کد خبر: ۶۷۷۷۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴

بیشترین مواجهه ایران و آمریکا به روایت جانشین فرمانده کل سپاه/ ناو یک میلیارد دلاری‌شان را در خلیج‌فارس زدیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دیدار شیخ اکرم الکعبی تأکید کرد که آمریکایی‌ها هیچ زبانی غیر از زور نمی‌فهمند و اگر ببینند قدرت سیطره ندارند، تمکین می‌کنند.
بیشترین مواجهه ایران و آمریکا به روایت جانشین فرمانده کل سپاه/ ناو یک میلیارد دلاری‌شان را در خلیج‌فارس زدیم
آفتاب‌‌نیوز :

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (سه‌شنبه) در دیدار دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به اینکه آمریکا شر مطلق است، تأکید کرد: آمریکایی ها هیچ زبانی غیر از زور نمی‌فهمند و اگر ببینند که قدرت سیطره ندارند، تمکین می‌کنند.

سردار سرتیپ «علی فدوی» ضمن بیان این مطلب که اگر خود را مصداق واقعی "حزب‌الله" توصیف شده در قرآن قرار دهیم، خداوند وعده نصرت و غلبه داده است، تصریح کرد: آمریکا در ۴۱ سال درگیری با جمهوری اسلامی ایران حتی یک پیروزی نداشته است.

وی با تکیه بر تجربه ۳۵ سال فرماندهی در نیروی دریایی، خاطرنشان ساخت: بیشترین مواجهه ایران با آمریکایی‌ها در دریا بوده است. ما در سال های پایانی دفاع مقدس ناو یک میلیارد دلاری‌شان را در خلیج‌فارس زدیم و آمریکا هم هیچ غلطی نتوانست بکند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
فقط خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
1
زدن حاج قاسم سلیمانی بزرگترین پیروزی آمریکا و شکست ایران است آقای فدوی. ترس را کنار بگذارید.
محمد گلکار خوزانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
4
1
باسلام و تهنیت فرا رسیدن ایام خجسته میلاد با سعادت پیامبر بزرگ اسلام ختمی بر مرتبت حضرت محمد مصطفی ( ص) و مکتب شیعه حضرت امام جعفر صادق را به کلیه دوستداران واقعی ولایت تبریک عرض نموده.
به راستی امام خمینی ( ره ) درست فرموند آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
دورد خدا بر کسی که طراح تشکیل و تاسیس نهاد انقلابی هچنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بود.در طول 41 سال این سپاه بوده که در دریا.زمین.هوا و همه مرزها از دستاوردهای انقلاب اسلامی و کشور حراست و حفاظت کرده و اهل هیچ گونه مماشات و معامله نبوده و انشاالله نخواهند بود، خوشا به شیر و ذات این سلحشوران بی شب و روز که وفادار به کشور.نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام خمینی ( ره ) و حضرت آیت الله خامنه ی دامت برکاته بوده و هستند ، لذا ما باید همیشه از چنین نهادی حمایت و زحمات ایشان را پاس بداریم چون تا هستند ملت ما آسوده خاطر خواهند بود،
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
4
من غرق شدن ناوآمریکارادردوران جنگ بیادندارم؟شایداخبارنگفته بود.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
3
ناو 100 میلیارد دلاری رو هم که بزنیم اونا زندگی هزاران میلیاری مارو نابود کردن..
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین