کد خبر: ۶۷۶۶۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

افشاگری محسن خلیلی از پیشنهادهای خارجی به بازیکنان پرسپولیس

محسن خلیلی پیشکسوت پرسپولیس معتقد است قرارداد بازیکنان باید براساس تورم موجود در بازار افزایش پیدا کند.
افشاگری محسن خلیلی از پیشنهادهای خارجی به بازیکنان پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

محسن خلیلی پیشکسوت پرسپولیس که مهمان شبکه خبر بود درباره قرارداد بازیکنان گفت: ابهامات در قراردادهای کارگزاری یا بازیکنان باعث شده هواداران بدبین شوند. قرارداد بازیکنان که قرار است امسال بسته شود باید تفاوت با سال پیش داشته باشد. اگر بخواهیم بازار را در نظر بگیریم، قراردادها سال پیش روی دلار 12هزارتومانی بسته شد و حالا با تورم زیادی که امسال داشتیم بر همان اساس هم قراردادها باید افزایش پیدا کند در غیر اینصورت هوایی می‌شوند.

خلیلی درادامه گفت: یکی از بازیکنان پرسپولیس می‌گفت سال قبل قرارداد یک میلیارد تومانی داشتم، امسال پیشنهاد 7 میلیاردی دارم اما باشگاه پیشنهاد 2 میلیاردی داده. با افزایش قیمت دلار، کمترین پیشنهاد خارجی چند برابر قرارداد با تیم های داخلی می شود و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان بخواهند لژیونر شوند. رقمی که به بشار رسن و شجاع خلیل زاده پیشنهاد شده رقمی بسیار بالاست و گفته می شود و به 100 میلیارد نزدیک است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
جالبه حقوق بگیران باماهی متوسط5میلیون سالی 60میلیون درآمدبدون آپشن دارندوحتی کاربعضی ازآنهاواقعا برای کشورواجب وحیاتی است وافزایش تورم هم برای کارمندهرسال درحدمتوسط 15الی20درصدمی باشدوهیچ اعتراضی نداشته وهوایی هم نمی شوددرحالیکه فوتبالیستهای آماتور وغیرحرفه ای ایران درحدحرفه ای قرارداددارنددرحدچندمیلیاردباآپشن های همراه همیشه هم معترض هستند.درثانی همین بازیکن دراردوها ومسابقات خارج کشورازامکاناتی استفاده میکندکه کارمندان بادرآمد30ساله اش حتی خواب آنها رانمیتواندببیند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین