پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۶۷۷۸۱۸
۱۱:۳۸
۱۳۹۹/۰۸/۰۷

دونده قهرمان جهان بازی های المپیک را از دست داد

دونده قهرمان جهان بازی های المپیک را از دست داد
دوومیدانی کار آمریکا به دلیل تخلفات دوپینگ بازی‌های المپیک توکیو را از دست داد
۱۱:۳۸
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
به گزارش آفتاب نیوز،

کریستین کلمن دونده ۱۰۰ متر جهان به دلیل تخلفات دوپینگ به مدت ۲ سال محروم شد و بازی‌های المپیک توکیو را نیز از دست داد.

این دونده آمریکایی سال گذشته ۲ آزمایش را از دست داد و همچنین به دلیل خطای تشکیل پرونده در رابطه با آزمایشات دوپینگ در ماه آوریل متهم شد.

از دست دادن ۳ تست در دوره ۱۲ ماهه منجر به محرومیت ۲ ساله می‌شود. کمان نخستین تخلف خود را پذیرفت اما ۲ مورد دیگر را رد کرد با این حال، کمان گناهکار شناخته شده و تا ۱۳ می ۲۰۲۲ اجازه فعالیت نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha