کد خبر: ۶۷۷۳۰۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵

جدایی «زیدان»، تصمیم پسر پاریسی را برای کوچ به برنابئو عوض نخواهد کرد

همزمان با افزایش فشارها روی «زین الدین زیدان»، برخی معتقدند که برکناری احتمالی مرد فرانسوی برنامه کهکشانی‌ها را برای به خدمت گرفتن «کیلین امباپه» در سال ۲۰۲۱ تحت الشعاع قرار خواهد داد اما این موضوع صحت ندارد.
جدایی «زیدان»، تصمیم پسر پاریسی را برای کوچ به برنابئو عوض نخواهد کرد
آفتاب‌‌نیوز :

نشریه آ.اس اسپانیا از طریق منابع نزدیک خود به ستاره فرانسوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گزارش داد که پیوستن به وی به جمع سفیدپوشان به تداوم حضور هموطن وی روی نیمکت این تیم بستگی ندارد.

امباپه در پازل سال ۲۰۲۱ رئال قطعه کلیدی محسوب می‌شود؛ بازیکنی که مدت‌هاست در رادار رئال و دلیل اصلی پشت پرده عدم فعالیت این تیم در بازار نقل و انتقالات تابستان سال جاری بوده است.

در واقع، ستاره جدید این تیم، رهبر خط هجومی این تیم در سانتیاگو برنابئوی بازسازی شده خواهد بود.

علاوه بر این، برهیچکس پوشیده نیست که زیدان در امتناع امباپه از تمدید قرارداد با با پی اس جی، نقشی کلیدی داشته است؛ پسر پاریسی یکی از طرفداران پر و پا قرص اسطوره تیم ملی فرانسه بوده و در چندین موقعیت تمجید خود را نسبت به قهرمان فوتبالی خود ابراز کرده است.

امباپه در خصوص زیدان گفته است: نخستین اسطوره من زیدان است به خاطر تمام دستاوردهایش با تیم ملی فرانسه؛ سپس کریستیانو رونالدو؛ کسی که افتخارات زیادی کسب کرده و حالا هم بعد از این حجم از موفقیت یک برنده است.

قرارداد کنونی امباپه با پی‌اس‌جی در ژوئن ۲۰۲۲ منقضی خواهد شد و تاکنون برابر تمام تلاش‌های باشگاه فرانسوی برای تمدید مقاومت کرده است و این بدان معنا است که تابستان سال آینده وی پاریس را با قمیتی مناسب و موقعیت شبیه به ادان هازارد، به مقصد مادرید ترک خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین