است که هتل فاقد آسانسور است؛ اماتعداد پله‌ها زیاد نیست.

هتل مارینا یک

هتل سه ستاره مارینا ۱ یکی از هتل‌های گروه مارینا قشم است. این هتل در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد و با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ موردبازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل در دو طبقه بنا شده و ۸۰ باب اتاق با کلاس A و B با امکانات رفاهی مناسب دارد؛ اتاق‌های کلاس B فاقد آسانسور هستند و ۱۹ پله دارد.

هتل‌های ساحلی قشم

هتل مارینا با فضایی زیبا و امکانات رفاهی مطلوب توانسته به یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت مسافران قشم تبدیل شود. ازجمله امکانات این هتل می‌توان به تلفن، یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، مینی‌بار، پاور سوئیچ، اینترنت بی‌سیم، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، تهویه مطبوع، خشکشویی، فضای سبز همراه با آبشاری زیبا، کافی‌شاپ، رستوران و پارکینگ اشاره کرد.

مسافران با اقامت در هتل مارینا از بهترین هتل‌های قشم دسترسی خوبی به ساحل و دانشگاه پیام نور مرکز بین‌الملل قشم و مراکز خرید ازجمله بازار سنتی، مجتمع تجاری خلیج‌فارس، مرکز خرید ستاره و مرکز خرید پردیس خواهند داشت.

هتل خلیج‌فارس قشم

هتل سه ستاره خلیج‌فارس قشم در سال ۱۳۸۲ شروع به‌کار کرد، این هتل یک ساختمان اصلی شامل رستوران و بخش اداری و چهار بلوک با مجموع ۱۲۲ فضای اقامتی دارد. هتل چشم‌انداز آب‌های نیلگون خلیج‌فارس را داشته و حتی هنگام شب ساحل بندرعباس نیز قابل مشاهده است؛ بنابراین انتخاب خوبی برای رزرو هتل قشم علی بابا خواهد بود.

علاوه‌بر چشم‌انداز زیبا، هتل ساحلی خلیج‌فارس امکانات خوبی را نیز برای مهمانان فراهم آورده است؛ ازجمله این امکانات می‌توان یخچال، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم در لابی، سرویس‌بهداشتی فرنگی (بعضی از واحد‌های اقامتی)، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، خانه‌داری، خشکشویی، تاکسی‌سرویس، سالن همایش، باشگاه بیلیارد، زمین تنیس، اتاق جلسات، کافی‌شاپ ساحلی در فضای باز با آلاچیق‌های زیبا، کافی‌شاپ داخل هتل، رستوران و پارکینگ (با ظرفیت محدود) را نام برد.

هتل دو کافی‌شاپ، یکی ساحلی با آلاچیق‌های زیبا برای علاقمندان به ساحل و فضای باز و دیگری واقع‌در ساختمان هتل دارد که محیطی دنج‌تر را برای میهمانان فراهم آورده است. همچنین در هتل خلیج‌فارس قشم دو رستوران نیز فعالیت می‌کنند که با منویی متنوع از غذا‌های خوشمزه و دلپذیر پذیرای مسافران هستند.

هتل‌های قشم در همه نقاط جزیره آماده سرویس‌دهی به مهمانان است. برخی از مسافران رزرو هتل قشم را انجام نمی‌دهند و سفر خود را کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس در چادر می‌گذرانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین