کد خبر: ۶۷۸۲۳۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

بورس سبزپوش شد

بازار سرمایه برخلاف هفته گذشته، نخستین روز هفته جاری را با چراغ سبز آغاز کرد و شاخص کل این بازار بیش از ۱۷ هزار واحد افزایش یافت.
بورس سبزپوش شد
آفتاب‌‌نیوز :

در معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل بورس با ۱۷ هزار و ۴۶۹ واحد صعود، رقم یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۸۳۰ واحد افزایش، به رقم ۳۷۷ هزار و ۸۰۰ واحد رسید. معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۶۸ هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پارس الکتریک نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، بانک ملت و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز ۱۴۲ واحد افزایش یافت و رقم ۱۶ هزار و ۲۶۷واحد را ثبت کرد. در این بازار ۶۲۱ هزار معامله به ارزش ۲۶ هزار و ۸۵۴ میلیارد ریال انجام شد.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، سهامی ذوب آهن اصفهان، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس و سنگ آهن گهر زمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین