کد خبر: ۶۷۸۴۴۱
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱

زلاتان بعد از قیچی‌برگردان؛ «میلان من را جوان کرده است»

«زلاتان ابراهیموویچ» پس از گل قیچی برگردان به اودینزه گفت که هم تیمی‌هایش باعث می‌شوند که وی «احساس جوانی» کند و همچنین مشتاق است تا در هجوم روزهای سخت فشار و مسوولیت تیم را به دوش بکشد.
زلاتان بعد از قیچی‌برگردان؛ «میلان من را جوان کرده است»
آفتاب‌‌نیوز :

ستاره اسبق تیم ملی سوئد در پیروزی دو بر یک آ.ث میلان برابر اودینزه یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

ابراهیموویچ پس از این دیدار اظهار داشت: گل خوبی بود اما پیروزی اهمیت بیشتری داشت بنابراین، گل من یک گل سه امتیازی بود.

وی افزود: بازی بسیار سختی بود اما ثابت کردیم که سخت در تلاش هستیم، زحمت می‌کشیم و متحد می‌مانیم. در لحظات دشوار اتحاد تیم را در مسیری درست خواهید دید. زمانی که موقعیتی ایجاد می‌شود، همه در پی توپ هستیم و هر ۱۱ نفر تصور می‌کنیم که در مسیر درست قرار داریم. تیم به خوبی کار می‌کند و این یعنی ما به چیزی باور داریم.

زلاتان ادامه داد: ما یکی از جوان‌ترین تیم‌های اروپا را داریم به غیر از من که میانگین سنی را کمی بالا می‌برم، اما آنها باعث می‌شوند که احساس جوانی کنم. همه آنها عطش دارند، بسیار مشتاقند و نه در بازی‌ها و در تمرینات راضی نمی‌شوند. این فشار و مسوولیت را می‌پذیرم؛ نیازی نیست که آنها این فشار را حس کنند؛ من از عمده آن بر می‌آیم؛ تنها کاری که آنها باید بکنند این است که کار کنند، باور داشته باشند و مسیر ما را دنبال کنند. لحظات دشوار برای همه پیش خواهد آمد و این بخشی از فصل است اما مهم‌ترین موضوع تفکر مثبت است.

زلاتان در پاسخ به این پرسش که آیا میلان می‌تواند به سمت اسکودتو خیز بردارد نیز گفت: اوضاع خوب می رود اما چند هفته پیش گفتم که ما بازی به بازی پیش می‌رویم. هر بازی حکم فینال را دارد سپس خواهیم دید که در پایان فصل کجا خواهیم ایستاد. اهداف گروهی و فردی وجود دارد و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین