کد خبر: ۶۷۸۳۹۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
روحانی ابراز امیدواری کرد بازارهای ارز، سرمایه و کالا به ثبات و آرامش بازگردد

دپوی نجومی کالا در گمرک/روحانی: کندی یا ناهماهنگی در ترخیص کالاهای قابل پذیرش نیست

رئیس جمهور با اشاره به شرایط رو به بهبود وضعیت منابع ارزی و حرکت مثبت تولید و صادرات کشور و تقویت مناسبات خارجی همزمان با اجرای تصمیمات برای تسهیل واردات و صادرات ابراز امیدواری کرد که بازارهای ارز، سرمایه و کالا به ثبات و آرامش بازگردد.
دپوی نجومی کالا در گمرک/روحانی: کندی یا ناهماهنگی در ترخیص کالاهای قابل پذیرش نیست
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، روز یکشنبه در یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، پس از ارائه گزارش اقدامات انجام شده برای ترخیص سریع تر کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانجات از گمرک، تاکید کرد که تصمیمات اتخاذ شده در ستاد اقتصادی دولت برای استفاده از ارز صادراتی و ارز متقاضی جهت تامین کالاهای ضروری و نیازهای وارداتی واحدهای تولیدی، باید به طور کامل و سریع اجرایی شود و هر گونه کندی یا ناهماهنگی در این خصوص به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

رئیس جمهور وزارتخانه های صمت، اقتصاد و دارایی و جهادکشاورزی را مکلف کرد در اسرع وقت موانع ترخیص این کالاها را رفع کنند و از بانک مرکزی خواست همکاری لازم را معمول دارد.

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه تأمین معیشت جامعه دغدغه نخست دولت و نظام است، اظهار داشت: بخش عمده ای از مواد غذایی مردم به اندازه کافی در داخل تولید می شود، لذا نباید ناهماهنگی ها در زمینه کالارسانی و توزیع این کالاها موجب بی ثباتی قیمت ها و ایجاد مشکل برای مردم شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: نوسانات اخیر برخی از اقلام اساسی مانند گوشت قرمز ناشی از برخی ناهماهنگی ها در شبکه تامین و توزیع است و باید هرچه زودتر چنین مشکلاتی توسط وزارت صمت و وزارت جهادکشاورزی برطرف شود. سایر دستگاه های مرتبط نیز موظفند در تنظیم بازار با وزارت صمت هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
5
چقدر وضعیت مدیریتی خراب که آقای رییس جمهور و هیات دولت وارد اینگونه مسائل میشوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
4
من از طرف مردم از شما عذر خواهی میکنم که کالا تو گمرک دپو شده
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
1
مشکل از خود روحانیه انگار بدش نمیاد وگرنه مگه میشه ندونه چه خبره وضعیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
1
آقای روحانی دولت و گمرک و که یکی از ادارات زیر مجموعه دولت شماست همه در اختیار شما هستند به قول مرحوم شهریار آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا حالا که از پا افتاده ام حالا چرا
واقعا چرا مدیران زیر مجموعه دولت شما چنین رفتاری با ملت کردند که توان زندگی کردن را گرفتند
آیا واقعا کمبودی در کشور است همه می دانیم که هیچ کمبودی در کشور نیست فقط انحصار شرکتهای اقماری که وابسته به جاهای خاصی هستند و دلالی راه انداخته اند ملت را به ستوه آورده اند وگر نه چرا باید گمرک پر از اقلام مختلف باشد و انبارهای داخلی پر باشد اما هر روز یک قیمت جدید اعلام شود لطفا پیگیری فرمائید تا این از خدا بیخبران به تیغ عدالت سپرده شوند و ملت کمی آرامش پیدا کند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین