کد خبر: ۶۷۸۰۹۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸

پرواز فوق‌العاده برای دانشجویان تهران- تفلیس- تهران

شرکت هواپیمایی قشم از برقراری یک پرواز فوق‌العاده در مسیر تهران- تفلیس و هم‌چنین از سرگیری مجدد پروازهای تهران- استانبول خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام روابط عمومی قشم ایر، هواپیمایی قشم در نظر دارد پرواز فوق العاده‌ای ویژه دانشجویان در مسیر تهران- تفلیس روز دوشنبه ۱۲ آبان برقرار کند.

بر این اساس روز دوشنبه ۱۲ آبان در مسیر تفلیس به تهران به صورت عادی مسافر می پذیرد که تنها نیاز به تست pcr دارند.

پرواز فوق‌العاده برای دانشجویان تهران- تفلیس- تهران

به همراه داشتن تست pcr ( تمامی مراکز دولتی مورد تایید وزارت بهداشت) از جمله شرایط ویژه دانشجویان در مسیر تهران-تفلیس است.

مسافرین ۵ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشند ضمن اینکه دانشجویان باید اقامت معتبر گرجستان و یا برگه معتبر مجوز ورود به گرجستان را داشته باشند.

برقراری مجدد پروازهای تهران -استانبول- تهران

این شرکت هواپیمایی هم چنین امروز در اطلاعیه ای از برقراری مجدد پروازهای تهران -استانبول- تهران قشم ایر بر فراز آسمان استانبول خبر داد.

بر این اساس پروازهای هواپیمایی قشم در مسیر تهران-استانبول- تهران مجددا برقرار می شود و شروع پروازها از تاریخ ۱۲ آبان است.

همراه داشتن تست pcr در مسیرهای رفت‌و برگشت برای مسافرین بالای ۱۲ سال الزامی است.

۱۴ مهرماه امسال و بعد از توقف مجدد پروازها به ترکیه«تورج دهقانی زنگنه» رییس سازمان هواپیمایی از برقراری مجدد پروازهای ترکیه با صدور مجوز سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام شده بین سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه و صدور مجوز، پرواز بین ایران و ترکیه به صورت محدود برقرار می‌شود.

بر این اساس هر روز یک پرواز توسط یکی از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و هم چنین یک پرواز روزانه توسط شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین انجام خواهد شد، بدین ترتیب درواقع روزی دو پرواز توسط شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و ترکیه انجام می‌شود.

تلاش سازمان هواپیمایی برقراری پروازها جهت از بین بردن برخی انحصارات، پایین نگه داشتن نرخ بلیت و کمک به مسافران در این مسیر است که در صورت ورود ایرلاین‌های بیشتر امکان تعدیل نرخ نیز فراهم می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین