کد خبر: ۶۷۷۳۵۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۵
لیگ برتر انگلیس

لیورپول برنده جنگ با داور ویدیویی

تیم فوتبال لیورپول امشب موفق شد شفیلد یونایتد را دوبریک شکست دهد تا با ۱۳ امتیاز در مکان دوم قرار بگیرد.
لیورپول برنده جنگ با داور ویدیویی
آفتاب‌‌نیوز :

در شب تصمیم های جنجالی داور ویدیویی که بیشتر به ضرر لیورپول بود، قهرمان فصل پیش به یک پیروزی مهم دست یابد. در این بازی اولین تصمیم جنجالی اعلام یک ضربه پنالتی مشکوک به ضرر تیم لیورپول بود. ساندرو بریج این پنالتی را دردقیقه ۱۳ به گل اول شفیلد تبدیل کرد.

لیورپول در فاصله ۴ دقیقه به پایان نیمه اول گل مساوی را به ثمر رساند. ضربه سر سادیو مانه با واکنش دروازه بان شفیلد مواجه شد و توپ به روبرتو فیرمینو رسید تا با یک بغل پا نتیجه را به تساوی بکشاند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۱محمد صلاح روی یک پاس عمقی گل دوم را زد اما داور ویدیویی بازهم این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کند. لیورپول که حملات خود را بیشتر کرده بود در دقیقه ۶۵ روس ارسال سادیو مانه و ضربه سر زیبای دیگو ژوتا به گل برتری دست یافت. میزبان درنهایت این نتیجه را تا پایان حفظ کرد تا به یک پیروزی مهم دست یابد. در این بازی سادیو مانه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

در سایر بازی های روز شنبه دیدار چلسی و منچستر یونایتد هم در زیر باران شدید به تساوی بدون گا خاتمه یافت. در این بازی لمپارد سرمربی چلسی عقیده داشت یک پنالتی مسلم را به نفع تیمش تیم داوری نادیده گرفته است. دیدار تیم های وستهام ومنچستر سیتی به تساوی یک بریک رسید و کریستال پالاس دو بریک مقابل فولام به پیروزی رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین