کد خبر: ۶۷۷۰۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
دولت احتمالی آتی ترامپ سخت‌گیری علیه ایران را ادامه خواهد داد

توضیح مشاوران بایدن و ترامپ درباره سیاست دولت آتی آمریکا در قبال ایران

مشاور ترامپ سیاست دولت او در قبال ایران در صورت پیروزی در انتخابات آتی آمریکا را تداوم فشار حداکثری، و مشاور بایدن آن را گسترش مذاکرات به حوزه‌های دیگر نظیر مسایل موشکی عنوان کرد.
توضیح مشاوران بایدن و ترامپ درباره سیاست دولت آتی آمریکا در قبال ایران
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست پنجشنبه‌شب در گفت‌وگو با مشاوران «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری پیش روی ایالات متحده، درباره سیاست دولت آن‌ها در قبال ایران در صورت پیروزی در انتخابات پرسید.

«بوریس اپشتین» استراتژیست کمپین انتخاباتی ترامپ در پاسخ به این پرسش گفت که دولت احتمالی آتی ترامپ سخت‌گیری علیه ایران را ادامه خواهد داد تا ایران مجبور به آمدن پای میز مذاکره شود و اجازه بازرسی از سایت‌های هسته‌ای در هر لحظه و هر مکان را بدهد.

اپشتین مدعی شد: تفاوت میان دولت اوباما و دولت ترامپ این است که رییس جمهوری ترامپ با اسرائیل مثل اسرائیل و با ایران مثل ایران رفتار کرده است. وقتی ایران یک پهپاد [آمریکایی] را ساقط کرد، رییس جمهوری ترامپ به روشی متناسب پاسخ داد که قوی بود، اما در عین حال ما را وارد یک جنگ بی‌فایده دیگر نکرد.

مشاور ترامپ افزود: لذا من فکر می‌کنم در دوره دوم [ریاست جمهوری ترامپ]، شاهد تداوم فشار بر ایران خواهیم بود، تا ایران مجبور شود پای میز آمده و برای یک توافق واقعی بازرسی از هر مکانی و در هر زمانی از توانمندی‌های هسته‌ای آن‌ها مذاکره کند و تامین مالی تروریسم را متوقف کند.

همچنین «آرون کیاک» مشاور بایدن در امور یهودیان، سیاست ترامپ در قبال ایران را «بی‌محابا» توصیف کرد و گفت که این سیاست سبب شده است که ایران اکنون ۱۰ برابر بیش از زمانی که در برجام بود، ذخیره اورانیوم غنی‌شده داشته باشد.

وی گفت: دولت بایدن عدم دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای را در اولویت قرار داده و از آن اطمینان حاصل خواهد کرد؛ و در عین حال که همه گزینه‌ها را روی میز حفظ می‌کند، با متحدانمان برای اطمینان از این موضوع همکاری خواهد کرد.

کیاک افزود که دولت احتمالی بایدن در این فرایند صرفا بر برنامه هسته‌ای ایران تمرکز نخواهد کرد، بلکه به مکانیسم‌های انتقال مثل موشک‌های بالستیک و مسایل داخلی و سیاست‌های منطقه‌ای ایران نیز خواهد پرداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
17
امیدی نیست، کاشکی ما هم به تقلید از پولدارها و حتی بقیمت خیانت به اقتصاد کشور اندک پس آندازمان را سکه یا دلار خریده بودیم و بنجوی وجدانمان گوش نمی‌دادیم تا اکنون مجبور نباشیم به وعده وعیدهای بیست و سی ایی دل خوش کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
از برنامه پوچ و بی محتوایی مثل 20:30 چیزی بیشتر از این در نمیاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
10
ترامپ الکترال را دارد و برنده است.
درست است ترامپ ضعفهای اساسی دارد اما نشان داد آمریکا چقدر قدرتمند است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
10
2
ترامپ درهمه جای دنیا مداخله میکند وخجالت هم نمیکشد و رای پایین خودبدلیل سومدیریت داخلی درکرونا و... به دیگران ربط دهد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین