کد خبر: ۶۷۶۹۰۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

بادامچیان: سخنان رئیس بانک مرکزی باعث گرانی ارز می شود

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: رئیس کل بانک مرکزی دائماً وعده می‌دهد و با اینکه مسئول حفظ ارزش پول ملی است اما به گونه ای سخن می‌گوید که نتیجه آن گرانی بیشتر ارز است.
بادامچیان: سخنان رئیس بانک مرکزی باعث گرانی ارز می شود
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و گرانی، اظهارداشت: مشکلات اقتصادی مردم همچنان باقی است و متاسفانه دولت برای آن اقدامی نمی‌کند.

وی افزود: رئیس کل بانک مرکزی دائماً وعده می‌دهد و با اینکه مسئول حفظ ارزش پول ملی است اما به گونه ای سخن می‌گوید که نتیجه آن گرانی بیشتر ارز است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی متذکر شد: دولت کسی را که مسئول افزایش نرخ دلار از ۱۱ هزار تومان به ۳۸ هزار تومان است کنار نمی‌گذارد و حتی سیاستی را به او ابلاغ نمی کند تا این وضعیت پایان یابد.

بادامچیان ادامه داد: گرانی‌ها از یک سو و از سوی دیگر، ضعف مدیریت و نارضایتی تراشی در برخی دستگاه‌های دولتی به آسانی قابل درک است ولی متاسفانه دولت به جای حل این مشکلات مطالبی می گوید که مراجع و روحانیت را نیز ناراضی‌تر می‌کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: سقوط اخلاقی و ارزشی حکمرانان آمریکا در مناظرات تلویزیونی دو نامزد ریاست‌جمهوری کاملا آشکار است که در واقع نشانه سقوط و زوال نظام لیبرال سرمایه داری آمریکا است.

بادامچیان تصریح کرد: برخی هنوز در ایران تصور می کنند که انتخابات آینده آمریکا می‌تواند نقش موثری در ایران داشته باشد، این تصور غلط هم مثل بقیه تصورات بی منطق این افراد به زودی آشکار می کند که سیاست استکباری و سلطه درحال زوال آمریکا جز ایجاد مزاحمت کاری نمی تواند بکند و اگر دولتمردان با نهایت قدرت متکی به ملت بر اساس رهبری امامت روحیه خود را بازنگری کنند آمریکا جز تسلیم شدن در برابر خواست ملت‌ها و از جمله ملت بزرگ ایران راهی نخواهد داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین درباره ۲۷ مهر و لغو تحریم تسلیحاتی ایران گفت: ایران اسلامی با اقتدار به سلاح‌های اختراعی و بازسازی شده خود تکیه دارد و ملت، پشتیبان سیاست‌های رهبری است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ، از ارمنستان خواست به حقوق حقه مردم قره باغ احترام بگذارد و از دولت باکو درخواست کرد که موضوع را از طریق تدبیر و بر اساس حکمت پیگیری نماید.

بادامچیان گفت: ناامنی در دو کشور فوق به زیان هر دو ملت است و جمهوری اسلامی ایران می تواند برای آن دو کشور میانجی‌گری کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش پایانی سخنان خود از همه کسانی که در ماه های محرم و صفر با رعایت اصول بهداشتی در برابر ویروس کرونا، به نظر ولی امر مسلمین و فرزند به حق امام حسین علیه السلام عمل کردند، تقدیر و تشکر کرد.

بادامچیان گفت: اعضا و طرفداران موتلفه اسلامی وظیفه دارند، در سطح کشور همگان را به استفاده از ماسک و رعایت سایر دستورات بهداشتی تبلیغ و ترغیب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین