کد خبر: ۶۷۶۸۶۶
تعداد نظرات: ۳۰ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
پایان تحریم تسلحاتی ایران پیروزی منطق و عقلانیت بر زور و قلدری بود

روحانی: پایان تحریم تسلحاتی بسیار برای مردم مهم بود/ مردم به حاشیه‌سازی و جنجال‌ها توجهی نکنند

رئیس جمهور با اشاره به لغو تحریم های تسلیحاتی خاطرنشان کرد: اینکه ما بر اساس قوانین بین الملل آزادیم که اسلحه خرید و فروش کنیم، مهم است اما از آن مهمتر این بود که منطق حق و حقیقت، منطق قانون و عقلانیت بر زور و قلدری پیروز شد.
روحانی: پایان تحریم تسلحاتی بسیار برای مردم مهم بود/ مردم به حاشیه‌سازی و جنجال‌ها توجهی نکنند
آفتاب‌‌نیوز :

 رییس جمهوری گفت: تدبیر حاکمیت در مقابل خروج آمریکا از برجام و کاهش گام به گام تعهدات برجامی بسیار پیچیده و حساب شده بود و نتایج آن درخشان بود به گونه ای که دوست و دشمن نتوانست از اقدامات ما ایراد بگیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در جلسه هیات دولت با تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهارداشت: این ماه برای ما اهمیت خاصی دارد غیر از ولادت مبارک پیامبر عظیم الشان اسلام و امام صادق(ص)، لیله المبیت و خوابیدن امیرالمومنین جای پیامبر برای حفظ جان رسول خدا جزو حوادث شب‌های اولیه این ماه است.

وی با اشاره به هجرت پیامبر اکرم(ص) گفت: هجرت پیامبر(ص) که در تاریخ آمده نشان می‌دهد که اسلام و حکومت اسلامی با چه مشکلات و سختی‌هایی توام بود و پیامبر در میان آن همه توطئه‌هایی که علیه اسلام و جان ایشان طراحی شده بود، با هدایت حق توانست از مکه خارج و ۱۲ ماه ربیع المولود وارد مدینه شود و با این هجرت و ورود به مدینه می‌توانیم بگوییم حکومت اسلامی در جهان آغاز شد.

روحانی ادامه داد: پیامبر در طول ۱۳ سال حضورشان در مکه دنبال دعوت مردم برای حق و حقیقت و راه اسلام بود و از ورود به مدینه در کنار آن دعوت و رسالت، بحث امامت و آغاز حکومت اسلامی شروع شد و خیلی مهم است که مبداء تاریخ اسلام نه تولد و نه بعثت پیامبر بلکه هجرت پیامبر(ص) است و این نشان می‌دهد از دید اسلام و مسلمانان جامعه اسلامی و حکومت اسلامی چه قدر حائز اهمیت است

وی با اشاره به پایان محدودیت‌های تسلیحاتی ایران گفت: پایان تحریم تسلیحاتی ایران برای مردم مهم بود نه از این لحاظ که ما از نظر مقررات سازمان ملل امروز آزادیم اسلحه بخریم و بفروشیم که البته به جای خود این مساله مهم است اما از همه مهم‌تر این که منطق حق و حقیقت و قانون و منطق عقلانیت بر زور و قلدری پیروز شد.

رییس جمهوری افزود: آمریکایی‌ها سال ها تلاش کردند ملت ایران را از حقوق خود محروم کنند مهم این نیست که چه قدر اسلحه می‌خریم و یا چه قدر می فروشیم مهم این است که به حقمان برسیم.

وی افزود: ملت ایران باید آزاد باشد اگر سلاحی نیاز داشت بخرد و اگر سلاحی خواست بفروشد. حق مردم و احقاق حقوق مردم بسیار حائز اهمیت است. روز یکشنبه معلوم شد توطئه‌های آمریکا در طول چهار سال گذشته توطئه ناموفقی بود. آمریکایی‌ها از آغاز دولت جدید آمریکا به دنبال این بودند که برجام را به هم بزنند نه این که به تنهایی خارج شوند تمام تلاش آنها این بود که کاری کنند که همه از برجام خارج شوند.

روحانی با اشاره به تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اظهار داشت: اینها به دنبال آن بودند که شورای حکام و آژانس را وادار کنند با توطئه‌های رژیم صهیونیستی و خودشان همراه شده و قطعنامه‌ای علیه ما صادر کنند تا با آن قطعنامه، کشورهای دیگر را وادار کنند از برجام خارج شوند.

دوست و دشمن نتوانست از کار ایران ایراد بگیرد

وی اضافه کرد: آنها موفق نشدند و ترامپ ناچار شد به تنهایی از برجام خارج شود. همه امید آنها این بود که بعد از خروج از برجام، ایران هم از این توافق خارج شده و قطعنامه‌های سازمان ملل برگردد اما تدبیر نظام و حاکمیت بسیار مهم بود.

رییس شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ایران سیاست بسیار پیچیده‌ای در پیش گرفته و نتایج درخشانی گرفتیم، تصریح کرد: هم از تعهدات هسته‌ای خود کاستیم و به نوعی از آن فاصله گرفتیم ولی بسیار حساب شده، مرحله به مرحله و گام به گام بود، به گونه‌ای که دوست و دشمن نتوانست از کار ایران ایراد بگیرد و بگوید خلاف مقررات بین‌المللی بوده است. به طرف مقابل هم مهلت دادیم و صبر نیز کردیم.

به گفته روحانی، روزهایی گذشت که حتی دوستان ایران نتوانستند از ما حمایت کنند. روسیه و چین دوست ما هستند اما نتوانستند از ما حمایت کرده و حتی ناچار شدند، کنار صف دشمن بایستند ولی ایران شرایطی فراهم کرد که دوستان ما فعال شوند و روسیه و چین به قدرت بایستند.

وی با اشاره به شکست‌های آمریکا در شورای امنیت خاطرنشان کرد: شرایطی ایجاد کردیم که حتی کشورهای اروپایی هم کنار ما قرار بگیرند. آنچه در سازمان ملل متحد در ماه مرداد و روزهای پایانی شهریور پیش آمد، یکی از پیروزی ما در برابر آمریکا بود. این مسئله در تاریخ سازمان ملل بی‌سابقه بوده است.

پیروزیهای بین المللی می تواند مرهمی بر آلام مردم باشد

رییس ‌جمهوری ادامه داد: آمریکا منزوی و تنها شد و کسی از آمریکا حمایت نکرد. آنها نه تنها حمایت نکردند بلکه به درخواست آمریکا هم اعتنا نکردند. شورای امنیت نامه آمریکا را کان لم یکن تلقی و به آن اعتنا نکرد.

روحانی با تاکید بر اینکه موفقیت‌های خودمان را باید به خوبی برای مردم تبیین کنیم، ابراز داشت: مردم در فشار و سختی هستند. فشار اقتصادی روی مردم است ولی مردم به خوبی موفقیت‌های سیاسی ما در دنیا را بدانند. حتی این پیروزی‌ها می‌تواند مرهمی بر آلام مردم باشد. حرفی را که امام (ره) زد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، در همین ایام تجلی یافت که آمریکا همه تلاش خود را به کار برد ولی به نتیجه‌ای نرسید.

وی با تشکر از وزارت امور خارجه و تمام کسانی که موجب پیروزی‌های ایران شدند، بیان کرد: هر جا پیروز شدیم، همه ارکان نظام کنار هم بودند. هر جا پیروز شدیم، ملت یکپارچه باهم بودند. هر جا پیروز شدیم، هدایت‌های رهبری ما را به مسیر درست هدایت کرده است. بدون همراهی ارکان نظام، حمایت مردم و هدایت رهبری این پیروزی‌ها امکانپذیر نبود.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گذشت هشت ماه از شیوع کرونا در کشور گفت: هشت ماه از سختی‌های ویروس کرونا عبور کردیم و روزهای بسیار سختی را داشتیم و امروز هم روزهای بسیار سختی داریم و باید کاری کنیم با کمک یکدیگر از این روزها عبور کنیم.

اختصاص ۱۵۰ میلیون دلار برای تامین نیازهای وزارت بهداشت

روحانی با بیان اینکه امروز وزارت بهداشت و درمان در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارد، اظهار داشت: من روز دوشنبه با وزیر بهداشت و معاونین و روسای دانشگاه‌های استان‌ها جلسه داشتم. روحیه و برنامه‌ریزی آنها کاملا برای من مشهود بود. بحمدالله ما با روحیه کافی و کامل و البته با زحمات فراوان پزشکان و پرستاران، بهورزان و همه کادر درمانی، با این ویروس مبارزه می‌کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که می‌بینید ما با یک موج بسیار وسیع و سختی روبرو شدیم و دنیا هم همین‌طور است. کشورهای مختلف جهان هم با موج جدیدی مواجه شدند، تعداد بیمار، بستری، تخت‌های آی‌سی‌یو، تعداد فوتی و همه اینها مشکلاتی است که برای مردم درست شده است.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: دولت با همه توان در این زمینه و سایر ارکان کشور، نیروهای مسلح، صدا و سیما و قوای دیگر همه در کنار هم هستیم برای اینکه همدیگر را یاری و کمک کنیم و از سختی‌های مردم بکاهیم.

روحانی یادآور شد: در این مدت با وجود سختیهایی که در زمان تحریم داشتیم، همه نیازمندی‌ها و خریدهای مورد نیاز وزارت بهداشت و درمان را انجام دادیم. به محض اینکه وزیر بهداشت به من نامه نوشت که ما برای بیش از ۳۰ میلیون کیت جدید آزمایشگاهی نیاز به ۱۵۰ میلیون دلار داریم، من همان لحظه موافقت کردم و دستور دادم و به وی گفتم که ۱۵۰ میلیون دلار در اختیار شماست برای اینکه بتوانیم کیت‌های جدید بخریم و وارد کنیم تا در یک زمان خیلی کوتاه مشخص کنیم فردی که احتمال می‌دهیم مبتلا است، آیا تست وی مثبت است یا منفی و این کار انجام می‌گیرد.

اختصاص ۹ هزار میلیارد تومان برای کارانه پزشکان و پرستاران

وی گفت: هم سازمان برنامه و بودجه و هم بانک مرکزی یاری و کمک کردند با مشکلاتی که ما داشتیم و داریم، بحمدالله اکثر نیازمندی‌ها توسط شرکت‌های دانش‌بنیان ساخته و در اختیار مردم قرار داده می‌شود. امروز ۲۲ میلیون ماسک تولید و در اختیار مردم قرار می‌گیرد. ماسک‌هایی که مورد نیاز پرستاران است و ونتیلاتورهایی که مورد نیاز است، در داخل کشور تولید می‌شود.

رییس جمهوری با بیان اینکه بسیاری از نیازمندی‌ها و تجهیزاتی که امروز مورد نیاز ما است در داخل توسط متخصصین و دانشمندان تولید می‌شود، اظهار داشت: تقریبا یک سوم مقالات مهم و متنوع علمی راجب کرونا توسط دانشمندان ایرانی در مجلات مهم علمی به چاپ رسیده و کار بسیار بزرگ و مهمی است.

روحانی خاطرنشان کرد: همه بخش‌ها تلاش می‌کنند. سازمان برنامه و بودجه علیرغم مشکلاتی که داشت در این ایام، ۹ هزار میلیارد تومان که ۶ هزار میلیارد آن تا امروز پرداخت شده و ۳ هزار میلیارد هم در هفته‌های آینده پرداخت می‌شود، برای کارانه پزشکان و پرستاران اختصاص داده شده است. مشخص است که همه پای کار هستند و تلاش می‌کنند.

هدف از جرایم کرونایی، پول گرفتن از مردم نیست

رییس جمهوری با تبریک هفته نیروی انتظامی و تشکر از زحمات نیروهای مسلح و نیروی انتظامی گفت: در مبارزه با کرونا همه پای کار آمده اند، نیروی انتظامی وظایف زیادی برای امنیت کشور، حفاظت از مرزها ، مبارزه با مواد مخدر و جرایم سایبری به عهده دارد و به عنوان ضابط قوه قضاییه، وظایف سنگینی بر دوش دارد با این حال در مبارزه با کرونا انچه از آنها خواستیم در کنار دولت بودند وبسیار تلاش کردند.

روحانی تصریح کرد: جرایمی که برای تخلفات کرونایی مقرر شده است برای این است که مردم به خطر این بیماری بیشتر توجه کنند مقصود ما جریمه کردن و پول گرفتن از کسی نیست ما می خواهیم به مردم بگوییم از نظر نظام این مساله مهم است و همه باید همدیگر را یاری و کمک کنیم.

وی بیان کرد: به کمک و همکاری بیشتری برای مبارزه با کرونا نیازمند هستیم و مطمئن هستیم نیروی انتظامی، بسیج و همه پای کار هستند و انشاءالله به یاری و کمک هم از این خطر و مشکل عبور خواهیم کرد و نیازمندی های جدید وزارت بهداشت را ما تامین خواهیم کرد.

رییس جمهوری بعدی آمریکا ناچار به تسلیم در برابر ایران است

روحانی با اشاره به روز جهانی صادرات گفت: صادرات غیر نفتی برای کشور بسیار مهم است، دشمنان تلاش کردند جلوی صادرات نفت و میعانات و فراورده های نفت که جزو صادرات مهم ما در گذشته بود را بگیرند، اما تنوع صادرات کشور مانع شد تا آنها موفق شوند.

رییس جمهوری بیان کرد: دشمن در توطئه چهارساله‌ای که علیه ما طراحی کرد و از سه سال گذشته آن را به اجرا گذاشته است شکست خواهد خورد و حتما نمی‌تواند ادامه بدهد، اینکه در آمریکا چه کسی و چه حزبی پیروز می شود برای ما مهم نیست هر فردی در آمریکا روی کار بیاید ناچار است در برابر ملت ایران تسلیم شود.

روحانی با بیان اینکه راه آمریکایی ها در مقابل ایران را کاملا اشتباه توصیف کرد و افزود: آنها می خواستند ملت ایران را به زانون در بیاورند و کاری بکنند که نظام جمهوری اسلامی دربرابر آنها تسلیم بشود ما نه تسلیم شدیم و نخواهیم شد آنها گروهی هستند که بی تردید و دیر و یا زود تسلیم خواهند شد.

روز گذشته ۲۴۰ میلیون دلار در سامانه نیما عرضه شد/ صادرات کشور به حرکت درآمده است

رییس جمهوری صادرات غیرنفتی را یکی از بازوهای اقتصاد کشور دانست و اظهار داشت: صادرکنندگان در این حوزه به عنوان گروهی هستند که در خط مقدم با دشمن مبارزه کردند، اینکه در بازار ارز در سامانه نیما روز گذشته ۲۴۰ میلیون دلار ارز عرضه شده است به معنای این است که صادرات کشور به حرکت درآمده است و همه صادرکنندگان، نیازمندی‌های کشور را کاملا احساس می کنند.

روحانی با اشاره به آمار وزارت اقتصاد و امور دارایی گفت: یکی از تلاش‌های مهم دولت تدبیر و امید را افزایش صادرات غیرنفتی است در دولت نهم و دهم مجموع صادرات غیرنفتی کشور در ان دوره هشت ساله ۱۷۰ تا ۱۷۱ میلیارد دلار بوده است اما از آغاز دولت یازدهم تا امروز صادرات غیرنفتی کشور ۳۰۱ میلیارد دلار شده است و امیدواریم تا پایان این دولت صادرات غیرنفتی در هشت سال حدود دو برابر هشت سال قبل از آن شود که حرکت بزرگی است.

رییس جمهوری با بیان اینکه فشار تحریم باعث شده همه آنهایی که در باید صحنه باشند، فعال شده اند، گفت: امروز در جهش دوم پتروشیمی قرار داریم و در آینده نیز جهش سوم را شاهد خواهیم بود، بخش فولاد، آلومینیوم و مس توسعه یافته است.

وی با بیان اینکه حرکت بزرگی در صادرات غیر نفتی ایجاد شده است، تصریح کرد: در این بخش می‌توانیم فعال تر از گذشته باشیم و نشان می دهد میدان بزرگتری پیش روی اقتصاد کشور قرار دارد، و باعث شده توطئه دشمن با مشکلات بزرگی مواجه شود و اجاره نداده آنها در این حرکت نادرست خود به پیروزی برسد.

رسانه‌ها همانطور که مشکلات را مطرح می‌کنند اقدامات صورت گرفته را هم بیان کنند

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای کمک به آنهایی که دارای حقوق ثبات هستند، انجام شده زیرا آنها در تورم مشکلات‌شان بیشتر است، ابراز داشت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین برای کارگران انجام شد که ۳.۵ میلیون نفر بازنشسته حقوق آنها افزایش یافت. دیروز هم برای بازنشستگان کشوری یعنی ۱.۵ میلیون بازنشسته این همسان‌سازی انجام شد و دریافتی‌آنها به طور متوسط ۷۷ درصد افزایش یافت.

رئیس دولت تدبیر و امید اضافه کرد: در این شرایط اقتصادی کمک خوبی به آنها انجام شد. رسانه‌ها همانطور که مشکلات را مطرح و نقد می‌کنند، اقداماتی که صورت گرفته را هم بیان کنند.

صادرات غیرنفتی در یک هفته گذشته افزایش یافت

روحانی با بیان اینکه فردا افتتاح در بخش مسکن را داریم و مردم شاهد خواهند بودند اقدامات خوبی برای مسکن ملی انجام شده است، عنوان کرد: مردم هر پنجشنبه موجی از تلاش‌ها و فداکاری‌هایی که شرکت‌های خصوصی، دولتی، عمومی و همه آنهایی که تلاش می‌کنند، مشاهده می‌کنند.

وی با بیان اینکه ماه‌های نخست امسال بسیار در سختی بودیم، یادآور شد: در برخی از مسائل مانند ارز و کالاها فشار وارد شد زیرا در اسفند و ماه‌های ابتدایی امسال، صادرات ما دچار مشکل شد اما در هفته گذشته در مقایسه با هفته گذشته سال قبل، صادرات ما افزایش یافت که نشان می‌دهد در صادرات غیرنفتی شرایط بهتری داریم.

رئیس‌جمهور با اشاره به تصمیمات جلسه دیروز ستاد اقتصادی دولت بیان کرد: در جلسه اقتصادی دیروز تصمیم خوبی گرفته شد و آن تقسیم کار در نحوه دریافت ارز صادراتی بود که بین بانک مرکزی و وزارت صمت انجام شد که البته باید تکمیل شود. امیدواریم با این روند مردم شاهد مشکلات کمتری در زندگی خود باشند.

روحانی ادامه داد: شش ماهه دوم امسال بهتر از شش ماهه نخست امسال است. کرونا و فشار دشمن را داریم ولی شش ماهی را در پیش داریم که بهتر از شش ماه اول امسال است.

نباید به مسائل حاشیه‌ای وارد شویم

وی با تاکید بر اینکه وظیفه خود را باید رفع مشکل مردم بدانیم، گفت: مردم با مشکلاتی مواجه هستند و از ما انتظار دارند. ما به عنوان دولت در میدان هستیم. ما باید ارز، ریال و کالا را تامین و خدمات را به مردم عرضه کنیم. همه فشارها بر دولت است. قوای دیگر باید ما را حمایت کنند که می‌کنند. درخواست می‌کنم هم‌افزایی‌ها بیشتر شود و وارد مسائل حاشیه‌ای نشویم.

رئیس دولت دوازدهم با بیان اینکه گاهی پیش می‌آید فردی، حزبی، گروهی، جناحی یا رسانه‌ای حرفی می‌زند اما ما نباید به مسائل حاشیه‌ای وارد شویم، اظهار داشت: ما نماینده مردم هستیم. نماینده کس دیگری که نیستیم. مردم به پای صندوق‌ها آمدند و مردم رئیس‌جمهور را انتخاب کردند. وزرا هم نماینده و منتخب بلافاصله مردم هستند، یعنی هم رئیس‌جمهور آنها را انتخاب کرده و هم نمایندگان مجلس به آنها رای دادند.

با یک دست با تحریم و با دست دیگر با کرونا مقابله می‌کنیم

روحانی افزود: مردم می‌دانند ما در مشکل هستیم و شرایط ما عادی نیست. دو دست داریم؛ با یک دست با تحریم و با دست دیگر، با تحریم مقابله می‌کنیم. اگر یک حاشیه و جنجالی درست شود، ما نباید اعتنا کنیم بلکه باید از آن عبور کنیم.
دولت دست همکاری را به سوی همه قوا دراز کرده است

وی رمز پیروزی را وحدت، اتحاد و یکپارچگی برشمرد و تصریح کرد: با اختلاف و جدایی به جایی نمی‌رسیم. دولت بدون مجلس، دولت بدون قوه قضاییه، دولت بدون نیروهای مسلح، دولت بدون صدا و سیما، دولت بدون بخش خصوصی و دولت بدون مردم نمی‌تواند کاری را انجام دهد.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه دولت هدایت رهبری، حمایت مردم و وحدت و اتحاد را می‌خواهد، خاطرنشان کرد: دولت دست همکاری را به سوی همه قوا دراز کرده است. روزهای سخت را پشت سر خواهیم گذاشت. تردید ندارم مردم در جنگ تحریم اقتصادی مانند هشت سال جنگ تحمیلی، پیروز میدان و این صحنه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
1
25
آره دیگه
یخچال ها اسلحه خونه شده اند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
1
20
برای مردم ایران مهم نبودخوش به حال روسیه وچین.چون مردم ایران جنگ طلب نیستند.درضمن به ضررمردم هم خواهدبودچون کشورهایی که ازما اسلحه می خرندآهی دربساط ندارندوهزینه آنرابایستی مردم به پردازند.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
16
با این حرفها میخواهی جناب روحانی دل کی خوش کنی
مگه نفت تحریم بود که الان نمیتوانیم بفروشیم
اسلحه که محاله !؟
همون کدخدا که گفتی درست بود حالا برای ما که نه
ولی برای کل دنیا بجز ونزوئلا وکره شمالی و،،،
که البته اونها دارند مقاومت جانانه میکنند بهمراه ما !.؟
وضع اقتصادشان هم توپ توپه!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
7
0
روحانی مچکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
بله در کرونا اول شدیم
متشکریم.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
4
5
روحانی مچکریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
1
18
جناب روحانی برای من ایرانی هیچ ارزشی ندارد که سلاح بخریم یا بفروشیم همه تهدید ها از داخل است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
19
جناب آقای روحانی شما لازم نیست اسلحه بخری یا بفروشی فعلا همان ماسک این مردم را تهیه کنی هنر کردی
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
1
15
اصلا مهم نبود فکر میکنید دراین بحبوحه گرونی کرونا خرید اسلحه در کجای اولویت مردم قرار گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
26
((ملت ايران)) بايد ازاد باشد كه اسلحه بخرد يا بفروشد!!!!!
ملت ايران؟؟؟؟
زارعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
16
وقتی ادعای پیروز کنید دلار بیاد 1000تومن. ادعای پیروزی با دلار 30 تومنی بیشتر شبیه جوکه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
1
8
ملت ايران بايد ازاد باشد تا هر سلاحي كه ميخواهد بخرد.
مباركه انشاالله
ناشناس
|
France
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
14
اسلحه رو هم به مردم ایران بفروشید تا به جون هم بیشتر بیوفتند
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
9
ازادی در خرید اسلحه خیلی خنده داره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
7
اسلحه خرید و فروش. کجای کاری تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
6
بابا تو دیگه کی هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
8
اگر معتقدید که تنوع صادرات دارید پس لابد دلار هم دارید پس دیگر گرانی دلار و ارز بخاطر چی هست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
1
5
بعد از رفع تحریم ها هم شما را خواهیم دید که چه می کنید .
بینیم دیگر چه بهانه ای برای بد بودن اوضاع اقتصادی دارید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
6
ملت ایران اسلحه بخره و بفروشه خخخخ همه چی رو به اسم مردم می نویسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
3
ژ۳ را که کسی نمی‌خرد، برای خرید خودمان هم که اروپایی ها دندان تیز کرده اند تا انبارهایشان را خالی کنند یعنی مسئولین ما متوجه جنگ زرگری اروپا و آمریکا در شورای امنیت بر سر هم موضوع نشده اند یا شده اند و حیف دانستند این مورد خوراک داخلی دار را مصرف نکنند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
5
براي (((ملت )))ايران بسيار مهم بود....
براي ماچيز ديگري مهم است
اگر ما كه در ايران به دنيا امده ايم و اينجا زندگي ميكنيم را ايراني بدانيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
2
مشکل مملکت خرید و فروش اسلحه نیست
ابلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
2
برای ما که مردم ایران هستیم مهم این است که اجاره خونمون رو بدیم خرید خونه که دیگه رویای هست برای مردم ایران این مهم هست که بتواند حقوق یکماه تمام وقت کارکردش رو بتونه تا آخر ماه برسونه برای مردم ایران مهم اینه که هر روز شاهد افزایش قیمت دلار که بهانه ای افزایش همه اقلام مصرفی مردم هست نباشیم برای مردم ایران مهم اینه بتوانند در ارامش زندگی کنند چیزی که سال‌یان سال هست به فراموشی رفته آقای روحانی دست از این ادبیات صحبت کردن بردار اگر کاری از دستتون بر نمیاد سوهان روح مردمی که به شما رای دادن نشوید
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
1
منظورت از ملت ایران چیه؟ یعنی الان من می‌تونم یه کلاشینکف یا یه تانک یا یه خمپاره انداز برا خودم بخرم ؟؟!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
2
واقعا معلوم شده که نه تنها کاری بلدنیستید بلکه حرفی هم برای گفتن ندارید. این موفقیت نتیجه تلاشهای ۴۲ ساله تان هست.
ناشناس
|
Canada
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
2
اگر ارز دارید برای خرید اسلحه، چرا این همه ناله می کنید؟ چرا دلار در طول سه سال 10 برابر شد؟ مردم را به فلاکت انداختید و اقتصاد مملکت را ویران کردید همه اش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
1
خدایا خودت برس باین مملکت و مردم بدبخت بیچاره شده
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
1
یه F14 دارم اگه میخری !!!!
قاسم
|
United States of America
|
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
1
سلام .این حرف دل من نیست .چرا خرید وفروش اسلحه ؟برای چی ؟خرید وفروش محصولات صنعتی ،کشاورزی ،خدمات کجا رفت؟دنیا رسم ورسوم خود را دارد .این خرید وفروش اسلحه را به حساب من نگذاری .ممنون
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
مهم آن است که بیکاری درکشورنباشدو جوانان کار داشته باشند.ومدیریت اکثریت دستگاههابه دست توانای آنها اداره شود‌.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین